Razumem, oglasni bloki so del spletnih mest medijev, saj od njih mediji dobijo finančna sredstva, s katerimi lahko ustvarja bolj kvalitetne vsebine (če kdo verjame v to!). Saj se še spomnimo Piano sistema, ki naj bi reševal ravno to situacijo, ki je nastala. Ampak ne bom pisal o tem, ker sem že prevečkrat izgubljal čas in živce s tem.

Ampak tole, kar sem danes zjutraj doživel na spletnem mestu Delo.si, pa se mi je zdelo pretiravanje, oz. šest oglasov na eni strani, se mi zdi podcenjevanje, tako za oglaševalca, kot tudi za obiskovalca spletnega mesta! Uporabniška izkušnja je bila v tem primeru zelo slaba, saj je na strani vse migetalo in članek, ki sem ga hotel prebrati, je bil nekje v tretjem planu. Seveda sem se razpizdil in objavil fotko tudi na twitterju – z zelo jasnim komentarjem:

In čez kakšno uro presenečno ugotovim, da je Delo na Twitterju komentiralo mojo izjavo:

 

Ups. Sem res šel predaleč? Sem se izrazil preveč slikovito, ali pa je bilo tole malce napačen odziv? V 39. členu naše ustave je zapisano:

39. člen
Zagotovljena je svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja.

Torej tole ni bilo sporno. Ampak vseeno sem jim odgovoril na Twitterju, zakaj je bila moja reakcija takšna, kot je bila?

  • uporabnik, ki pride na spletno mesto, kjer je več oglasov, kot pa vsebine, verjetno ni najbolj navdušen nad tem – v končni fazi je verjetno uporabnik želel, da bi si v miru prebral članek, če pa na strani vse migeta, pa je le to malce manj preprosto
  • oglaševalci, ki plačujejo oglasne bloke na Delo.si, jih verjetno plačujejo po metodi CPM – v tem primeru je verjetno CTR zelo nizki, saj ljudje ponavadi ne kliknejo na šest oglasov in se potem vrnejo nazaj na stran – torej je to precej neuporabno za oglaševalce

Voila, takle imamo v Sloveniji. Ali sem samo jaz tako dlakocepski in me motijo takšne stvari? Oz. sem mogoče edini, ki ne uporablja AdBlocka, ki bi mi rešil vse te tegobe?!