Adria Airways, nacionalni letalski prevoznik, omogoča online nakup letalskih vozovnic. Zakaj leteti z Adrio v London, če obstajata Easyjet in Ryanair? Odgovor je preprost. Ker so njihove ure letov najbolj primerne za to potovanje.
In tukaj se začne zgodba.

Včeraj, 25.03., sem želel opraviti online rezervacijo in plačilo kart za let Ljubljana – London, za tri osebe, po ceni 273,75 € za ENO karto. Transakcija se v roku 5 minut, tudi po večih poskusih, ni uspela izvršiti. Klic na službo za online transakcije je potrdil moj večkratni poskus, vendar vzroka, zakaj se rezervacija ne izvrši, ni bilo mogoče ugotoviti. Predlagali so, da naj preverim stanje na banki?? Online check in ugotovim, da imam dovolj denarja na računu.
In ko poskusim ponovno, v manj kot petih minutah, presenečeno ugotovim, da se je cena ENE vozovnice povišala v tem času za 40 €! Se pravi 120 € za vse tri vozovnice!
Ponoven klic na Adrio, kjer je prijazen sogovornik razumel situacijo in jo poskušal rešiti v obojestransko korist. Njihov sistem očitno deluje tako, da se v vmesnem času, ko se spreminjajo cene, ne more online plačati kart.
Sicer se to verjetno zgodi zelo redko, ampak očitno se to zgodi meni! Prav tako pa so danes iz Adrie poslali opravičilo za nastalo situacijo in potrdili karte po prvotni ceni 273,75 €.
Volk sit, koza cela.

14 Responses to Uporabniška izkušnja z online nakupom letalskih vozovnic Adria Airways

  1. david pravi:

    v petek je njihov sistem metal ven Java Servlet error, danes je slo normalno skozi. zataknilo se je pri placilu, tako da sem moral ponovno iti cez cel postopek. v tem casu se je cena karte podrazila za 10 eur. hecno. upam samo, da na brniku ne bo enako kot je bilo prejsnjic, ko so me 3x presedli :)

  2. Davorin pravi:

    Had, greš na FOWD?

  3. Saša pravi:

    Zakaj nisi šel raje z Ryanairom za 3x nižjo ceno?

  4. Davorin pravi:

    Ker so njihove ure letov najbolj primerne za to potovanje.

    … je povedal Had … čeprav: za 200 € lufta grem raj en dan prej u London, ker dobiš za ta dnar že spodobno hotelsko sobo.

    Ajmejoj, Had, zajeb ;)

  5. had pravi:

    3 osebe.. en ponudnik leti na Stansted, drugi na Heathrow.. cena hotela za eno osebo je visja kot pa cena karte :( v hotelu, ki je rezerviran.. tako da je bila to edina opcija..

  6. david pravi:

    ne leti adria na gatwick?

  7. had pravi:

    @david: ups.. mea culpa.. res je, gatwick je :) a si se ze ustrasil :) sorry

  8. inspiron pravi:

    Ne vem za Adrio, sigurno pa to delajo nekateri cenejsi avio prevozniki:

    ko preko spleta isces ruto in se zanimas za ceno ter prosta mesta(recimo LJ-Stansted) si zapomnijo, da si to gledal (tudi ce se ne prijavis – uporabijo cookije). POtem prides naslednji dan gledat isto rudo (ali pa recimo veckrat v istem dnevu) in na podlagi cookija sklepajo, da te ta ruta ocitno zanima in ti dvigujejo ceno. Veckrat klikas isto ruto v nekem casovnem obdobju (tipicno je to en teden) drazje je.

    Tik pred zadnjo poizvedbo (ko ze namervas rezervirati) zbrisi cookije in cena magicno pade. ;)

    Se to: ni vedno, je se nekaj drugih ostalih parametrov – vem pa to iz prve roke (beri ‘programske kode’)!

  9. had pravi:

    @inspiron: hvala za tale navodila! bodo prisla prav!

    long time no ccc :)
    ce si ze v nasih krajih, bi bil cas, da greva na pijaco!

  10. inspiron pravi:

    Pa se ena hecna, tole sem opazil zadnjic ko sem letel z Rynairom pa sem jih zelel nekaj klicati:

    http://www.easyjet.com/SL/Navezava/index.html

    Pod KORAK 3 me drugim pise tudi tole:
    “Naš klicni center je odprt od 8.00 do 20.00 od ponedeljka do petka in od 9.00 do 17.00 v soboto in nedeljo (CET). Z našimi agenti lahko govorite na spodnjih številkah. Prosimo, bodite pozorni, da boste vtipkali pravo številko. Če boste poklicali napačno številko, se vašemu klicu morda ne bomo mogli posvetiti na najučinkovitejši in najhitrejši način.”

    Tehnicno imajo sicer prav: ce se bom zatipkal pri stevilki mi res ne bodo mogli pomagati na najucinkovitejsi in najhitrejsi mozni nacin! Verjetno mi pa sploh ne bodo mogli. Verjetno pa kaj takega niti ni potrebno napisati! ;)

    Had, ce se ti zdi objavi to na blogu (screenshot) – naj se ljudje malo zabavajo! :)

  11. Jazzy pravi:

    v torek sem isto tko kupovala karto za istanbul.. bom, enkrat ob priliki napisala to izkušnjo, kjer se mi je v roku pol ure cena karte dvignila za 120€ – 200€.. ko sem klicala mi je neki razlagal en prijazen fant..da sva pol jedva prišla do približno obljubljene cene.. ker na spletni strani je istanbul 247 evrov s pripisom KONČNA CENA.. ok če mi odstopa kakih 50evrov še nekako požrem.. ker vem, da je treba zadeta taprave datume, pa da je vikend umes, pa da je najmanj 3 dni..sam da iz 247 pridemo na najnižjo ceno 440 evrov mi je blo pa res tumač.. jebeš internetne rezervacije, če moram pol skoz klicarit v center… :S

  12. jest pravi:

    definitivno AA muti, take izkusnje so imeli tudi pri nas v sluzbi – baje sproti spreminjajo cene kart (podobno kot Ryanair idr) kot se jim zdi…

    Å koda, da dovolijo, da imajo tak monopol in so tako nefleksibilni – če bi bila SI vsaj malo večja, bi jim drugi že dali vetra, tako pa..

  13. Janez pravi:

    Jaz vedno kupujem karte na http://www.bookingpoint.net/sl/letalske-karte-flights.html

    Pa zaenkrat je vedno držalo kot so rekli. In se oni potem ukvarjajo z Adrio.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.