Twitter orodja za merjene vplivnosti – Klout, Peerindex, Twitalyzer, Twitter Grader, Twenity

Twitter je kul, je moj zapis o Twitterju iz leta 2008, ko je bilo uporabnikov Twitterja v Sloveniji še precej malo. Potem so v svetu začeli znani ljudje uporabljati Twitter in zgodba se je začela spreminjati. Poleg tega pa Twitter omogoča tudi API, s katerim lahko razvijalci naredijo svoje, uporabne aplikacije s katerimi prikazujejo aktivnosti, vplivnost, itd.. na Twitterju.

Sedaj obstaja že cel kup Twitter orodij za merjenje vplivnosti – če vam podatek o številu sledilcev ni dovolj, potem imate možnost analizirati svojo “moč”, oz. doseg na Twitterju. Glede na to, da ne obstaja enotno merjenje, so tudi rezultati pri različnih servisih lahko precej različni in drugačni. Vendar vseeno dobite občutek, kam sodite, oz. kako odmevni so vaši tviti v tvitosferi.

  • Twenity upošteva število sledilcev, število tvitov, število retvitov in ostalih interakcij, ki so pomembni za merjenje vpliva na Twitterju. Poleg tega Twenity vpeljuje “badge” in igrifikacijo v merjenje vpliva in je plod domačega znanja!

  • Twitalyzer deluje na podoben način, kot prej omenjen Twenity. Za Twitalyzer Impact so pomembni podatki število sledilcev, število retvitov, citatov, kolikokrat uporabnik retvita druge in tudi število in pogostost objav. Prav tako pa Twitalyzer omogoča še cel kup ostalih funkcionalnosti, ki pa so postale plačljive.

  • Tweet Grader s pomočjo svojega algoritma, ki deluje po precej podobnih principih kot prej omenjena izpiše “grade” na lestvici od 1 do 100. Zraven tega vam ponudi tudi mesto, na katerega se uvrščate med analiziranimi 9,217,741 tviteraši.

  • Retweet Rank je sicer zelo preprosto orodje, ki pa prikazuje vplivnost vašega tvita, oz. kolikokrat so bili vaši tviti retvitani. Ne upošteva števila sledilcev in vsega ostalega, kot predhodniki, ampak se samo osredotoča na število retvitov. Prav tako vam ponudi globalno lestvico in vaše mesto na njej (Retweet rank). Tudi Comic Sans se jim lahko oprosti, kajne?!

  • Peerindex je orodje, ki se od zgoraj omenjenih razlikuje po tem, da ne meri samo vpliva Twitterja, ampak tudi vseh ostalih družbenih omrežij, ki jih povežete s svojim Peerindex računom (Facebook, Linkedin, Quora,..) Pri Peerindexu je pomembno o čem pišete, saj vas posledično tudi uvrstijo v različne kategorije, v katerim ste vplivni.

  • Klout je precej podoben kot Peerindex. Vanj lahko povežete svoje različne račune (Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram, Foursquare,..) in vam na podlagi vpliva preračuna vaš Klout.

In zakaj se uporabljaji ta orodja za merjenje vplivnosti? V prvi vrsti za to, kdo ima daljšega – domet namreč, če vas to zanima. Sicer pa takšna orodja pridejo prav marketingarjem, za načrtovanje raznih akcij, ki jih podprejo z vplivnežni iz družbenih omrežij. Vendar v Sloveniji se to še ne dogaja. Še kakšno leto, ali dve bomo počakali, potem se bo mogoče tudi to kaj spremenilo! Mogoče!

  1. Had, Simobil se je sel influencer marketing ze leta 2008, ko vam je najbolj vplivnim blogerjem podaril BlackBerryje. No, pa lani se iPhone. ;)

    1. :)

      drzi.. samo tist je slo za blogerje.. no, sej, letos pa je res tviterasem podaril iphone 4s :) nekdo se zna it

Komentarji so zaprti.