Mediji so naredili svoje, ko so prilivali olje na zgodbo o seksu ravnatelja in učiteljice v Mariboru. In včeraj je novica, da je ravnatelj storil samomor zaokrožila po internetu. Zgodilo se je tisto, na kar je marsikdo opozarjal – namreč, da si mediji v teh časih jemljejo preveč pravice da postanejo v gonji za klike tako rabelj, kot sodnik. Predvsem pa upam, da bo tale primer postavil prave meje o zasebnosti na spletu, o katerih se veliko premalo govori, dasiravno je veliko oseb, ki opozarjajo na ta problem, ki se ga še kako premalo zavedamo. Ko se zgodi, pa vidimo, do kakšnih posledic lahko pride, predvsem pa do kakšnih posledic lahko pripelje poročanje medijev, ki poskušajo iz vsakega sranja narediti teatralično zgodbo, ki se bo prodajala!
Škoda, ker se “novinarji” v tiskanih/spletnih medijih ne podpisujejo z imenom in priimkom, saj bi jih sedaj konkretno lahko povprašal, kako se počutijo, ko so uničili življenje nekoga, ki ni zdržal pritiska, ki se je izvajal nad njim v medijih?
Avtor: P. Pa., Avtor: S. U., R.T./G.T., je samo par imen, ki je sodelovalo pri tej medijski gonji. Veliko več jih je zadaj – predvsem urednikov, ki so dovolili, da se piše o tem in da se kuje na ta način klike. Zgodba ni pomembna, takšnih zgodb je vsak dan neskončno – mediji si pač vzamejo pravico, da krojijo naše usode. Na svoj način – brez preverjanj, brez razmisleka, samo da se prodaja vse skupaj. In tokrat se ni končalo dobro, oz. tako, kot se ponavadi konča. Tokrat se je vse skupaj končalo tragično.
Izpostavil bom nekoga, ki se ponavadi dela norca iz takšnih stvari – Denis Avdič, kljub temu, da je Radio1 odstranil vse vsebine povezane s tem, jih Google še vedno hrani (vir) – zanima me, kako se počutiš sedaj, ko se je zgodba obrnila drugače? Ko ni to več smešno, niti zabavno? In tistih 1018 oseb, ki je lajkalo objavo, si lahko zastavi povsem identično vprašanje?!?
Ne, ni krivda zgolj na medijih, tudi na vseh tistih, ki ste z največjim veseljem delili to novico in obsojali človeka, je krivda. Predvsem pa je to lep dokaz, kako vse skupaj poteka pri nas. Sedaj bodo vsi dvignili roke in nihče ne bo kriv za nič – isti mediji, ki so pred parimi dnevi pisali o tej “aferi”, sedaj pišejo o samomoru. Namesto da bi ti taisti mediji samo za trenutek pomislili, zakaj je prišlo do tega – mogoče bo potem celo kdo razumel vse skupaj. Mogoče bi kater od urednikov lahko sam pri sebi odločil, da je šlo vse skupaj preko meja zdravega okusa, predvsem pa preko meja zasebnosti in tudi ponudil odstop. Namreč v novinarskem kodeksu je lepo zapisano (vir):
17.* Novinar spoštuje pravico posameznika do zasebnosti in se izogiba senzacionalističnemu in neupravičenemu razkrivanju njegove zasebnosti v javnosti. Poseg v posameznikovo zasebnost je upravičen le, če javni interes pretehta nad spoštovanjem njegove zasebnosti. Pri poročanju o javnih osebnostih in tistih, ki želijo dobiti moč in vpliv ter vzbujati pozornost, je pravica javnosti do obveščenosti širša. Novinar se mora zavedati, da lahko z zbiranjem ter objavo informacij, fotografij in posnetkov škodi posameznikom, ki niso vajeni medijske in javne pozornosti.
Sram me je, da živim v takšnem svetu, predvsem pa me je sram, da obstajajo takšni ljudje..
p.s.: upam, da policija najde “junaka”, ki je objavil posnetek na spletu in da se mu sodi za to dejanje – verjetno ga precej stiska te dni, sploh po včerajšnjem dogodku!
Vse, kar je v tej nesrečni zgodbi za povedat. pic.twitter.com/J0zZmZnuAT
— Aleš Lednik (@AlesLednik) November 30, 2014
Pazi, širijo kaznivo pridobljen posnetek, drkajo temo v poročilih dnevno – vse za klike, lajke in oglede – na koncu pa moralizirajo. Podn.
— Prometej (@PrometejDD) November 29, 2014
Toliko medijskega sprenevedanja, kot si ga pa danes privoščijo nekateri mediji, pa že dolgo ne. #novinarstvo#na#psu
— Misa Vugrinec (@MisaVugrinec) November 29, 2014
Glede na visoke standarde, ki jih zahtevajo pri drugih, je zdaj ziher ze spisanih nekaj odstopnih izjav odgovornih urednikov #ravnatelj
— Rok Praprotnik (@Praprotnik) November 29, 2014
@24ur_com Pripišite si ga na dušo, vpleteni uredniki in novinarji #hijene
— Miha Jenko (@MihaJenko) November 29, 2014
Pa kdo je zdaj tu nor?
