Stečaj in vse dogajanje okoli Adrie Airways je v zadnjih tednih odstrlo marsikatero tančico glede letalskih prevozov v Sloveniji. Predvsem pa je “elita” pokazala, da jim pripada letalski prevoznik, ki jim je nudil poceni lete, predvsem pa hiter dostop do letališča. Njim pač te stvari pripadajo … Ostali smo pač nepomembni.

Problemi Adrie Airways se niso zgodili čez noč. Zadnje mesece potniki niso vedeli, če bodo prišli na cilj, da tega, da so prišli z zamudo niti ne omenjam. Ljudje so se pritoževali, vendar je Adria Airways vse to ignorirala. Ko se je začelo govoriti o državni pomoči, ki bi jo potrebovala Adria Airways in tuje podjetje, ki je leta 2016 “kupilo” letalskega prevoznika smo slišali cel kup zgodb: da Slovenija potrebuje letalskega prevoznika, da bo trpel turizem, da nobena letalska družba ne bo letela na Brnik in na teh relacijah, ki jih je pokrivala Adria Airways …

Kdorkoli je letel z Adri Airways in primerjal cene z ostalimi letalskimi družbami je ugotovil, da je bila AA zelo draga. Kot nalašč za naše priviligirance, ki jim država plačuje te letalske karte, kajne?

Ko so se lastniki AA odločili, da gre družba v stečaj, so letalske družbe objavile nove lete z letališča Brnik. Prva je bila Air Serbia s precej nižjimi cenami, kot jih je ponujala AA za iste destinacije. Kasneje so se pridružili še ostali letalski prevozniki in sedaj bo dnevno več letov, kot jih je bilo pred tem. Pa vendar – za priviligirance je nastal problem v času prihodov in odhodov letal. Moti jih, ker ne morejo v Bruselj potovati zjutraj in zvečer nazaj, čeprav bo lahko celoten strošek nižji, kot pa je bila letalska karta AA pred tem. Ampak ne bom o tem. Ljudi moti pač vse. Nekatere tudi, da morajo na letališče v Zagreb, ali pa v Italijo.

Tega, da z AA niso vedeli, če bodo sploh prišli na destinacijo nihče več ne omenja. In nekateri od teh priviligirancev so svoje mnenje jasno izrazili tudi na tviterju – doživeli pa povsem drugačne odzive, kot so jih pričakovali očitno:

4 Responses to Zakaj Slovenci potrebujemo svojo letalsko družbo? Da se bodo priviligiranci lahko vozili z njimi

  1. Nihče says:

    Pa bo to zdaj res ceneje kot prej, če bodo morali tja zvečer in tam eno noč prenočiti? Ta nočitev tudi ni zastonj…

    • had says:

      adria karta je bila 447 .. sedaj so cene pod 240 evrov :) 150 evrov za hotel, pa 50 evrov za dnevnico :)

      • Joško says:

        hmmm…, torej je strošek enak.
        Ampak jaz bi veliko raje dal 200€ letalskem prevozniku kot pa jih zapravil na destinaciji za hotel, še posebej če imaš doma majhne otroke in gre za slžbeno pot.

        Problem je v tem, da si 2M prebivalcev ne more privoščit poceni letalske družbe, če je njen glavni biznis kejs prevoz teh istih prebivalcev, še posebej, če je velika večina letalo videla samo od 10 kilometrov daleč.

        Kar se pa poslancev tiče, se pa nimajo kaj zvečer domov vozit, če grejo zjutraj itak nazaj.

  2. Andrej Bukovec says:

    Roni, ti si navaden serator. Koga briga kaj ti hočeš in kaj si ti misliš….na blogu se kurčiš z novim ajfonom za 1k€ in koga imaš ti za bebca? Saj ti ni treba nikamor letet, ostani v svojem anusu za vedno

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.