Mercator ni moj najbolj “omiljen” brand, vendar ideja Mercator koraki, kjer lahko vsi soustvarjamo njihov TV oglas, se mi zdi odlična! Zelo dobro sovpada z mojim projektom #noga in z mojo filozofijo da je treba potrošnika vpeti v sam proces ustvarjanja branda. Sam to poskušam že nekaj časa “pitchati” agencijam, da naj poskusijo na ta način vključiti potrošnike in jim dati v roke škarje in platno. Prav tako ta miselnost sovpada z razmišljanjem o brand ambasadorjih, ki jih brandi definitivno v teh časih potrebujejo.

In sedaj k natečaju. Za sodelovanje v natečaju, ki poteka na spletnem mestu koraki.mercator.si in facebook.com/mercator in preko mobilnih aplikacij (ki še niso na voljo!) ni potrebno posebno znanje. Sodelujejo lahko vsi, ki imajo malce kreativnih misli in režiserske žilice. Natečaj bo potekal do 30. oktobra 2012.

Bistvo natečaja je da uporabniki posnamejo svoje korake in jih objavijo na zgoraj omenjenih točkah. Na pomoč so jim “scenariji”, ki vam lahko pomagajo pri izdelavi spota. Naprimer: Koraki doma

  • Kader: koraki prebujanja
  • Kader: nočna hoja po stanovanju (kot da nekoga nosi luna)
  • Kader: hoja po stopnicah doma
  • Kader: gospodinjska opravila
  • Kader: družinska sreča – poležavanje na kavču, itd.

Posnetki morajo biti v položnem formatu (ločljivosti: 640×480 pixels, 800×480 pixels, 720×576 pixels, 1280×720 pixels), velikosti največ 40 MB in dolžine največ 20 sekund. Video lahko naložite v katerem koli datotečnem formatu.

Glede na to, da projekt #noga furam vsakodnevno, bom verjetno za trenutek tudi preskočil na video in posnel nekaj na to temo. Mogoče pa se moje noge pojavijo v novem oglasu za Mercator in se tako zapišejo zgodovini!

p.s.: tudi nagrade obstajajo – Avtorji izbranih videoposnetkov bodo prejeli Mercatorjev vrednostni bon v protivrednosti 100,00 EUR.  – kar se mi zdi vseeno malce malo, ampak za tistih par sekund posnetka, se splača!

Veliko sreče v snemanju svojih korakov, jaz pa grem fotkat #noga!

7 Responses to Mercator koraki – soustvarite TV oglas za Mercator

  1. Anonymous says:

    ti pa nisi veliko odnesel od Martina Weigla, a ne?

    • had says:

      ravno nasprotno.. tole gre precej dobro v kontekst z njegovim predavanjem.. edino zbiranje vseckov mi ni kul..

      • Anonymous says:

        saj pravim, da nisi razumel.
        to niti približno ne gre v kontekst z njegovim predavanjem.

        misliš, da bi Apple postal to, kar je, če bi uporabnikom dali “škarje in platno”?

        poleg tega branda ambassadorji ne delajo, engagement cilja na napačne ljudi, Facebook je s stališča oglaševanja popolnoma naučinkovit, participation je samomor… to je vse Weigel povedal.
        še enkrat si preberi njegove napačne “assumptione”.
        kampanja Koraki so textbook neumnosti.

        in iskreno te prosim: če res to svetuješ svojim naročnikom/agencijam in če jim res hočeš dobro – nehaj.
        če pa jim želiš, da čim hitreje zgradijo cesto v Zajeb, potem pa jim to priporočaj še naprej.

        • had says:

          zadnji del weigelovega predavanja je bil na tole temo.. namrec tale oglas ne bodo delali samo “pripadniki” branda.. ampak tudi tisti, ki to niso. ja, nekateri zaradi nagrade, nekateri zaradi “slave”..

          sicer pa bomo videli, kaj se bo zgodilo s to zgodbo – precej denarja so dali v oglasevanje, bomo videli odziv. meni osebno se zdi participacija uporabnikov zelo dobra. in se jo da izkoristiti prek vseh kanalov..

          pa da vidimo..

        • Anonymous says:

          ne, ne bodo. to potrjuejo vsa empirična dejstva, nekaj pa celo zdrav razum. oba motiva sta dokazano nerelevantna.

          prize-hunterjev s 100€ nagrade ne bo dobili. pa tudi, če bi jih, so nepomembni.
          fanov pa sploh ne (pa tudi, če bi jih, so nepomembni).
          če to ni uspelo eni Coca-Coli, enemu Pepsiju… ti resno misliš, da bo Mercatorju? ne se hecat.
          to je Weigel vse povedal.

          poleg tega – povej mi, kakšna je korelacija med sodelovanjem in nakupno odločitvijo?

          jaz ti že zdaj povem, da ta kampanja ne bo rešila osnovnega Mercatorjevega problema.
          medtem, ko bo Mercatorju zraslo število prijavljenih amaterskih videoposnetkov, konkurenci raste prodaja.
          razlika samo bedaku ni jasna.

  2. Anonymous says:

    pol pa tole dobiš

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.