Predstojnik javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda se onegavlja z pedagoginjo javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v prostorih javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda.
O tem laže, javno, pred kamero.
To je verjetno eden največjih problemov Slovenije, nihče ne bi za nič, nikoli in nikjer priznal odgovornosti.
Nimam nič proti seksu med dvema odraslima osebama, ampak ne v javnem vzgojno-izobraževalnem zavodu.
To lahko počneta kje drugje, v svojem zasebnem času.
Pa zato ni cena samomor.
Četudi je grešnik.
Cveto, a zato, ker se dva onegavljata v vzgojno izobraževalni ustanovi, to da medijem pravico, da ju medijsko linča?
A to pomeni, da je to novica v interesu javnosti?
Ne. Seksala sta za zaprtimi vrati. Prostora, ki je mulcem off limits. Mulci so vdrli v prostor, kjer niso imeli kaj iskati, in so protizakonito snemali, nato pa so protizakonito objavili posnetek na spletu. In mediji so ta posnetek protizakonito širili. Dan za dnem.
Ta cela zgodba nikakor ni v interesu javnosti. Ta zgodba je stvar teh dveh posameznikov, morda njunih družin (če je šlo za varanje), in pa stvar samega zavoda (šole) v katerem se je to zgodilo (če je bilo dejanje storjeno v nasprotju s pravilnikom šole ter usmeritvami ministrstva).
Nikakor pa ni ta zgodba spadala v dnevne medije, vsak dan na vrhu, vsak dan v ospredju.
Tako da kar malo spizdi s svojimi neumnostmi.
Cveto, zakaj pa ne bi smela sexati v zaprtem kabinetu? Zakaj pa jaz ne bi smel seksati v javnem parku? Al pa WCju na Želežniški postaji? Krvavi smo, radi sexamo. In seksajmo dalje, in pustimo seks drugih pri miru. To je osebna svetinja, nimamo se ppravice vtikat v to.
itak. raje bi sami več seksali, in se manj vtikali v druge kadar to počnejo. resnično absurdna scena, ta šentflorjanska.
Fuj, sram te bodi.
Dejstvi sta dve:
1. Ravnatelju (koot strokovnemu pedagoškemu delavcu) mora biti jasno, da se trenutnim generacija sladko jebe za bajte, avte, pijanke, …, vse kar šteje je instant FB/ twitter/ instagram … zabava, in največji jack je tisti, ki bo objavil najbolj zanimivo objavo. Glede na to, da ima vsak šmrkavec v žepu mašino, ki omogoča snemanje videa in objavo le tega v realnem času, se je treba zavedati, če počneš neobičajne stvari pričakuj, da jih bo nekdo z veseljem objavil.
2. Mladostniki živijo v svetu drugačnih vrednot, kot so veljale včasih, nas je pa vse premalo staršev, ki se tega zavedamo in otroke vseeno poizkušamo naučiti živeti tudi v resničnem svetu, kjer ni tipke “start” po “game over”, ali pa križca zgoraj desno.
In zato tako pač je, to kar se je zgodilo (seks, posnetek, objava) ni popolnoma nič neverjetnega, edini, ki je v tej zgodbi imel možnost vpliva, je bil ravnatelj. Pač glede na to, v kakšnem svetu vrednot in tehnike živimo, ne seksaš tam, kjer te lahko dijak zaloti, če pa že to počneš, pa se zavedaj vseh posledic.
Novinarji pa objavljajo to, kar ljudi zanima, in ja, največ so komentirali in se naslajali osebki z zanič spolnim življenjem, očitno smo slovenčki kot nacija res eni nedofukančki in nepofukančki.
LP
Nikolaj
… nimam kaj dodat… popolnoma se strinjam z Nikolajem…
Hvala Nikolaj, odlično napisano!
Pa kaj mu bo jasno.če je mrtev.kar pa vsekakor ni cena njegovega dejanja.Nežna duša naredi samomor.Resnične barabe so pa zaščite z vsemi pokvarjenimi advokati in zdravniškimi potrdili.ko so vzeli osnovno hrano delavcem.jih pustili v bedi in nemoči.
Moj poklon pokojnemu ravnatelju!
Gospod Kordiš vse čestitke, da ste začel z to akcijo. Mediji zaslužijo vso obsodbo in upam, da bodo za to odgovarjali!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lep pozdrav!
Gospa učiteljica glavo gor, ne spuščajte se na nivo golazni!
Tako je, nasi pokvarjeni mediji naj drago placajo za to svinjarijo, na bruhanje mi gre ze navsezgodaj, ko me zbudi glas “krvnika” z Radio 1 navsezgodaj zjutraj.
Za Radio 1 je bila smrt ravnatelja verjetno le kolateralna skoda, v prvi vrsti je tu zato, da obracunava z opozicijo. Clobvek v tem sistemu ne bi smel imeti niti imena niti imovine niti zasebnosti. Pa naj ucitelji pokazejo, kako naj se zivi, ce ze mladi tega ne znajo.
