Nisem poskusil Pečjakovega burek à la mesni, ki je 100-odstotno veganski. Sem se pa precej nasmejal, ko sem prvič slišal oglas za ta “burek,” in sicer iz dveh razlogov. Burek je burek in ne more biti “à la mesni,” ampak o tem ne bom razpravljal, ker je nesmiselno. Druga stvar, ki mi je “padla” v uho, pa je 100-odstotno veganski.
- Violife Creamy Black Pepper / odličen veganski “sir” za mazanje
- Teta Frida / grdobice, cele jagode v veganski čokoladi / njami njami
- Pizzerija Orli, Tenetiše / had testira pizze / ocena 5
- Galerija okusov / vegastična 6-hodna večerja
Ježešna kako pa je lahko nekaj ne 100-odstotno vegansko? A je lahko samo 92-odstotno vegansko? Ostalo pa je nevegansko oz. je iz živalskih produktov?
Včasih gredo pri oglaševanju posamezne blagovne znamke v ekstreme. In ja, poskušam razumeti, kaj so želeli povedati s 100-odstotno veganski, ampak je povsem nesmiselno in brez veze. Če je vegansko, je pač vegansko in vedno je, če je vegansko, 100 odstotno vegansko. Sicer ni vegansko.
Upam, da nisem edini, ki ga je zmotilo to. Ker če sem, potem očitno preveč razmišljam, ko poslušam radijske oglase, in bi bil čas, da si najdem kakšen drug hobi, mar ne?
Aja, zakaj ne bom poskusil burek à la mesni? Ker ne iščem približkov tisti hrani, za katero sem se odločil, da je ne bom užival. Verjamem pa, da marsikomu, ki se prehranjuje vegansko zadiši burek in sedaj bo imel celo možnost, da dobi “100-odstotni veganski” burek.
Si pomislil, da mogoče ne spadaš med njihovo ciljno publiko, ker je večina oglasov narejena tako, da privlečejo čim širšo množico? :)
Hobi, ne hobij. Kot lobi.
true. mea culpa