Greva punca v južne kraje. Greva punca v grške kraje. Greva punca v turške kraje. Samo par izpeljank slogana agencije Palma, ki zadnje čase buri duhove javnosti, ker v sloganu manjkata dve vejici. Sklicevanje na istoimensko pesem Perota Lovšina je zgolj in samo smešno. S tem se je Palma pridružila NLB, DM in še ostalim, ki očitno živijo v svetu, kjer v oglaševanju niso potrebne vejice.

Ko sem videl teaser kampanjo za Palmo, kjer je bil slogan – greva punca v južne kraje, sem se zdrznil. Pomislil sem, da se je pač zgodila napaka. Ko sem kasneje gledal prave oglase, kjer je tudi CTA pa vse skupaj ni bilo več smešno. Greva, punca, v južne kraje je pravilno.

Če bi Palma vprašala lektorja, bi jim povedal, da manjkata dve vejici. Da tudi v oglaševanju veljajo pravila, predvsem pa da ni potrebno za vsako oglaševalsko kampanjo zmaličiti slovenskega jezika.

Tudi sam nisem “redoljuben” glede vejic. V mojih tekstih jih je verjetno nekaj preveč, pa tudi kakšna premalo, za vse tiste, ki bodo sedaj ugotovili, da tudi jaz nisem vedno na ti z vejicami. Se pa trudim.

Tudi v Palmi bi se lahko, saj so bili odzivi takoj in precej glasni na to temo. Še ko so bili v času “teaser” kampanje in bi lahko spremenili slogan in mu dodali dve vejici. Ampak ker očitno “oglaševanje” za Palmo dela kar oseba iz agencije, vsaj sodeč po podatkih Ajpesa, pa se ne čudim da je temu tako.

Da tega, da se sedaj vsi ukvarjamo s tema dvema vejicama niti ne omenjam. Ne. To zagotovo ni bilo planirano, saj če bi bilo, potem se ne bi zgodil takšen odziv. Palma pa je dobila svojih pet minut slave, čeprav zaradi manjkajočih dveh vejic.

Tudi tole izkoriščanje otrok v oglaševalske namene mi ni kul.

greva punca v juzne kraje