Med preklapljanjem programov na televiziji se mi je za trenutek zazdelo, da sem videl napis Intespar namesto Interspar. No, ko je bil nov oglasni blok, sem čakal pred televizorjem s telefonom v roki, da sem naredil fotografijo. Vendar sem ugotovil, da namesto Intersparih piše Intesrparih.

Se zgodi, kajne? Ja, seveda se. Vsi smo ljudje in vsi delamo napake. Tudi v mojih tekstih mrgoli napak. Ampak vseeno je verjetno vsebino oglasa pregledal tudi lektor in očitno niso tega opazili. Je pa res, da se takšne napake zgodijo zelo hitro, saj so tudi časi za produkcijo oglasov, še posebej ko gre za akcije “ad hoc”.

No, mene je tale “napaka” nasmejala. Mogoče gre pa za “skrito kamero” in ugotavljajo kako pozorni smo TV gledalci na takšne stvari. Jaz sem očitno preveč!

Interspar je Intesrparih napacno poimeovanje v TV oglasu

Interspar je Intesrparih napacno poimeovanje v TV oglasu

One Response to Interspar je Intesrpar / napačno poimenovanje v TV oglasu

  1. b2b says:

    reklama je še bolj privlačna, pa škoda je plačevati in zaposlovati lektorje.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.