To, da imajo v stranki SDS probleme pri načinu komuniciranja na Twitterju, je jasno že precej dolgo časa (dr. Vinko Gorenak in njegovo tvitanje). To, da blokirajo vse tiste, ki jim niso po godu, ni nič novega. V bistvu imajo verjetno blokiranih vsaj pol Twitter uporabnikov v Sloveniji. In danes, med protesti v Ljubljani, je stranka SDS dosegla plafon na Twitterju s svojimi “komentarji”, ki se mogoče celo komu zdijo zanimivi? In ja, poželi so val zgražanja, saj očitno živijo v nekem drugem svetu, kot večina ostalih Twitter uporabnikov.
Samo par primer tvitov, ki so jih uspeli sproducirati pri njih?!? In tole so primeri, kako se ne komunicira na Twitterju!!
#vstaja ? Komunistična internacionala, retorika državljanske vojne, totalitarni simboli? Vstaja zombijev, ne pa vstaja naroda!!!
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Protest proti vsem? Nihče ne vzklika proti Kučanu, D. Turku, J Stanovniku, Zemljariču, Hanžku in ostalim stricem iz ospredja in ozadja?
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Vsi tisti novinarji, ki današnje proteste imenujejo vstaja naroda, se norčujejo iz zdravega razuma in iz 99.5% volilcev!
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
En sam poslanec SDS je dobil na volivah podporo večjega števila volilcev, kot se jih je danes zbralo na t.i. vseslovenski vstaji naroda!
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Sedaj protestira tudi M. Kučan osebno. Tudi on je državno hišo kupil za 15.000€, sedaj pa je vredna komaj 20X več. Je to socialno?
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Celo vsemogočni @24ur ima težave, ko skuša shod z jugoslovanskimi zastavami in rdečimi zvezdami prikazati kot slovensko vstajo.
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Mandat PRS D. Turka se na žalost tudi končuje tako, kot se je odvijal: s prepričanjem njegovih glasnih podpornikov, da so prvorazredni.
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Čakamo, kdo bo prvi pogumni član DNS, ki bo obsodil poziv na poboje in pošiljanje ljudi v Hudo jamo?
— SDS (@strankaSDS) December 21, 2012
Tista z zombiji je res *ornk* presegla mejo dobrega okusa, nekaj ostalih tvitov, ki se jih da prebrati v tvojem postu zgoraj, pa (vsebinsko, logično) niti ni tako zgrešenih… npr. tisti o številu preotestnikov, pa tista dva o Kučanovi in Stanovnikovi pokojnini oz. vrednosti nepremičnin ipd.
Zombiji vendar niso mišljeni protestniki, ampak “Komunistična internacionala, retorika državljanske vojne, totalitarni simboli” – nekaj, kar je že zdavnaj mrtvo, pa še kar leze.
Bolj primernega in duhovitega naziva ne bi mogli najti.
Tud take kot si ti rabjo, da jih zagovarjajo po spletu
Glej, jaz nisem nikogaršnji apologet. Če za izjavo presodim, da ima kaj zveze z resnico, jo zagovarjam, ne glede na to, kdo jo je podal.
Ne grem najprej gledat, kdo je avtor, da iz tega ugotovim, ali naj se z izjavo strinjam ali naj jo popluvam, kot to počno žal nekateri tukaj, ki menijo, da je pravovernost pomembnejša od resnice oz. kot bi rekel Macchiavelli, da so za posvečen cilj dovoljena vsa sredstva.
Tudi mene moti občasni cinizem predsednika vlade in pobalinstvo ter squareheadedness posameznikov SDSa. Je pa cinizem možno razumeti, če po 20 letih nekateri še vedno ne razumejo, da zagovarjanje pobijanja političnih nasprotnikov v Evropi 21. stoletja ni OK, in celo tajkune iz svoje lastne politične opcije (Bavčar ex-LDS, Šrot ex-SD) spretno podtikajo SDS. Narod enostavno ne skapira, kdo je izvedel krajo stoletja in od teh istih pričakuje rešitve.
Mene ne skrbijo izjave posameznih protestnikov tipa “Barbara rov”, “Argentina” in podobni.
Skrbi me, da se nikomur od protestnikov ne zdi vredno takšne krute in pobalinske izjave jasno in nedvoumno obsodit.
Se podpišem pod tole! (čeprav mi gre tak način izražanja strinjanja malo na k*** :D)
SDS: Vsi tisti novinarji, ki današnje proteste imenujejo vstaja naroda, se norčujejo iz zdravega razuma in iz 99.5% volilcev!
Predlagam štetje podpore, torej predčasne volitve, da vidimo, koliko podpore pa ima SDS.
Res gre za neprimerne tvite, stranka tako enostavno ne bi smela komunicirati. Pavlin nalogi očitno ni dorasel. To je nivo gostilniške govorice in je za politično stranko neprimeren. Bom pa rekel tudi to. Mediji so zadnji, ki se lahko nad vsebino teh tvitov zgražajo. Oni soustvarjajo to vzdušje sovraštva, linča in lova na čarovnic. In to počnejo sistematično že vrsto let.
@jin Najbrž mislijo na zadnje državnozborske volitve. :) Verjamem pa da jim je v tem času podpora (zaradi jasno v javnosti nepriljubljenih ukrepov varčevanja in refotrm) moćno padla, to se strinjam.
Vseeno pa, realno gledano (kot sem že nekje zapisal) 10.000 ljudi v mestu z 250.000 do 300.000 prebivalci (v primerjavi z 2 milijonoma, tudi če seštejemo vse protestnike po vsej slov. krajih danes) je vseeno relatvno gledano majhna števila, mar ne? Vsekakor bi temu težko rekel “vseslovenska vstaja”.
