Verjetno nisem edini, ki v zadnjem času opaža porast uporabe #hashtagov (ključnikov) v oglaševanju. #hashtag je postal del našega življenja in vse več agencij se odloča, da zraven oglaševalske kampanje prilepi še en #hashtag. Sam imam to čudno navado, da ponavadi pogledam koliko ljudi uporablja ta #hashtag – in rezultati so skoraj nični. Seveda obstaja možnost, da jaz ne štekam oglaševanja in seveda obstaja možnost, da ne znam iskati #hashtagov …
- #registrska
- QR kode (QR code) na jumbo plakatih – ah, kje pa!
- #top4stjasokokalj #kanala #hashtag #fail #tjasakokalj
#hashtag se uporablja na družbenih omrežjih. Na Twitterju, Instagramu, tudi na Facebooku. V bistvu je ena velika prednost uporabe #hashtaga za vse uporabnike – če gre komu določena tematika na živce, jo lahko “utihne” in s tem ima svojo časovnico na Twitterju povsem pregledno. Ali pa če nekdo išče informacije o nekem temi, ki jo povezuje #hashtag in posledično lažje pride do rezultatov.
#hashtag v TV oglasih je podoben kot uporaba QR kode na billboardih!
Super je, ampak ne zgodi se nič. In če je to namen oglaševalske kampanje, potem je verjetno problem v meni, ker ne štekam tega področja. No, v končni fazi pa sem konzument. Tudi oglasov. In če agencija že pripravi oglaševalsko kampanjo, kjer uporabljajo #hashtag, potem naj tudi poskrbi, da bodo pripravili vsaj par objav na vsakem družbenem omrežju na to temo – da ne bomo uporabniki (ali pa sem to mogoče samo jaz) naleteli na neskončno praznino.
Saj veste, ko vtipkate #hashtag v tviter, instagram ali facebook in ugotovite, da ni še nihče nič objavil na to temo. Malce smešna situacija, kajne? Ali pa zgolj prikaz, da nikogar ne briga za vašo oglaševalsko akcijo za katero ste plačali precej velik denar.
Da ne bom preveč nesramen ne bom dodal primerov, ki sem jih opazil v zadnjem času. Jih je pa precej. In če agencija ne more poskrbeti na vsakem kanalu za to, da bo uporabnik (ali pa zgolj jaz) na določen #hashtag našel vsaj en tvit, objavo na instagramu ali na facebooku, kjer bo povezava do spletnega mesta … Potem je verjetno nekaj narobe z agencijo. To je vsaj po mojem skromnem mnenju osnovna higiena!