Mastercard TrackTM bo moderniziral 125 bilijonov dolarjev vreden globalni trg B2B placil Mastercard TrackTM bo moderniziral 125 bilijonov dolarjev vreden globalni trg B2B placil

Mastercard / povišanje NFC (brezstičnega) zneska plačevanja brez avtentikacije s sedanjih 15 € na 25 €

Mastercard s prihodom jeseni napoveduje pomembno novost pri plačevanju z brezstično kartico, in sicer povišanje zneska plačevanja brez avtentikacije s sedanjih 15 € na 25 €. Mastercard tako zagotavlja še enostavnejši sistem plačevanja in izboljšano uporabniško izkušnjo.

Če smo še do leta 2014 plačila z bančno kartico potrjevali le tako, da smo slednjo vstavili neposredno v čitalec, pri tem pa vtipkali štiri mestno varnostno kodo, je sprememba brezstičnega plačevanja kartic predstavljala revolucijo v uporabniški izkušnji. Tovrsten način plačevanja je za potrošnike hitrejši in udobnejši od običajnega plačevanja s kartico ali z gotovino. Možnost plačila brez avtentikacije, ki je botrovala vse večjemu številu spletnih nakupov in je na voljo že dobri dve leti, so potrošniki dodobra sprejeli.

Prelomnica, ki se obeta z 18. oktobrom 2019, napoveduje spremembo pri plačevanju brez avtentikacije, ki znesek dviguje s sedanjih 15 € na 25 €, pri čemer dnevni limit ostaja 150 € oz. toliko, kolikor določi banka izdajateljica kartice.

Zadnja raziskava Masterindex, ki jo je za Mastercard opravila Mediana, kaže, da 60 % vprašanih nima težav s plačevanjem zneskov do 5 € s plačilno kartico, 65 % vprašanih pa vsaj polovico svojih nakupov plačuje s kartico. »Spletnih nakupov se poslužuje že vsak tretji državljan Slovenije, več kot 55 % uporabnikov, ki spletno nakupuje vsaj enkrat mesečno, pa svoj nakup opravi s pametnim telefonom. V svetu množične potrošnje je povečana varnost tovrstnih plačil več kot pomemben korak v razvoju zagotavljanja sistema varnosti spletnih nakupov,« poudarja Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard v Sloveniji. Ob tem dodaja: »Odločitev finančnih institucij za dvig zneska, ki ne zahteva dodatne avtentikacije, na 25 € dokazuje, da so potrošniki sprejeli tovrstni sistem plačevanja. V podjetju Mastercard verjamemo, da bo trend brezstičnih plačil tudi v prihodnje naraščal v isti meri kot zdaj ali pa še bolj.«