Razumem, oglasni bloki so del spletnih mest medijev, saj od njih mediji dobijo finančna sredstva, s katerimi lahko ustvarja bolj kvalitetne vsebine (če kdo verjame v to!). Saj se še spomnimo Piano sistema, ki naj bi reševal ravno to situacijo, ki je nastala. Ampak ne bom pisal o tem, ker sem že prevečkrat izgubljal čas in živce s tem.

Ampak tole, kar sem danes zjutraj doživel na spletnem mestu Delo.si, pa se mi je zdelo pretiravanje, oz. šest oglasov na eni strani, se mi zdi podcenjevanje, tako za oglaševalca, kot tudi za obiskovalca spletnega mesta! Uporabniška izkušnja je bila v tem primeru zelo slaba, saj je na strani vse migetalo in članek, ki sem ga hotel prebrati, je bil nekje v tretjem planu. Seveda sem se razpizdil in objavil fotko tudi na twitterju – z zelo jasnim komentarjem:

In čez kakšno uro presenečno ugotovim, da je Delo na Twitterju komentiralo mojo izjavo:

 

Ups. Sem res šel predaleč? Sem se izrazil preveč slikovito, ali pa je bilo tole malce napačen odziv? V 39. členu naše ustave je zapisano:

39. člen
Zagotovljena je svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja.

Torej tole ni bilo sporno. Ampak vseeno sem jim odgovoril na Twitterju, zakaj je bila moja reakcija takšna, kot je bila?

  • uporabnik, ki pride na spletno mesto, kjer je več oglasov, kot pa vsebine, verjetno ni najbolj navdušen nad tem – v končni fazi je verjetno uporabnik želel, da bi si v miru prebral članek, če pa na strani vse migeta, pa je le to malce manj preprosto
  • oglaševalci, ki plačujejo oglasne bloke na Delo.si, jih verjetno plačujejo po metodi CPM – v tem primeru je verjetno CTR zelo nizki, saj ljudje ponavadi ne kliknejo na šest oglasov in se potem vrnejo nazaj na stran – torej je to precej neuporabno za oglaševalce

Voila, takle imamo v Sloveniji. Ali sem samo jaz tako dlakocepski in me motijo takšne stvari? Oz. sem mogoče edini, ki ne uporablja AdBlocka, ki bi mi rešil vse te tegobe?!

13 Responses to Oglasni bloki na Delo.si

  1. Luka says:

    Evernote Clearly ali Readability extension za brskalnik. Konec težav. Lahko se znajdeš tudi brez tega tako, da klikneš na ikonco printerja desno gor od naslova članka (printer friendly verzija članka). Vrže ti ven samo tekst. Deluje pri večini novičarskih strani.

  2. Janč says:

    Ah, 39. člen s psovanjem nima nobene zveze.

    Mar ne bi reagiral podobno kot delo, če bi nekdo (zgolj kot primer) na tvojo stran pripopal takšen komentar?

    • had says:

      ne ne :) clovek lahko pove svoje mnenje :) sem iz zasavja :))

      a ves koliko kletvic, ki so letele direktno name sem pozrl v sedmih letih :))

  3. Oto says:

    Kot is omenil proti koncu članka… AdBlock. Posebej, če misliš brat Delo, 24ur, …
    Takole zgleda zgornji članek z AdBlock pluginom na Google Chrome.

  4. rcw says:

    mene pretirana uporaba kletvic pri človeku, ki ga sicer jemljem resno, moti. glede na tvoje prejšnje poste gre sklepati, da daješ “navideznemu” življenju enako veljavo, kot resničnemu, a dvomim, da bi v resničnem življenju kravatarjem na uredništvu dela spuščal takšne. a če mam možnost izbire, raje izberem preklinjanje, kot prikrito jebanje v glavo z oglasi.

    • miha says:

      Resnici na ljubo je povedal kar si misli in kar je res. Na koncu se je podpisal tudi z imenom, tako da…bi bilo bolj primerno, da se delo opraviči oglaševalcem saj uporabniki sami izbiramo ali pridemo tja ali ne…

      • rcw says:

        je res, samo način me je zmotil. pod rubriko twitter najdeš nekaj postov v katerih omenja kulturo in bonton, ko pa ga kdo malo okrca privleče na plano člen ustave, kar se mi zdi malo pubertetniško (in nasplošno overkill, glede na to da gre za par debilno postavljenih oglasov..). pač ne maram nepotrebne agresivnosti pri vsebinah, ki jih spremljam. sam moje mnenje..

        • had says:

          imas zelo prav. se tudi jaz ne bi odzval na ta nacin, ce ne bi bil zgodnja jutranja ura in bi bil resnicno jezen na to.

  5. Matjaž says:

    Jaz pa namenoma ne uporabljam Ad blockerjev. Naj bodo oglasi vidni, saj na nek način odražajo tudi “pravo” vsebino spletnega mesta in so njegov del. Vidi se odnos lastnika strani do uporabnikov in oglaševalcev (na primer, da sta hkrati na strani oglasa za Kio in Opel).

    In v tem primeru se pri Delu vidi, da vsebina ni na prvem mestu.

  6. Matjaž says:

    In ravno ko sem napisal primer Kie in Opla, grem na stran delo.si in vidim celostranski oglas za zavarovalnico Wienerstadtische + zgoraj ležeči ogas in poleg kocko za Triglav.

    Pa še oglas za Wienerstadtische je na levi strani narejen za resolucijo 1920. Jaz ga na mojem 1650 zaslonu ne vidim celega in mi odreže sporočilo.

    V glavnem, totalen nateg za oglaševalce in za uporabnike, ki so “posiljeni” z reklamami.

  7. Mak says:

    Kriza je tole res. Danes hočem prebrat en članek PAFF, avtomatski skrol na dol. Gledam BMW oglas, spodaj Citroen, vmes pa še trije drugi
    https://skitch.com/e-makonja/esket/delo-oglasi

    jao

  8. J says:

    Če že ne AdBlock, potem pa uporabljam vsaj Ghostery, da mi ne “sledijo”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.