Tri leta sem pizdil nad podjetji in posamezniki, ki si niso prebrala njihovih pravil Pages Terms in so uporabljala svojo objave za “lajkfehtanje”, ali pa za “nagradne igre”, ki so bile pogojene z deljenjem in všečkanjem. Facebook je imel striktna pravila, da se za nagradne igre lahko uporabljajo samo aplikacije. In precej podjetij se je tega držalo in metalo stran denar, za to, da so dobili par “leadov”, ki ponavadi niso bili nič vredni.

Včeraj se je vse skupaj spremenilo – Facebook je spremenil svoja pravila uporabe strani in bo sedaj postal orodje za masovno spamanje. Namreč sedaj je dovoljeno, kot piše na spletnem naslovu – https://www.facebook.com/facebookforbusiness/news/page-promotions-terms

Now, promotions may be administered on Page Timelines and in apps on Facebook. For example, businesses can now:

  • Collect entries by having users post on the Page or comment/like a Page post
  • Collect entries by having users message the Page
  • Utilize likes as a voting mechanism

Vendar vseeno, bodo morala podjetja paziti na ta njihov “call to action”, saj Facebook vseeno prepoveduje:

Promotions may be administered on Pages or within apps on Facebook. Personal Timelines must not be used to administer promotions (ex: “share on your Timeline to enter” or “share on your friend’s Timeline to get additional entries” is not permitted)
Prav tako bodo morala biti podjetja pazljiva pri “tagganju”:
You must not inaccurately tag content or encourage users to inaccurately tag content (ex: don’t encourage people to tag themselves in photos if they aren’t in the photo).
Z drugimi besedami – podjetja lahko sedaj organizirajo nagradne igre, kjer podeljuje nagrade znotraj strani in nič več preko aplikacij – to, kar počne že večina podjetij sedaj. Facebok se je očitno odločil za to smer, ker je ugotovil, da jim upada obisk, oz. da nihče več ne organizira nagradnih iger preko aplikacij in je posledično “manj engagementa” , ki pa je bistven za njihove delničarje. Sedaj se bo povečalo število promoviranih objav in več denarja bo padlo v njihovo malho. Uporabniki bodo srečni, ker bodo dobili majčke v nagradnih igrah, podjetja pa si bodo čestitala ob novih “lajkih”.In tako se je začel konec Facebooka, kot smo ga poznali.. Slava mu..

facebook_app_center

4 Responses to Facebook spreminja pravila – lajkfehtanje je dovoljeno!

  1. Kren pravi:

    Facebook je že od nekdaj odpadek poburtetnic, ki mislijo kaj so. Fehtajo za lajke in uporabljajo ask z IQ-jom manjšim od 10.

    Sramota kam gre ta svet se bo treba preselit kam v kakšno lepšo deželo. Poljska je kul ženske niso “high society” kurbe, lajkfektarice itd…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.