ReDo ReDo

re:do / cene redo mobilnega operaterja

re:do je nov digitalni ponudnik na slovenskem trgu, ki je zaživel pod okriljem Skupine A1. Družba A1 Slovenija bo novemu ponudniku re:do zagotavljala delovanje na svojem tehnološko-naprednem, modernem in zanesljivem telekomunikacijskem omrežju. Cene digitalnegva mobilnega operaterja – Ena:naročnina 15,00 €, vsebuje neomejen prenos podatkov, SMS-ov, MMS-ov in klicev v Sloveniji, neomejeno število SMS-ov, MMS-ov in klicev v EU/EEA ter 14 GB prenosa podatkov.

»Trendi v svetu kažejo, da se digitalni svet, ki nas vse bolj obkroža, izjemno hitro spreminja, kar pa vpliva tudi na to, kako bomo kot družba v njem delovali v prihodnje. Jasno je, da si tudi uporabniki mobilne telefonije želijo urediti svojo naročnino v najkrajšem možnem času, brez čakanja na prostega operaterja v klicnem centru ali brez obiska poslovalnice – torej, na čim bolj enostaven in razumljiv način, s čim manj obveznostmi in čim več svobode. Vse to na slovenskem trgu po novem omogoča popolnoma digitalni ponudnik re:do. To pa je šele začetek zgodbe, saj bo re:do pozneje morda uveden še na ostalih trgih, kjer skupina deluje,« je poudaril Alexander Kuchar, direktor za tehnologijo in poslovni razvoj v Skupini A1.

Slovenski telekomunikacijski trg je zelo konkurenčen in v dobri kondiciji, zato je A1 Slovenija, ponudnik z največjim omrežjem 5G na trgu, idealen operater za uvedbo tega novega poslovnega modela. Poleg tega naj bi bili, po raziskavah Skupine, prav Slovenci izjemno digitalno vešči, zato je Slovenija še toliko bolj primerna za uvedbo te novosti. re:do je z agilnim pristopom namreč pionir v preprostih mobilnih storitvah; brez obveznosti, z brezplačnim preizkusom, možnostjo lastne izbire številke, neodvisno in popolnoma digitalno vključitvijo prek aplikacije, z neomejenimi klici in neomejenimi podatki.

Uporabnik se pridruži re:do zelo preprosto, v eni aplikaciji in brez obiska poslovalnice. S prenosom aplikacije (na voljo za Android in iOS) v nekaj minutah ustvari svoj račun, po želji izkoristi 14-dnevni brezplačni preizkus in, če te storitve morebiti ne potrebuje več, zelo enostavno tudi prekine sodelovanje, brez kakršnih koli dodatnih stroškov.

V času 14-dnevnega brezplačnega preizkusa je uporabnikom na voljo 10 GB prenosa podatkov, 200 minut pogovorov in 200 sporočil, sicer pa bodo vsem uporabnikom re:do na voljo neomejeni klici, sporočila ter neomejen prenos podatkov. re:do zagotavlja tudi brezskrbno uporabo storitev v tujini za občasna in začasna potovanja, gostovanje v območju EU/EEA, kjer je omogočeno brezplačno opravljanje klicev, brezplačno pošiljanje sporočil ter 14 GB mesečnega prenosa podatkov. Uporabniki re:do lahko svoje prijatelje ali družinske člane povabijo, da se tudi sami pridružijo re:do, ter si tako z vsakim novim članom prislužijo en mesec brezplačne naročnine.

Uporabniki re:do lahko izbirajo med eSIM, ki omogoča praktično takojšnjo uporabo, ali fizično SIM kartico, ki jo lahko naročijo po pošti ali kupijo na prodajnih mestih družb Petrol in OMV. V aplikacijo dodajo svojo plačilno ali kreditno kartico, storitev plačajo vnaprej, plačila pa so samodejna. V aplikaciji lahko uporabnik vnese od 2 do 5 številk po svojem izboru, re:do jih bo sestavil v nekaj možnih kombinacij mobilnih številk, uporabnik pa izbere tisto, ki mu je najbolj pri srcu oziroma prenese svojo obstoječo številko od drugega operaterja.

»Zaupanje je ena od ključnih vrednot »DNK« blagovne znamke re:do, ki jo našim uporabnikom zagotavljamo s ponudbo najboljšega omrežja v državi. Poleg tega si nenehno prizadevamo prisluhniti željam re:do skupnosti in nato nove rešitve implementirati v re:do aplikaciji. Našo ponudbo in poslovni model zato ves čas prilagajamo, da bi resnično izpolnili zahteve naših uporabnikov. Verjamemo, da bomo le s preoblikovanjem in prilagajanjem novemu gospodarskemu in industrijskemu okolju lahko igrali ključno vlogo v prihodnosti,« je dejal Iliyan Dimitrov, direktor re:do.

re:do bo zagotovo navdušil številne skupine uporabnikov, prednostno pa bo verjetno izbira vseh tistih, ki si želijo vse urediti s telefonom, na zelo preprost način, brez dodatnih obveznosti in v zgolj nekaj minutah. To so mladi, ki si želijo samostojnosti, pragmatični uporabniki, ki poznajo tehnologijo, ne glede na svojo starost, tehnični navdušenci, ki si želijo preizkusiti vse, kar je novega na trgu, in seveda tisti uporabniki, ki si želijo zgolj eno, »da stvar enostavno pač deluje«.

ReDo
ReDo