Mercator ni moj najbolj “omiljen” brand, vendar ideja Mercator koraki, kjer lahko vsi soustvarjamo njihov TV oglas, se mi zdi odlična! Zelo dobro sovpada z mojim projektom #noga in z mojo filozofijo da je treba potrošnika vpeti v sam proces ustvarjanja branda. Sam to poskušam že nekaj časa “pitchati” agencijam, da naj poskusijo na ta način vključiti potrošnike in jim dati v roke škarje in platno. Prav tako ta miselnost sovpada z razmišljanjem o brand ambasadorjih, ki jih brandi definitivno v teh časih potrebujejo.

In sedaj k natečaju. Za sodelovanje v natečaju, ki poteka na spletnem mestu koraki.mercator.si in facebook.com/mercator in preko mobilnih aplikacij (ki še niso na voljo!) ni potrebno posebno znanje. Sodelujejo lahko vsi, ki imajo malce kreativnih misli in režiserske žilice. Natečaj bo potekal do 30. oktobra 2012.

Bistvo natečaja je da uporabniki posnamejo svoje korake in jih objavijo na zgoraj omenjenih točkah. Na pomoč so jim “scenariji”, ki vam lahko pomagajo pri izdelavi spota. Naprimer: Koraki doma

  • Kader: koraki prebujanja
  • Kader: nočna hoja po stanovanju (kot da nekoga nosi luna)
  • Kader: hoja po stopnicah doma
  • Kader: gospodinjska opravila
  • Kader: družinska sreča – poležavanje na kavču, itd.

Posnetki morajo biti v položnem formatu (ločljivosti: 640×480 pixels, 800×480 pixels, 720×576 pixels, 1280×720 pixels), velikosti največ 40 MB in dolžine največ 20 sekund. Video lahko naložite v katerem koli datotečnem formatu.

Glede na to, da projekt #noga furam vsakodnevno, bom verjetno za trenutek tudi preskočil na video in posnel nekaj na to temo. Mogoče pa se moje noge pojavijo v novem oglasu za Mercator in se tako zapišejo zgodovini!

p.s.: tudi nagrade obstajajo – Avtorji izbranih videoposnetkov bodo prejeli Mercatorjev vrednostni bon v protivrednosti 100,00 EUR.  – kar se mi zdi vseeno malce malo, ampak za tistih par sekund posnetka, se splača!

Veliko sreče v snemanju svojih korakov, jaz pa grem fotkat #noga!