Ah, kaj se zdaj zgražate kot neke tercialke.
Saj gre vendar za twitter, ki naj bi bil namenjen duhovitim (in resničnim) twitom,
ne pa uradnim izjavam stranke / vlade / kogarkoli.
A zdaj naj bi bili po vaše twiti nadomestek uradnih izjav in novinarskih konferenc?
Raje naj kdo pove, kaj od zgornje vsebine ne drži in zakaj…
Ne govori neumnosti.
Gre za stranko, ki je trenutno na oblasti v Sloveniji in bi se morala obnašat na nivoju.
Dotlej smo bili navajeni take komunikacije samo s strani SNS, ki je na našo srečo ni več v parlamentu.
Ne gre za to kaj drži in kaj ne. Tudi če vse drži, se stranka na oblsti ne bi smela obnašati kot da je 5 letni zamerljiv otrok v vrtcu, ki misli da bo z zmerljivkami kaj dosegla.
Pa če mi še kdaj rečejo SDSovci da so povezovalni…
Po drugi strani se je pa treba zavedati, da internacionala ni le simbol komunizma, ampak je tudi še vedno simbol boja za delavske pravice.
Če je bilo protestnikov 10000, to ni majhna številka, kljub temu, da so prišli tudi iz drugih mest.
Da se pa večina od 10000 protestnikov (če jih je bilo toliko, to NI malo) strinja s Kulturkampf parolami, ki so jih nosili posamezniki, a la “Pošljimo jih v Argentino” in podobno, pa jaz NE verjamem.
Še huje. Glej fotko na .
Had je kajpada preblentav, pa še iz štaba Stalina 2.0 (BTW, verzija 1.0 je “čisto naključno” včeraj imela uradno določen rojstni dan) mu niso dotajčili, da se tudi tako primitivno ne komunicira.
bravo!
sedaj si zmagal.. 8k protestnikov in ti najdes en sam transparent, ki je problematicen.. se enkrat.. bravo protestniki!
Had, ni poanta v enem transparentu. Ljudje imajo pravico do tega, da so kreteni, tudi ta človek s tem transparentom ni izjema.
Je pa problem, če to broadcastajo na TV, vmes pa še posebej opozorijo, da je to za zgled. Še posebej, ker ni nobenega razloga, da bi to pokazali, saj se je tisti prvi del z rožo in policajem že končal.
To pa je problem.
Če bi se pa načrtno lotil zbiranja spornih transparentov, pa bi imel kar nekaj dela. Pa ne zaradi tega, da bi jih bilo težko najt. Policija se menda sicer že ukvarja s tem. Prav je tako.
Norca se delajo iz Slovenije in Slovencev, iz volilcev in volilk, sem brez besed.
Sam sebe postavljaš v protislovje in te tako nihče ne more jemati resno.
Ne skrbi, čez kakšen teden ali dva boš že dojel poanto.
Poslušaj miško!
Vzemi en čisto navaden list papirja A4 in en čisto navaden kuli. Na ta list 100-krat (z besedo: stokrat) ročno napiši naslednji stavek: “Twitter Inc. in njegovi lastniki so edini, ki imajo pravico določati pravila uporabe storitve Twitter”
Vse mora biti napisano izključno z roko, nobenih kopiranj in tiskanj ipd.! Nato ta list skeniraj ali fotografiraj in ga tu objavi. Šele potem boš morda kvalificiran za nadaljnjo debato. Jasno? Zdaj pa takoj kuli v roke in na delo!
Ko boš iz tega potegnil nauk, pa lahko napraskaš nekaj milijard dolarjev (izključno svojega denarja!) in kupiš Twitter Inc. Potem pa lahko mirno dodajaš pravila v stilu “strogo so prepovedani antikomunistični tviti” ali “vsak čivk mora biti odobren od murgelske komisije za družbeno politično primernost” in ti nihče ne bo smel težiti.
mislim da nisva skupaj krav pasla, kajne?
ocitno ti pojmi – pogoji uporabe, kot tudi nacin komunikacije in ton komunikacije niso jasni?
mi je pa vsec ideja, ki si jo zgoraj predlagal.. svojim kolegom znotraj sds jo lahko mirno predlagas in se ne bodo tako osramotili, kot so se vceraj!
Tukaj se popolnoma stinjam s Hadom. Ta post ni o tem, kaj Twitter Inc. dovoljuje in česar ne, ampak je o preseganju mere dobrega okusa s strani tistega, ki je včeraj tvital z SDS. #objektivnost
In kje si bil s svojimi floskulami o “preseganju mere dobrega okusa” takrat, ko je odhajajoči predsednik afne guncal iz žrtev komunističnega terorja? Ali takrat, ko je imitator nekega zločinca kar pred TV kamerami verbalno metal drugače misleče v isto jamo? Takrat, ko je LJ župan zaničljivo pripomnil, da naj neki pešci ali kolesarji kar padajo in se ubijajo na sfušanem Fabianijevem mostu? Ko je njegov sin s smrtjo grozil novinarju?
Kje sem bil? :( Točno tam, kjer sem ta trenutek (za zaslonom računalnika) in sem o tem pisal na Twitterju, Facebooku in tudi na Hadovem blogu. Toliko o meni… :/
Sinko, najprej si obriš smrkelj okol nosu pa dojami temo pogovora pol se pa oglašaj
Bravo, strpni metelkovec, čestitke za izredno kulturno in argumentirano debato.
Tole o zombijih (komunistični simboli) je ena od redkih duhovitih idej SDS. had#fail! admit!
jeap.. sds #fail