Lepi, da si izpostavil Avšič, ki služi kruh z debilni humorjem, ki temelji na norčevanje iz drugih. Se je že kako odzval na samomor? Verjetno se tudi ne bo…
Se vidi, da se je šolal v Tacnu.
Avšič = Avdič
ne strinjam se s tem valjenjem krivde na kolektivno odgovornost…..odgovornost za samomor je izključno v rokah in dejanju posameznika….kot je bila izključno v dejanju, katerega je spočel….. najboljše da, po ameriškem vzoru, za domovinsko varnost, dovolimo našim organom represijo na spletu…..ali še bolje – ukinimo splet…..
Če bi mediji imeli pošlihtane OSNOVE morale, bi znali pretehtati, kdaj je informacija v interesu javnosti in kdaj je informacija samo trač brez pomena, katerega edini učinek je uničenje življenja enemu posamezniku.
Konsenzualni seks med dvema polnoletnima osebama nikoli ne bi smel biti stvar javne presoje in obsodbe. Kar sta počela, sta počela za zaprtimi vrati, v prostoru, kjer mulci nimajo vstopa, in sta imela vso pravico pričakovati, da tam mulcev ne bo. Če sta s svojim dejanjem kršila pravilnik šole ali storila prekršek, lahko za to odgovarjata pred odgovornimi inštitucijami, ne pa pred vesoljno Slovenijo.
Had ima absolutno prav: mediji so bili policaj, sodnik in rabelj obenem. Vzeli so si pravico, ki je niso imeli. Zaradi medijskega linča pa je sedaj tip naredil samomor.
Civilizirana družba ščiti najšibkejše člane. Necivilizirana družba pa se poskuša najšibkejših znebiti na tak ali drugačen način, na primer spraviti človeka v samomor z medijskim linčem.
parafraziram že objavljeno: danes se zgražamo nad (določenimi) mediji, v ponedeljek pa jih bomo na veliko klikali in kupovali in iskali žgečkljive zgodbe o slovenceljnih. Začaran krog svetohlinstva, lažne morale in senzacionalizma se bo vrtel naprej. Oboji drug drugemu dajemo alibi. Ker je vedno lažje gledati v intimo šibkejših kot pod prste dejanskih nosilcev moči. Mediji so še vedno “organ javnosti”, čeprav so že zdavnaj zgubili kompas. In mi z njimi.
Moje mnenje pa je, da senzacionalnost, pa “vlečenje” neke zgodbe čez več dni itd., le ni tako ekskluzivna lastnost slovenskih medijev in Slovence(ljno)v.
Kolikor spremljam tuje – več ali manj liberalne – spletne strani in TV oddaje (ala The Daily Show itd.), online TV (The Young Turks in še nešteto drugih), si predstavljam, da bi verjetno kjerkoli na svetu taka stvar enako prišla v medije…
Celo bežno se spomnim, da so na The Young Turks v eni oddaji imeli en segment glede neke zelo podobne reči (ne vem točno kaj je bila zgodba, bilo je pa nekaj takega kot seks med dijakom in profesorico, ki ga je nekdo posnel).
No, razlika med Slovenijo in ostalimi državami *z več prebivalci* je pa seveda v tem, da bi tam zadeva bila na (lokalnih) medijih nekaj dni, potem pa bi mediji kot vedno našli nekaj novega… In v večjih državah (npr. UK, Francija, Nemčija itd.) bi se človek v taki situaciji npr. preselil v drugo (veliko) mesto ali drugo regijo (ali v primeru U.S. v drugo zvezno državo) in začel “na novo”, pri nas vse to zaradi majhnosti (malo ozemlja, malo št. prebivalcev) ni možno. In tudi če pogledaš podobne manjše države z manj prebivalci (če se omejim na ex-YU, npr. Hrvaška, Črna Gora, Makedonija, torej države z manj kot 5.000.000 prebivalci), je po mojem čisto verjetno, da bi se zgodil isti linč kot pri nas.
pa še to – meni je zelo žalostno smešno, da so največ objav o tem dogodku sprožili ravno tisti, ki obsojajo moralneže v komentarjih…..in tako so še kako prispevali k medijski širitvi te novice….jaz recimo nisem objavil niti ene črke o tem ne na svojem blogu, ne na FB…..kdo je torej tukaj nekulturen hinavec v obsojanjih te zgodbe ?
Spoštovani!
Da mediji niso toliko objavljali, ljudje ne bi imeli kaj komentirati!
AMIA, ni ravno tako…..sprva je novico objavil le en medij oz. dva, oba rumena….glavnina širjenja te informacije se je začela potem, ko so jo začeli širitii po socialnih omrežjih posamezniki v svojih zapisih, vključno z blogerji in twitti…..zadeva se je potem že tako zelo razpasla, da so jo enostavno morali uporabiti še preostali mediji, ker se je pritsk javnosti ustvaril že poprej s temi delitvami……
ker če medij objavi novico ima vsak možnost se na medijsko novico (ne) odzvati…v tem primeru pa je civilna javnost krepko prekosila uradne medije z lastnimi širitvami…..eni so pač hoteli povedati, da takšno dejanje podpirajo, drugi, da ga zavračajo, in vsak ki je to naredeil z lastno objavo na svojem mediju je dejansko samo širil to novico…..in to počnejo še sedaj…..
