popravilo cest popravilo cest

Zakaj popravila cest v Sloveniji trajajo v neskončnost?

Zadnje čase se vsak vikend vozim proti Pivki in naprej proti morju. V kraju Prestranek urejajo novo poslovno cono. Cesta ob novi poslovni coni, ki so jo razkopali že pred šestimi tedni in postavili semafor, je razlog za tale zapis. Zaradi enega zaprtega pasu vsak vikend čakam tam 5 do 10 minut oz. dva do tri semaforje. Ali se res ne da hitreje popraviti in urediti naših cest? Ali so izvajalci plačani na ure ali na projekt? In zakaj na “delovišču” nikoli ne vidim nikogar, ki bi karkoli tam delal?

Tale cesta pri Prestranku ni edina, ki jo imam v mislih, ko se se sprašujem, zakaj pri nas vse traja toliko časa. Uvoz in izvoz na avtocesto pri Dragomerju, ki ga gradijo že dve leti in ponavadi ni nikogar na gradbišču, je še en primer. Da o gradbišču na regionalni cesti med Zagorjem in Litijo, kjer urejajo cesto že tri leta, je še en tak primer.

Lahko bi našteval v neskončnost, pa nima smisla, saj že popravila naših cest trajajo neskončno dolgo. Komu je to v interesu? Imajo podjetja premalo delavcev, da bi lahko sanirala hitreje in posledično prispevala k manj zastojem? Ali nihče od odgovornih na direkciji za ceste ne premisli, preden zaprejo kakšen pas ceste in nihče ne razmišlja, koliko bo posledično zastojev, če se bo lahko 200 metrski odsek urejal mesec in pol?

Očitno nihče ne pomisli, da če spustiš na semaforju celo kolono vozil, ki bodo skoraj istočasno pripeljala na uvoz avtoceste, da bo to povzročilo dodaten zastoj na avtocesti, ki je že tako povsem preobremenjena. Ali nihče ne vidi dlje od konice svojega nosu, da bi se loteval malce drugače teh stvari in razmišljal o posledicah?

Razumem, da je v “popravilu” vozil veliko denarja in da določena podjetja dobro živijo od tega. Pa vendar, ali lahko obstaja oseba, ki bo udarila po mizi in ne bo dovolila, da je regionalna cesta zaradi urejanja enega pasu polovično zaprta mesec in pol? Mogoča pa bi lahko izvajalec postavil pametno signalizacijo, ki bi se odpirala in odpirala glede na število prometa. In zakaj hudiča bi, če vidim na drugi strani kolono vozil, čakal 45 sekund, da bi zapeljal mimo semaforja, če v tem času pridem peš mimo?

Vse bolj imam občutek, da nihče v tej državi več ne razmišlja, in posledično smo vsi samo kolateralne žrtve tega sranja, ki se dogaja.

  1. Tako se pri nas služi ker drugače bi se vsi šefi in namišljeni pomembneži vozili v starih stoenkah tako pa si lahko za vsak kilometer ceste nekdo kupi novi BMV

Komentarji so zaprti.