Spam mi gre na živce (da ne uporabim kakšne druge besede!). Ko pa neko podjetje izkoristi ime znane blagovne znamke, da preko Facebooka spama vsenaokoli in da ljudje dejansko verjamejo, da bodo dobili kupon za 500€ zastonj, pa popizdim!

V bistvu je vsa stvar preprosta – narediš “nagradno igro” na svojem spletnem mestu, kjer omogočiš Facebook komentiranje in komentarji se pojavijo na Facebooku, kar povzroči “viralnost”. V nagradni igri uporabiš znan brand – v tem primeru Petrol in napišeš naslednji tekst:
Ta akcija se konča v nedeljo, 30. septembra 2012, ali ko bomo oddali še 3 Petrol kupone v vrednosti 500€!
Korak 1: Vpiši, PETROL je zakon! spodaj v komentarje

In na hitro dobiš “2,323 comments”, oz. ljudi, ki bi radi prišli do kupona v vrednosti 500€! Ker, predvidevam, da v tem primeru tole ni nagradna igra, ki bi jo odobril Petrol je tole precej sporna zadeva. In lahko pade kakšna resna tožba zaradi uničevanja dobrega imena podjetju. V nasprotnem primeru, če za tem dejansko stoji Petrol, pa je seveda vse skupaj drugače – vendar menim, da je tole nekdo izkoristil na ta način in dvomim, da so kuponi dejansko v igri. Lahko pa je kaj takšnega naročila konkurenca?!

Zadeni.net ima skrite whois podatke – Registrant – Fundacion Private Whois, kar bi morali za podjetja, ki se ukvarjajo z nagradnimi igrami prepovedati! Prav tako na spletnem mestu ni nobenih podatkov – in takšni ljudje organizirajo nagradne igre?!

p.s.: komu se lahko prijavijo takšne stvari? Tržni inšpekciji mogoče? In upam, da Petrol, če ni udeležen v tej nagradni igri (in še enkrat – dvomim, da bi se spustili tako nizko!) toži to “podjetje”, oz. osebo, ki to počne!

p.p.s.: Petrol je na svojem uradnem Facebook profilu tudi razložil celotno zadevo – https://www.facebook.com/petrol.si/posts/459426794090098

Opozarjamo, da sodelovanje v nagradni igri poteka na lastno odgovornost, PETROL pa iz zgoraj navedenih razlogov, ne bo odgovarjal za morebitno nastalo škodo.

10 Responses to Spamanje v imenu Petrola na Facebooku – nagradna igra za 500€

  1. Pozdravljeni,

    kot ste sami že zapisali smo na zadevo včeraj opozorili javnost. Smo pa pri tem opazili tudi, da nismo edino podjetje v Sloveniji, ki je postalo žrtev tovrstnega spamanja. Vsekakor gre za nesprejemljivo marketinško prakso, proti čemur se bomo borili z vsemi pravnimi sredstvi, ki so nam na voljo.

    Sicer pa hvala tudi vam za dodatno opozorilo uporabnikov in lep dan še naprej!

    Klemen Geršak
    Petrol Marketing

  2. Marko pravi:

    V čem je sploh fora, da so si upali organizirati nagradno igro z lažnim sponzorjem?
    Glede na vse pravne posledica, bodo to verjetno zelo dragi lajki in draga reklama…

  3. Varni na internetu pravi:

    Pozdravljeni! V okviru projekta Varni na internetu sledimo tovrstnim “nagradnim igram” in opozarjamo spletne uporabnike, naj ne zaupajo vsaki obljubi oz. nagradnemu kuponu. Kje tiči zajec? Organizatorji (če jih lahko tako imenujemo) zlorabljajo imena in logotipe znanih blagovnih znamk kot vabo za včlanitev v SMS klube. Tako se lahko tovrstno zavajanje z obljubami o Adidas, Petrol, Mercator kuponu konča tudi s finančnim oškodovanjem. Lahko kaj storimo (Tržni inšpektorat, ZPS)? Težko, saj drobni, drobni tisk razkrije, da je sedež tovrstnih SMS klubov v državah izven EU in zanje velja drugačna zakonodaja.

  4. Takšni oglasi se pojavljajo tudi za trgovske verige (do sedaj sem zasledil za Mercator, Spar in Lidl, tako da ni Petrol edina žrtev.

  5. lium pravi:

    Glih kar sem si privoščil pivo . Pogledam piksno pa si rečem ” ” podarja 500 piksn pira.. KUPIM foro.
    Pa ne drinkam dost,,,,,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.