Jaz te novice nisem bral, nisem spremljal in nisem komentiral, dokler nisem videl na FB link, da se je tip ubil. Samo FYI. Tako da ne opletati s takimi idiotskimi posploševanji, da se ti ne bo zaletelo.
isht, ti si pa presenetljivo dobro seznanjena s situacijo, glede na to, da je do tega trenutka sploh nisi spremljala…..mojega komentarja pa očitno ne razumeš, tako da lahko idiotska opletanja zadržiš zase…..
Spostovani Had, a vi pa tega niste objavili na svojem “mediju”? Vsako “deljenje” te novice je bila siritev. Torej ste tudi vi del teh medijev. S spostovanjem.
Dragi Don Marko M , verjetno, ne imaš prav!Žal mi je človeka in žal, da so naši mediji, če mene osebno vprašaš dosegli dno in to že zdavnaj! Pusti rumeni tisk, ta ni vreden omembe, žal so pa po njih prevzeli zadevo tudi ostali mediji. To je moje prvo komentiranje o zadevah, ker tega ne počnem! Počutim se pa krivo, da sem sploh čitala članke napisane o tej zadevi!
Upam samo, da tej smrti ne bo sledila še kakšna….
draga AMIA….moj namen ni bil kogarkoli obsojati, pač pa le opozoriti redosled dogajanj, kakor tudi na dejstvo, da je povsem nesmiselno, da danes obsojajo medije vsi tisti, ki so dejansko sami novico poprej širili, zdaj pa valijo krivdo na druge in se delajo sami francoze, kot bi ne imeli nič zraven….
meni osebno je žal življenja slehernega živega bitja, kot mi je žal, da preveč ljudi popada v delitvah takšne, v bistvu začetno rumene, zgodbe, medtem ko ne delijo zadev, katere bi dejansko morali zaradi urejanja splošnih razmer v državi…..upam le, da smo se vsi iz te zgodbe nekaj naučili še preden pride na vrsto naslednja podobna…..
enako kot je prej, ko je sex prišel v javnost, vsak, ki je imel 5 minut časa, komentiral + se zgražal, je sedaj, po samomoru, zelo enako:
vsak, ki ima 5 minut časa, izkazuje osuplost nad t. i. etično in moralno sporno klimo izživljanja v SLO.
Eno in drugo ni kaj prida.
Živimo v duhu svetohlinstva in dvojne morale. Čudno mi je, da ste presenečeni. Ste pričakovali kaj boljšega? Kaj boljšega od Slovencev? Celo od sebe? Tudi gnili mediji in ljudje morajo od nečesa živet. Na žalost. Folk, kaj ste pa pričakoval, noi? Da ne bojo razpredali in govorili o tem 24/7, iskali umazanih podrobnosti? Sej vsi vemo, da je Slovenija gnila. Normalno, da se je to zgodilo. Sej je vse skp že dolgo nazaj zgnilo. Kake osnove morale? Kaj sploh je to? Izpostavili ste probleme, ok. Vprašanje, če jih sploh gane, kaj so storili. Vprašanje, če so sploh zmožni čutit krivdo. Izprsili ste se, pojdite že. Naredite kaj dobrega vsak dan. Lp
Kje pa najdem zdej ta posnetek?
Had,
ali je ravnatelj oseba, katera javnost zanima kaj počne v javni ustanovi (morda celo med sluzbenim casom? Bi lahko gojil konopljo v pisarni in bi bilo ok?
gojenje konoplje vs seks? resno?
1.)Gojenje marihuane je prepovedano, konsenzualen seks med dvema odraslima pa ni.
Tko da, ne, to ni primerljivo.
2.)Ko stopiš ven iz bajte, se ne odpoveš svoji zasebnosti. Da bi javnost zvedela “kaj [ravnatelj] počne v javni ustanovi”, mora bit podan hudo dober javni interes – kdo s kom seksa, to ni.
3.)Z razlogom je videonadzor v delovnih prostorih dovoljen samo izjemoma, in z razlogom je snemanje brez dovoljenja nezakonito in enako objavljanje tako posnetega materiala.
kolko vem, so javnosti prvi predstavili ta posnetek na slovenskenovice. takoj nato so sledile ostale medijske hiše, kot je 24ur. 24ur je zadnji dni dobesedno nabijal z tem posnetkom. še prijavil sem jih, saj se je admin potrudil, da si je posnetek lahko pogledal vsak – ni imel oznake 18+ niti nobenega opozorila, da posnetek ni primeren za mladostnike. in zdaj bodo krivca iskali med šolarji? aja krivi so celo starši? kdaj so pa novinarji kaj krivi, ko snemajo brez dovoljenja vse, kaj jim srce poželi, zraven pa še natvezijo 90% laži.. samo da je zgodba bolj napeta?
