Stečaj in vse dogajanje okoli Adrie Airways je v zadnjih tednih odstrlo marsikatero tančico glede letalskih prevozov v Sloveniji. Predvsem pa je “elita” pokazala, da jim pripada letalski prevoznik, ki jim je nudil poceni lete, predvsem pa hiter dostop do letališča. Njim pač te stvari pripadajo … Ostali smo pač nepomembni.
- Adria Airways ostala brez licence in vložila predlog za stečaj
- Kdo je Adrio Airways prodal skladu 4K Invest / Miro Cerar, Zdravko Počivalšek, Marko Jazbec, Damjan Belič
- Air Serbia ponuja letalske karte iz Ljubljane / Bruselj 139€, Zurich 134€, Skopje 84€
Problemi Adrie Airways se niso zgodili čez noč. Zadnje mesece potniki niso vedeli, če bodo prišli na cilj, da tega, da so prišli z zamudo niti ne omenjam. Ljudje so se pritoževali, vendar je Adria Airways vse to ignorirala. Ko se je začelo govoriti o državni pomoči, ki bi jo potrebovala Adria Airways in tuje podjetje, ki je leta 2016 “kupilo” letalskega prevoznika smo slišali cel kup zgodb: da Slovenija potrebuje letalskega prevoznika, da bo trpel turizem, da nobena letalska družba ne bo letela na Brnik in na teh relacijah, ki jih je pokrivala Adria Airways …
Kdorkoli je letel z Adri Airways in primerjal cene z ostalimi letalskimi družbami je ugotovil, da je bila AA zelo draga. Kot nalašč za naše priviligirance, ki jim država plačuje te letalske karte, kajne?
Ko so se lastniki AA odločili, da gre družba v stečaj, so letalske družbe objavile nove lete z letališča Brnik. Prva je bila Air Serbia s precej nižjimi cenami, kot jih je ponujala AA za iste destinacije. Kasneje so se pridružili še ostali letalski prevozniki in sedaj bo dnevno več letov, kot jih je bilo pred tem. Pa vendar – za priviligirance je nastal problem v času prihodov in odhodov letal. Moti jih, ker ne morejo v Bruselj potovati zjutraj in zvečer nazaj, čeprav bo lahko celoten strošek nižji, kot pa je bila letalska karta AA pred tem. Ampak ne bom o tem. Ljudi moti pač vse. Nekatere tudi, da morajo na letališče v Zagreb, ali pa v Italijo.
Tega, da z AA niso vedeli, če bodo sploh prišli na destinacijo nihče več ne omenja. In nekateri od teh priviligirancev so svoje mnenje jasno izrazili tudi na tviterju – doživeli pa povsem drugačne odzive, kot so jih pričakovali očitno:
Na slovo ADRIJE so se odzvali 🇧🇪 Brussels, 🇩🇪 Lufthansa in 🇨🇭 Swiss. Ti ni nadomestilo, letov je manj in nihče (še) nima jutranjega leta! 🇸🇮 gospodarstvo, administracija in turisti potrebujejo/mo jutranje lete + večerne vrnitve. Brez nočitve letala v 🇸🇮 NI NADOMESTILA!!! 😕
— JelkoKacin (@JelkoKacin) October 2, 2019
Zgodil se je črni scenarij. @adria_airways žal mi je za vse zaposlene, iskreno! Upam in želim si, da bo prehod čim manj boleč. Zavedam pa se, da ne bo. Tudi za vse, ki smo ostali brez poletov in povrnjenih stroškov za kupljene vozovnice. S poti v Zagreb. Nova žalostna realnost :( pic.twitter.com/UtHxo1jsIW
— Tanja Fajon, mag. (@tfajon) September 30, 2019
Dejstvo postaja počasi to, da bomo vsi skup na koncu ekonomsko ugotovili da je bila @adria_airways itaq predraga za nas Slo. hlapce in prepoceni za elito ter njihove prisklednike, ki so jo bogato in mastno zlorabljaji kot t.i. nacionalnega avio prevoznika. Seveda na naš račun.
— Gutsy aka Hrabri (@cashkee) October 2, 2019
Pa bo to zdaj res ceneje kot prej, če bodo morali tja zvečer in tam eno noč prenočiti? Ta nočitev tudi ni zastonj…
adria karta je bila 447 .. sedaj so cene pod 240 evrov :) 150 evrov za hotel, pa 50 evrov za dnevnico :)
hmmm…, torej je strošek enak.
Ampak jaz bi veliko raje dal 200€ letalskem prevozniku kot pa jih zapravil na destinaciji za hotel, še posebej če imaš doma majhne otroke in gre za slžbeno pot.
Problem je v tem, da si 2M prebivalcev ne more privoščit poceni letalske družbe, če je njen glavni biznis kejs prevoz teh istih prebivalcev, še posebej, če je velika večina letalo videla samo od 10 kilometrov daleč.
Kar se pa poslancev tiče, se pa nimajo kaj zvečer domov vozit, če grejo zjutraj itak nazaj.
Ocitno spadate med ljudi ki poslovno veliko ne rabijo potovati glede na take lepe ocene prek palca da je isto letet z Adrio ali z nekim drugim pa je cenejsa karta. Ste morda videli, da AirSerbia ze res ponuja cenejss karte, a vse leti preko Beograda?
Tudi od letalisca do lokacije sestanka in nazaj je treba priti recimo in vecina nima letalisca tako blizu in ugodno zraven prestolnice (kjer se zal dogaja najvec sestankov), tako da tudi ekonomska racunica ne pije vode, kaj sele da si na poti en dan dlje kot je potrebno.
Recimo, konkretno, v torek sem imela sestanek v Sarajevu. Prej je slo z avionom. Zdaj gres lahko avion iz zagreba ali pa s svojim avtom. Avto je 7ur cca, sestanek traja 2uri. Super, da potem v gospodarstvu cas tratis na poti, namesto da bi delal dodano vrednost.
Vsi vidite samo 7 politikov ki ss je obcasno v Bruselj zapeljalo, ne pa sirse slike. .. zato pa je SI tako zaplankana.
zadnje leto, ko je bila aa se “funkcionalna” pa si se lahko zanesel na njih, al kako? ko nisi nikoli vedel kdaj bos prisel, ce bos sploh prisel na koncno destinacijo?
ja, ce je to bilo boljse, potem je res skoda, da se je zgodil konec aa ..