Spam mi gre na živce (da ne uporabim kakšne druge besede!). Ko pa neko podjetje izkoristi ime znane blagovne znamke, da preko Facebooka spama vsenaokoli in da ljudje dejansko verjamejo, da bodo dobili kupon za 500€ zastonj, pa popizdim!

V bistvu je vsa stvar preprosta – narediš “nagradno igro” na svojem spletnem mestu, kjer omogočiš Facebook komentiranje in komentarji se pojavijo na Facebooku, kar povzroči “viralnost”. V nagradni igri uporabiš znan brand – v tem primeru Petrol in napišeš naslednji tekst:
Ta akcija se konča v nedeljo, 30. septembra 2012, ali ko bomo oddali še 3 Petrol kupone v vrednosti 500€!
Korak 1: Vpiši, PETROL je zakon! spodaj v komentarje

In na hitro dobiš “2,323 comments”, oz. ljudi, ki bi radi prišli do kupona v vrednosti 500€! Ker, predvidevam, da v tem primeru tole ni nagradna igra, ki bi jo odobril Petrol je tole precej sporna zadeva. In lahko pade kakšna resna tožba zaradi uničevanja dobrega imena podjetju. V nasprotnem primeru, če za tem dejansko stoji Petrol, pa je seveda vse skupaj drugače – vendar menim, da je tole nekdo izkoristil na ta način in dvomim, da so kuponi dejansko v igri. Lahko pa je kaj takšnega naročila konkurenca?!

Zadeni.net ima skrite whois podatke – Registrant – Fundacion Private Whois, kar bi morali za podjetja, ki se ukvarjajo z nagradnimi igrami prepovedati! Prav tako na spletnem mestu ni nobenih podatkov – in takšni ljudje organizirajo nagradne igre?!

p.s.: komu se lahko prijavijo takšne stvari? Tržni inšpekciji mogoče? In upam, da Petrol, če ni udeležen v tej nagradni igri (in še enkrat – dvomim, da bi se spustili tako nizko!) toži to “podjetje”, oz. osebo, ki to počne!

p.p.s.: Petrol je na svojem uradnem Facebook profilu tudi razložil celotno zadevo – https://www.facebook.com/petrol.si/posts/459426794090098

Opozarjamo, da sodelovanje v nagradni igri poteka na lastno odgovornost, PETROL pa iz zgoraj navedenih razlogov, ne bo odgovarjal za morebitno nastalo škodo.