Za smrt ravnatelja ne morete in ne smete kriviti nikoga drugega, kot njega samega, saj je sam naredil samomor. Učenec (če je bil učenec – da ni bil kak njegov “sodelavec”, ki je iskal priložnost, da sedaj nasledi njegovo delovno mesto) je to posnel.. in? Ravnatelj je prvo napako naredil, da ni priznal – raje je lagal… nato je priznal.. naredil si je dvojno sramoto… in ker to ni bilo dovolj, je šel naredit samomor… to je za mene njegova tretja sramota. In zdaj bo bogi učenec, ki je ravnatelja posnel pri dejanju, ki ne spada glih v to ustanovo imel na grbi njegovo smrt, pa še kaznovan bo, ker je snemal? A bodo medijske hiše, ki vsak dan vdirajo v zasebnost in objavljajo takšne in drugačne posnetke tudi kdo preiskoval? Ali bo odgovornost ležala samo na bogem učencu, ki je pri vsem tem še najmanj kriv? vsak ima svoje življenje in vsak sam odgovarja za svoje napake in prenaša posledice teh napak. ne morem jaz krivit soseda za nekaj, kaj sem sam storil…. bom žagal drva, si odrezal prst, sosed me je pri tem posnel in sedaj je on kriv? kje vam je logika? se pravi, če nekoga posnameš, ko dela kaznivo dejanje in to objaviš na spletu si kriv ti, ki si snemal? in pol ta video mediji nabijajo 2 tedna v eno na naslovnicah in potem ko pride do “katastrofe” je pa vse drugo krivo…
Če gremo po črki zakona, je pri vsej tej zgodbi bilo storjeno kaznivo dejanje le s strani mladoletnika, ki je snemal oz objavil posnetek. In v prvi vrsti je krivda na njegovi strani! In ne slučajno omenjati, da je mlad… ni prav vedel kaj je s tem povzročil… Srednješolci ze dobro vedo kaj je prav in kaj ni!
V drugi vrsti so krivi mediji, ker se kurvajo le za branost/prodajo, vse drugo jim je sekundarnega pomena. Tu bi moralo novinarsko razsodišče odločno ukrepati.
NAJMANJ sta kriva ravnatelj in profesorica, saj je bilo to izključno njuno privatno ravnanje, v katerega se NIHČE nima pravice vtikat. Res je moralno sporno, ker ima vsak svojo družino, ampak kdo ste pa “vi” da boste igrali sodnika? Tudi župnik pri spovedi zadrži informacije, ki jih sliši, zase. Zdaj tudi veste zakaj!
Če smrkavec ne bi storil v celotni zgodbi EDINEGA KAZNIVEGA dejanja, ne bi nihče bil prizadet ali oškodovan!
Pa kaj, če sta se “onegavila” – nek razlog sta že imela, a to se NIKOGAR ne tiče, ker je to njuna stvar!
Moje sožalje vsem bližnjim pokojnega, profesorici pa sporočam: “držite se; na reakcije primitivcev se ne ozirati, ker niste storili ničesar groznega; s svojimi domačimi, če se imate resnično radi, se boste pa itak razumno pogovorili”.
Čestitke!!!
Kot vedno v Sloveniji gre tudi tokrat razprava mimo bistva. Najprej tukaj ne gre za zasebnost, ampak za neprimerno ravnanje med delovnim časom v šoli. Seveda nista prva, zato še toliko bolj preseneča, da za take prekrške v šoli ni predviden noben postopek. Po javni objavi bi bilo treba oba umakniti iz okolja, razčistiti in jima omogočiti, da delo poiščeta drugje. Da se zdaj krivdo pripisuje medijem, pa je preobrat stran od odgovornosti posameznikov, ki so človeka pustili, da vsak dan z vsakim pogledom sodelavca, dijaka podoživlja svojo neumnost.
Me zanima kaj je storilo Ministrstvu za šolstvo, da bi zaščitili in zavarovali svoja človeka. Menda jim je ja kapnilo, da sta se znašla v hudi stiski.NI???
Se popravljam: kaj so storili ti LJUDJE, KI SO ZAPOSLENI NA TEM MINISTRSTVU.
So se takoj odpravili na šolo, so takoj ukrepali,se skušali pogovoriti, razmisliti kako naprej.
Ne, ne , ne! Ti bogovi so v svojih, od nas davkoplačevalcev, dobro plačanih stolčkih
sedeli na toplem in ČAKALI na obvestilo iz šole kaj se je zgodilo( ko so že zdavnaj iz TV zvedeli) da bi PO TEM ukrepali z nekimi sankcijami.
Tudi oni so pristavili svoj lonček krivde!
100% je krivda medijev.
Tako intimno dejanje (ki se vsakodnevno dogaja na delovnih mestih)
komentirati na TV?
100% je vaša krivda IDIOTI medijski.
Kaj ti ni jasn baba zmešana, novinarji itak pograbijo vsako zgodbo in jo napihnjeno ,ker oni od tega živijo. In zdaj se je treba zarad tega ubit al kaj.
