Facebook SPAM – kuponi za H&M, Ikeo…

Facebook je s spremenjenimi pravili postal pravo smetišče za vse “organizatorje” nagradnih iger. Vsak profil podjetja, znamke, ali izdelka organizira nagradno igro, kjer za lajke in komentarje (!!) lahko udeleženci dobijo bajno hude nagrade.

Tako nekako zgleda vse skupaj na prvo žogo – v resnici pa se je veliko “podjetnih” ljudi znašlo in začelo organizirati nagrade igre v imenu znamk, ki pa na žalost o teh nagradnih igrah ne vedo ničesar. Danes zjutraj sem recimo opazil tale primer:

Ekskluzivno: Podarjamo Kupone Za H&M
Imamo 300 kuponov v vrednosti 500 za nakupe v trgovini H&M:
Kupon lahko vnovčite v vseh lokalnih H&M trgovinah. Za vsakih 100 komentarje oz. všečkov bomo podarili dodatnih 100 kuponov!

Klik na povezavo odpelje uporabnika na naslov . Na žalost domena ni v povezavi s podjetjem H&M in prav tako ne bo nihče dobil nagrade, ali pa kupona za nakup.

Predlagamo, da pohitite ker je na voljo samo še…
196 kuponov na voljo.
Step 1: Objavi na svojem zidu: (Objava mora biti vidna širši javnosti – zidove bomo preverjali)
Zadnji korak: Pusti komentar (Komentar naj vsebuje vsaj 20. besed in mora biti inovativen)

V tem primeru je več kot 1680 komentarjev. Torej ni slab izkupiček, kajne. Na žalost pa ne bo nihče dobil kuponov, čeprav bi marsikomu prišli prav, kajne?

Malce previdnosti pri takšnih stvareh, ki jih delite naokoli. In premislite – zakaj hudiča bi H&M podaril 300 x 500 eurov za Facebook lajke in komentarje??

fb_hm

  1. Kaj ima od tega “organizator teh iger”. Sprašujem kje, s čim in kako on zasluži? Hvala za odgovor.

    1. Na strani zbere veliko fanov, nato pa služi s prodajo objav. Obstaja kar nekaj ponudnikov takšnega oglaševanja. Nekateri so fane zbrali na poštn način, drugi z raznimi nategovanji, prikrivanjem. Nekateri imajo kar aktivne strani, drugi pa kljub “ogromnemu” številu fano zelo zelo nizek “talking about”. Manj je fan aktiven na strani, manj objav bo videl.

Komentarji so zaprti.