Na kaj sploh ljudje še reagiramo / primer Mercator Šiška in citylight oglas

Mercator Šiška danes odpira svojo prenovljeno trgovino. Ja, včeraj sem bil na otvoritvi in ugotovil, da se precej približuje trgovini, ki bi si jo jaz želel – preprosto, z veliko zelenjavno “tržnico”, predvsem pa pregledno in zelo pametno postavljeno. Mercator v Šiški mi je všeč. Ampak..

Par dni pred otvoritvijo (ki bo uradno danes) je družbena omrežja preplavila fotografija citylight oglasa, ki je bil narejen na pol. No, v bistvu je bil narejen do konca, vendar je imel kup napak. Hrvaški tekst, manjkale so črke.. Nekaj, na kar ne bi bil nihče ponosen. Predvsem pa je bil ta oglas takšen, da so se vsi nad njim zgražali.

Jaz se ne bom spraševal ali je bil ta oglas “fake” in namenjen “PR stuntu” ali pa je bil resnično skropucalo, ki ga je nekdo poslal v tisk – ker je bilo toliko permutacij vmes, da je pač nekdo izbral napačno datoteko.

Dejstvo je, da je oglas s toliko napakami dosegel svoj cilj. Vsi so govorili o njem. V nasprotnem primeru ne bi nihče opazil tega oglasa v poplavi vseh ostalih. Predvsem pa se o tej otvoritvi ne bi niti govorilo. Ko podjetje da na tehtnico – par ljudi, ki zaradi tega oglasa ne bodo več odšli v Mercator in brezplačno promocijo, ki jo je težko kupiti za “ornk” denar, potem verjetno prevlada slednje. V tem primeru je Mercator imel naslednji dan zamenjane citylight oglase in svet se je mirno vrtel naprej.

Tale primer je dejansko odraz stanja v Sloveniji na področju oglaševanja. Samo provokacija, ali pa užalitev ciljne populacije pripelje do odziva – odziva na družbenih omrežjih, odziva v resnih medijih. Vse ostale zgodbe gredo mimo nase. Ali to pomeni, da nas čaka obdobje takšnega marketinga v prihodnosti? Upam, da ne. Ampak vsake toliko časa pa je prav prijetno doživeti kakšno takšno akcijo in branje vseh negativnih komentarjev, ki se zgražajo nad tem!

Če za tem stoji agencija – kapo dol. Če se je to Mercatorju dejansko zgodilo (informacije o tem verjetno ne bodo nikoli jasne), pa je bila njihova stoična drža odlična in so super rešili zadevo.

Mercator Šiška je odprt in zanimiv. Predvsem pa zelo sodoben. In lep.

 

  1. Jaz sem v dneh pred odprtjem opazil še obešanke (okrogla kartonasta reklama z napisom Merkator Šiška, velikosti prometnega znaka) na drogovih javne razsvetljave na Celovški cesti – sumim, da sta bila res PR stunt in gverila marketing v igri.

Komentarji so zaprti.