Pizda si usekana u glavo da kr boli,raje se pejt mal našminkat
Dej primorec pejt se ti mal nasminkat. Ce bi bil ti tako javno izpostavljen in krizan s strani vseh medijev, bi tudi drugace piskal.
“Nimaveze” tu zgoraj je verjetno tudi svizec, definitivno pa je glede na napisano iz javnega sektorja.
Če se ta dva dol dajeta nas še kako zanima in tudi pravico soditi si mirne vesti lahko jemljemo vsi, ki futramo javni sektor.
Medtem, ko nekateri delamo pogosto tudi dva šihta dnevno, podnevi, ponoči za vikende in praznike, ter cene prilagajamo razmeram na trgu, da lahko nafutramo družino, si golazen iz JS, natančneje tale dva golobčka, ki za 7 mesecev dela od pon. do pet., skorajda s polovičnim delovnim časom in priznano 12/12 delovno dobo, OD neprilagojenim razmeram na trgu oz. situaciji v državi tole privoščita v času, ko ju jaz in še nekateri sodržavljani plačujemo, da izobražujeta naš podmladek???
Če se je možakar ubil samo dokazuje razvajenost svizcev. Če bi bil “privatnik” s tako občutljivostjo, ga že desetletja nebi bilo več med živimi.
V bistvu upam, da bo to svizce in ostali JS postavilo bližje realnim tlem in bodo vsaj nekoliko stopili z gasa pri svojih nerealnih zahtevah. Bomo tega ravnatelja potem pač šteli v kolateralno škodo.
Seksale naj bi odgovorne osebe, ki za svoja dejanja znajo nositi odgovornost. Včasih ženska zanosi, drugič pa lahko to postane opaženo. V takih ustanovah kot so šole te stvari ne morejo ostati neopažene. Vsaj sodelavci vedo vse o vsakomur, ko pa so to opazili učenci, je pa ogenj v strehi. Naenkrat je konec z dvojno moralo ali hinavščino, kjer so učitelji popolno nasprotje tistega kar sami pridigajo.
Edina nesprejemljiva napaka se je zgodila v trenutku, ko je začel ravnatelj lagat. Ni bil toliko dedca, da bi priznal, da se je dejanje res zgodilo in da zadevo obžaluje ali podobna fraza. Kako bo mladina odgovorna za svoja dejanja, ko vendar odrasli, ki naj bi bili vzor, postanejo največji lažnivci, ko se jih zasači s spuščenimi gatami?
Zgrožena sem in ne morem verjet, ko čitam tu gor, kako se ljudje pogovarjajo o smrti človeka, ne glede na to kaj je on bil, verjetno bi isto pisali, da je neka druga oseba!
Žal zgleda, da je samomor v Sloveniji postal družbeno sprejemljivo dejanje!
Žalostno!
24 ur novinarji ste šli predaleč, oz. predaleč hodite že nekaj časa….in prepričana sem, da se tudi v vaši medijski hiši, med delavnim časom tako kot drugod dogajajo takšne stvari. Novinarji 24 ur…boste objavili tudi tak dogotek, če se zgodi v vaši medijski hiši ?…..verjetno ne….
Zanimiva tema kdo je kriv da je prišlo do tragedije…….
V prvi vrsti oba vpletena ,ker mislim da bi se morala zavedat v kaj se spuščata . Oba sta odrasla in takorekoč javni osebi tako da bi se mogla še kako dobro zavedat ODGOVORNOSTI in JAVNEGA PONIŽANJA če zadeva pride v javnost. Seveda niti malo nista razmišljala o tem da bosta (ob razkritju) ogrozila svoji družini,svoj ugled,ugled šole in še marsikaj drugega……..tako da vse posledice nosita sama in nihče drug.
Nekateri se sklicujete na medijsko gonjo itd……….pa ne vem da so novinarji krivi,uredniki. itd !!!!! Kot da tega že prej niste vedeli da novinarji,uredniki in ostali s tem povezani živijo od tega in da bodo vsako zgodbo pograbili z obema rokama…..take stvari se berejo ,grejo v promet.
Živimo v sodobnem svetu ,kjer skoraj ni več cenzure ,ker se zgodbe prodajajo in vse kar je prepovedano je še toliko bolj zanimivo.
V tujini novinarji ,fotoreporterji ….non stop bedijo ob kakem “kiksu” kake slavne ali javne osebe pa ljudje ne delajo take pompa proti novinarjem kot v SLOVENIJI
Tko pač je v tem svetu,življenje je šlo tok daleč da so zanimive (INN) samo še afere,nesreče,tragedije…………..koga briga kaj se normalnega dogaja………….
Tisti ki živite 20 ali 30 let nazaj si kupite kako knjigo in raje tisto berite da vas glava ne boli če ste tok za časom
Verjemite da časopisi,novinarji samo še čakajo na naslednjo vročo zadevo.
Svet je “POBLAZNEL” in šel v drugo smer in nekaterim to ni jasno.
Ta vaš ravnatelj niti tok ni imel poguma da bi priznal in odstopil……..in prav zato so ga še dodatno “drkali” v glavo.
