Dejstvo – Opel Astra GTC, ki jo imam sedaj ima prevoženih že 180.000km. Sicer sem z vozilom izredno zadovoljen, predsem s porabo, ki sem jo uspel spraviti na 5.0l/100km. Vendar je čas, za menjavo. Ko je prišla pred časom na trg nova Astra GTC, sem bil prepričan da bo odločitev povsem preprosta – dejstvo je, da ne potrebujeva velikega vozila, prav tako pa ne potrebujeva škatle za 30k in več eurov, niti nama ni pomembna znamka v čem se voziva. Moja skoraj edina želja je, da ima avto čim manjšo porabo, ker glede na prevoženo število kilometrov v štirih letih lahko poraba višja za 2l/100km pomeni skoraj 4000eurov večji strošek za gorivo v istem času!
In sem šel v avto salone, kjer so bile izkušnje zelo zanimive. No, v končni fazi sem pristal v Opel salonu, kjer so mi razložili, da imajo sedaj zelo ugodne akcije in da lahko dobim Insignio z Cosmo opremo za manj kot 25k eurov. Cena se mi je zdela ugodna in primerljiva z novo Astro GTC.
Vendar Insignia je precej velik avto in pomislek, ki sem se ga spomnil je bil namenjen velikosti vrat, ki jih imava v garaži. Ko sem se peljal s testnim avtom proti domu, sem bil totalno navdušen. Kljub velikosti avta, me le to ni motilo – imel sem precej velike strahove, glede na to, da sem navajen manjših vozil, da mi s tem ne bo uspelo najbolje manevrirati. Insignia s Cosmo opremo ima vse – pametne lučke, ki se same preklapljajo in osvetljujejo ovinke, avtomatsko ročno zavoro, vso možno in nemožno elektroniko… in avto se pelje super. Vendar ko sem avto pripeljal domov, avto ni šel v garažo – preozka vrata! In sem peljal avto nazaj v avtohišo, z malce žalosti – predvsem boljša polovica je bila navdušena nad vozilom.
Včeraj pa sem dobil mlajšo sestro Astro GTC in sicer 1.4 Turbo s 103Kw, kar pomeni precej poskočno zadevo, da o opremi, ki je podobna kot v Insignii niti ne govorim. Avto je zelo všečen, predvsem pa se odlično pelje. In sedaj sem še v večjem precepu, kaj vzeti? Cena je v končni fazi podobna. In jaz sem v precepu – povečati garažna vrata in imeti “velik” avto, ali pa ostati na sami Astri, ki je sicer manjša, vendar mi je veliko bolj pisana na kožo!
Nimaš kaj razmišljat…povečaj garažo in vzem Insignio :)
Preveri se stroške vzdrževanja (servisi, gume, …) in registracije.
Hja… vrata imaš lepa ni kej… raje kupi Astro :)
Res nimaš kaj razmišljat, povečaj garažo :)
Pa glede kaska se pozanimaj ali ti ga dajo zraven. Jaz sem pri večih spraševal, samo take ponudbe kot sem jo dobil na Sawal ni drugje (8 let kaska gratis in garancija dodatno 150.000 km na motor in menjalnik). Za zavarovanje z vsemi podkaski in krajo dam okol 800E. Dobiš to tudi za Astro. Moral boš hoditi na servise pa v Novo Gorico – enkrat letno izlet, ni panike. Glej avto.net ponudbe.
Edino pri insigniji pripravi dobrega jurja za felgne in zimske gume. Pa robčke za prvi šrenf na boku.
Sicer pa 150km/h na avtocesti pri 2200 obratih, poraba nekje 5,8 dizla na 100km, pa se vozim tako, ne šparam ravno… Pa navadi se, da ti bodo vsi blendali, ker kratke luči so ful močne, ko pa vklopi dolge, pa misliš, da se ponoči voziš kot podnevi…
@Andrej si pa naiven..Vse to je vračunano v vozilo avtomobila.. ;) Torej nisi dobil zastonj nič. Sem imel podobno izkušnjo, ko se kupoval Audi A8 in so mi pri Porsche LJ dodali vse možnosti, le da bi vozilo odpeljal.. Ko je bila pogodba sklenjena in avto prepisano na moje ime, mi je prodajalec obrazložil, da so to le prodajni triki :)
Astra GTC 1.4 precej poskočna? hahah To je okol 140KM, kar niti pod razno ni poskočno. Kaj pa vozila ki imajo 250KM in več ? Kaj so to super duper poskočna vozila ? haha
Kok sem se sedaj nasmejal:) heheh
Astra GTC 1.4 je popolnoma povprečno mestno vozilo, ki pa je vse drugo kot poskočna. heheh :)))
odvisno od oci opazovalca.. kaj pa potrebujes 250konjev v mestu? po moznosti v ljubljani? ko vozis v koloni :)
ja, obstajajo tudi vozila s 400 konji in vec..