Dacia ima novo oglaševalsko kampanjo. Živi duster življejne. Da, prav ste prebrali. Življejne je, ne življenje. Očitno ni nihče v procesu izdelave TV oglasa opazil zatipka pri besedi življenje. Smešno? Ne. Žalostno? Da, precej.
- Ambush marketing in Giro d’Italia / Burek Olimpija – desetka / Hotel Kotnik – fail
- Nekomu se je tole očitno zdelo smešno / potujem s trdim
- Ko TV oglaševalec nima za lektorja
- KN znak / prenovljen Kia logotip in iskanje KN car na googlu
Razumem. Napake se dogajajo. Ampak ko imaš tri besede, ki jih prikažeš v oglasu, je precej žalostno, da se pojavi takšna napaka. Vendar se je kljub temu, da gre oglas skozi “n rok,” preden je predvajan na televiziji. Ampak očitno ni bil nihče pozoren na to.
No, mogoče pa so računali pri Dacii na viralnost, ki jo bodo vzpodbudili z napačno zapisano besedo. Ampak očitno se jim to ni zgodilo. In srčno upam, da so vmes, ko sem tole tvitnil, (že pred dnevi), oglas tudi adaptirali in zapisali življenje pravilno.
Se zgodi, kajne?