Profesorca je pa raje odšla kao na “PRISILNI DOPUST” ,svašta
Če bi jaz bil novinar bi še bolj napihnil zgodbo ,ker se zavedam da bi mene tudi javno linčali če bi me zasačili. Briga me za načela,ponos,…v Sloveniji je tko ali tko znano da če sosedu hiša zgori bo pri nas doma veselica.
Tudi jaz sem nekoč imel načela,vest ,itd…..ampak svet je šel tako daleč ,toliko razočaranj in podobno da sem postal imun na vse. Samo tako lahko daleč prideš ampak malo pozno sem to spoznal.
KOMU MAR ZA DRUGE
ZDAJ BO TA “ničkriva” PROFESORICA MANJA MERTELJ šla ŠTRAJKAT z javnim sektorjem da jim plače ne znižajo. Med delovnim časom pa se dol daje , joj ljudje božji vi jo pa ščitite a ste normalni. Ona dela polovični delovni čas (ker se priprave za predmet štejejo v delovni čas)z skoraj 3 mesečnimi počitnicami pa še to ni dovolj in mora mal počivat v šoli ter noge narazen držat……zdaj veste kakšne priprave(ki se štejejo v delovni čas in so plačane ) ima ta MANJA MERTELJ .
V nekaterih državah bi jo obsodil na zapor in prav je tako.
Pri nas pa jo niti JAVNO LINČAT ne smejo.
Zbudi se narod .
lil
Zakaj ste se zdej vsi razpisai o tem in povzemate en drugega in se napihujete? Nabirate klike, visite, si bildate svoj profil ali samo sproščate odvečno energijo…? Kje ste bili pametnjakoviči prej? Ni vas bilo! Zdej ste vsi pograbili to medijsko zgodbo in polnite svoje bloge in FB profile s svojim razglabljanjem o prav in ne-prav.
Dejstvo je, da tega ravnatelj in učiteljica v šoli ne bi smela početi. Če sta se že za to odločila, bi si poiskala drug, zaseben kraj, ne pa v šoli. Druga stvar pa je, da se je potrebno zavedati, da živimo v dobi tehnologije in da ima že vsak paglavec pameten telefon, ki lahko snema in slika. Marsikaj se ujame v objektiv. To ne pomeni, da tega ljudje prej niso počeli, ampak da je sedaj malo večji nadzor, ker imajo vsi napravice in slikajo ter objavljajo kar jim paše.
Tragično je, da se zaradi takih neumnosti ali neizživetih/”nagonskih” dejanj, ki so se in se vedno bodo dogajale, izgubljajo človeška življenja. Ravnatelj je zaradi pritiska okolice in domačih naredil samomor. Končal je svoje življenje. Zaradi tega dejanja, zaradi prešuštva,…
Prej bi bilo potrebno razmišljati o posledicah. Tako mediji kot on. Ni izbral pravega kraja, zasačili so ga, mediji pa obesili, ker jim je zgodba prišla prav. Freedom of speach pa to al kako že. Seveda je bilo treba to na veliko govorit, ker je vse zanimalo kdo je bil, kako je lizal, kaj je delal, kok je ona stara, a je poročena, kakšna je v obraz, če je ohranjena, a je bil še kdo drug zraven, kdo je snemal, zakaj je lahko nemoteno snemal, …
Koliko takih primerov je v Parlamentu in drugih ustanovah, pa nikoli ne pridejo na plan…? Nešteto! Mogoče naj spomnim kot primer podobne zgodbe in medjiske gonje – B. Clinton in M. Levinsky v Oval office. In kdo je bil kriv za izgubo predsedniškega stolčka Billa? Mediji? Monika? Verjamem, da je bil še pod veliko večjim pritiskom. Šel pa je po isti poti kot naš ravnatelj. Zanikanje, zanikanje in grožnja s tožbami in še kaj je delala NSA, CIA, FBI,…
Prvič je tip dokazal, da ga ni nič v hlačah, ko je za hrbtom varal ženo. Časten moški bi rekel “evo, dost te imam, grem k drugi.” Hinavci pač raje varajo in poberejo najboljše od vsake od žensk.
Drugič je tip dokazal, da ga ni nič v hlačah, ko je videoposnetek označil za montažo. Kako se vedno zgražamo, ko se tako sprenevedajo naši politiki. In prav neverjetno je, kako se je Slovenija razgalila v tem primeru. V naši državi je takšna namreč večina.
In tretjič je tip dokazal, da ga ni nič v hlačah, ko je namesto, da bi se spoprijel s posledicami, izbral beg in pustil za sabo dva najprej po nedolžnem osramočena in zdaj še osirotela otroka.
Ampak hej, za Slovence so zdaj krivi vsi razen prešuštnikov, ubog pa nihče razen teh dveh.
OK, se strinjam s tabo had. Delno. Povej mi – kje je meja? Kdaj lahko novinar/bloger objavi članek/komentar o nekem dogodku? To, da si si vzel pravico izpostaviti dejanje konkretnega človeka (Avdiča) namreč spada v isti kontekst. Seveda je tvoje dejanje blažje od Avdičevega, pa vseeno. Zakaj ti lahko obsojaš, on pa ne. Kje je meja? Bi ti težko spal, če bi sedaj Avdič naredil samomor? Bi bil ti soodgovoren, ker si javno pritisnil nanj preko dobro branega bloga?
