Agencija Y&R iz Londona je predstavila zanimiv koncept Oxfam: Donation Icons. Ideja je preprosta in meni zelo všečna. Ikone, ki jih imate na svojem desktopu lahko monetizirate, vendar gre ves denar od oglasov v dobrodelne namene – za borbo proti revščini.
- Ali zgodbe v letu 2015 res prodajajo?
- Nov logo – Gregor Žakelj in VBG
- Zlatan Ibrahimović ima svoj iskalnik – Zlatan Search
- Ko je bilo oglaševanje še oglaševanje
Aplikacija, s katero spremenite ikone na vašem namizju v oglasne “površine”, lahko prevzamete na naslovu donationicons.com, vendar je zaenkrat na voljo samo za Mac OSX. Prav tako je potrebno počakati, da vam odobrijo vaš račun.
Ideja se mi zdi odlična. Upam le, da se bo tudi prijela in ne bo zgolj muha enodnevnica in dobitnica vseh mogočih nagrad na različnih oglaševalskih festivalih. Namreč ideja ima izreden potencial!