Danes sem prvič videl oglas za Mercator – Leni in Mali, ki sta očitno novodobna iznajdba in sta glavna akterja pri oglaševanju znižanja rednih cen za kar 10.000 izdelkov. Če smo še prejšnji teden bili nagovarjani s strani Mercatorja s posnetki iz polpreteklosti, ki so nas spominjali na to kje smo najprej lahko kupili kivi, nas sedaj nagovarjata pes Mali in lenivec Leni.

Mogoče je problem v meni, ker ne štekam teh novodobnih oglasov, predvsem pa me takšen oglas odvrača od tega, da bi dejansko vstopil v Mercator trgovino iz povsem preprostega razloga. Pes me poskuša nagovoriti, da grem v trgovino po izdelke? Resno?

Ne, hvala! Mislim, da si zaslužim malce bolj človeški odnos, predvsem pa naj se trgovska podjetja že začnejo zavedati, da smo potrošniki ljudje in ne zgolj številke v podatkih. Da ne cenimo ravno takšnega odnosa, kot je v tem oglasu, kot tudi ne cenimo, če nam nekdo prodaja izdelke, ki se imenujejo Budget (Spar) in nas s tem stigmatizira.

Kot potrošnik želim enak odnos, neodvisno od tega, če kupim cenejše, ali dražje izdelke, predvsem pa bi se morale trgovske verige zavedati, da imamo potrošniki izbiro. In tisti, ki se nas dotakne na bolj človeški način ima definitivno prednost. Namreč pes, kljub temu, da je človekov najboljši prijatelj in da bodo otroci navdušeni nad njim, ni ravno nekaj, kar bi mene prepričalo, da grem v Mercator in kupujem pri njih. Včasih je potrebno pomisliti na to, kako se počuti potrošnik in ga nagovoriti na drugačen način!

p.s.: kdo je delal to akcijo?
p.p.s.: ne poznam zgodbe za to akcijo, ampak imeni Leni in Mali – a Leni je moški predstavnik in Mali je ženski predstavnik doma na kavču?

)

leniinmali