Da ne bo pomote. Mariborski seks je bil napihnjen prek vseh meja in bi ga mediji lahko brez škode prezrli. Ampak kdaj ja in kdaj ne? Tisti, ki pritiska na grešnika (Avdič na ravnatelja, ti pa na Avdiča) je mogoče soodgovoren, vendar definitivno ni ključen. Ravnatelj bi mogoče samomor stril tudi če ga mediji nebi pribili na križ.
Jaz ne obsojam niti Avdiča niti tebe. Me pa zanima kje je meja.
zadel zebljico na glavico s svojim komentarjem.. in ne bos verjel, da se vsakic znova, ko pisem o kaksni temi podobno sprasujem..
namrec zavedam se odgovornosti, ki mi jo daje to, da javno objavljam stvari, ki so povezani z resnicnimi osebami.. velikokrat se zadrzim, kljub temu da imam odlicne informacije, pa tega ne objavim, ker se moja svoboda “izrazanja” konca tam, kjer se zacne svoboda drugega.. in se ne postavljam v vlogo rablja, ko gre za osebe, ki niso javne.. ko gre za javne osebe, se obnasam drugace.. si dovolim vec in tudi kritiziram..
ko gre za doticen primer – jeap.. vzel sem si vec kot 18 ur za premislek, kaj naj storim. naj bom tiho, naj povem svoje mnenje. ce ze povem svoje mnenje, potem zelim, da se kdo zdrzne ob njem, da razmisli, da si ustvari mogoce drugacno plat zgodbe, kot je bila predstavljena sicer..
zakaj jaz obsojam? ker se je to, kar obsojam, dejansko zgodilo.. ker za tem stoji oseba, ki je to priloznost izkoristila – tudi jaz, da je tale zapis prebralo skoraj 4% uporabnikov interneta v sloveniji.. s prstom sem pokazal na tistega, ki je naredil napako, ki je v svojem lastnem slogu izkoristil svojo moc in naredil skodo.. ali sem jaz naredil skodo denisu? mogoce? ali sem odgovoren za to? seveda sem, saj stojim za tem, kar sem napisal in ne bom izbrisal tega, cetudi se zgodi karkoli..
tezko je narediti mejo – ker sem sam svoj urednik, imam zastavljene meje po katerih se sprehajam v svoji glavi. je pa tezko. in vsaka situacija potrebuje svojo obravnavo..
prvi dan, ko je prisla informacija v medije, sem jih samo spremljal, ker me je zanimalo, kaj se bo zgodilo.. ko je slo preko meja dobrega okusa, sem opozoril na to.. pa vendar je slo naprej naprej naprej.. in posledice so bile tukaj..
nimam taksnega dosega, kot ga imajo “resni” mediji in ne krojim medijske krajine.. ko pa se zgodijo stvari, pa opozorim na njih..
in ne, ni lahko jadrati..
Pošteno. Mejo si mora vsak postaviti sam, kar pa ni enostavno.
O mrtvih vse dobro, ne? Me pa moti dvojna morala vseh teh naših pomembnih in spoštovanih gospodov na pomembnih mestih v družbi. Pa naj bo to ravnatelj, politik, lokalni podjetnik,… Vsi se kitijo s svojim delom, statusom, ugledom v družbi, nagradami za častne občane, polni morale, etike in vere v posvetnem življenju. Potem, ko se stvari razvejo je pa okrnjen njihov ugled in ostali so krivi, da se je razvedelo. Zakaj ne stopi in pove. Pač se delal to in to. Nisem to za koga me imate. So what.
Ravnatelj se je linčal sam! Novinarji opravljajo svoj poklic. Ubogi neplačani delavci in njihovi otroci so pa lačni!
Kdo je kriv za vse to ?
A Denis A. ali mogoče jaz?
kaksen poklic opravljajo novinarji?
Joj Melita… Najbolj mi grejo na k*** taki komentarji kot je tvoj…
Vedno, ampak res VEDNO se pod takimi objavami (ali članki na spletu; na 24ur, RTV Slovenija itd.) najde nekdo, ki nek tak dogodek/novico – ali karkoli že – komentira v stilu: “Kaj pa ubogi delavci v tovarnah?”, “Kaj pa lačni otroci [tam in tam]?” (ali če je članek npr. o neki nesreči, boste taki kot vi pisali: “Kaj pa [ tista in tista ] nesreča? Zakaj pa o tem nihče ne piše?” itd.), češ da kaj se sploh debatira o ‘enem ravnatelju, ki je storil žalosten konec’, ko so vendar delavci neplačani in njihovi otroci lačni… :/
Preprosto: gre za nek (zelo izreden… glede na zaključek zgodbe – samomor!) dogodek izpred ne dolgo nazaj, gre za zelo tragično situacijo. Kaj tukaj ni jasno? In predvsem kaj imajo neplačani delavci s tem?!