Slovenska pomladno-poletno klasika je v polnem teku. Vsi bi šli nekam po avtocesti, DARS pa krpa avtoceste in povzroča urne zastoje. Seveda se popravil in obnov cestišč ne lotijo marca, ampak takrat, ko se začnejo migracije turistov proti morju. Najbolj optimalen čas za to je seveda maj. In potem še junij, julij, avgust. Dober dan, zastoji!
- Dars je zlo / zapora avtoceste čez Trojane na prvi dan jesenskih počitnic
- Dars bo gradil avtoceste prihodnosti / primite se za denarnice in pripravite na zastoje
- Fak of Darsovci nesposobni / zakaj zapora cestišča med Uncem in Logatcem, če ni nikogar na “gradbišču” in gradbišče ne obstaja?
Vsako jutro ista zgodba. Zaprta ena polovica, druga pa v “gibanju po polžje”. Primorska? Seveda. Dva pasova na enega, ker se že dve leti gradi uvoz Dragomer. Seveda to ne bo končano pred poletjem. Ampak kolone? Seveda so. Ogromne. Ampak Darsovci se požvižgajo na to.
Najboljše so table, ki opozarjajo: “Zaradi del bo zaprt pas avtoceste do 31. avgusta”. Človek bi mislil, da gradijo piramide, ne pa popravljajo par kilometrov avtoceste.
Zakaj ravno v tem času? Ker lahko. Ker ni odgovornosti. Ker DARS očitno misli, da ljudje ne hodimo v službo. In ker morda obstaja tiha zarota med DARS-om in proizvajalci avtomobilskih klim. Ni boljšega kot tri ure v avtu sredi julijske vročine – s pogledom na prazno gradbišče in par sto metrov sveže prebarvane črte.
In ja, zavedam se – ceste je treba vzdrževat. Ampak morda, samo morda, bi kdo lahko uporabil… ne vem… logiko?
Mogoče bi poskusili…
- Točno dogovorjeni roki za izvedbo. In to ne 3 leta, ampak par mesecev.
- Popravila ponoči. Tako kot to počnejo v večini normalnih držav.
- Manjši odseki. Ne zapora 20 km zaradi 200 metrov popravila
- Transparentnost. Zakaj dela trajajo 5 mesecev? Koliko stanejo? Kdo nadzoruje izvedbo? (Vprašanja brez odgovorov.)
- Koordinacija. Ne da zapreš Štajersko in Primorsko hkrati. Halo, teleportacija še ne obstaja!
Cestnine vs. realnost. Najlepše je, ko ob vsem tem še vedno plačujemo cestnino. In to ne malo. Dobiš pa za to? Kolone. Jezo. Pregorele sklopke. In še kazen, če si v paniki slučajno zapeljal po odstavnem pasu, ker te je klicala narava (beri: wc).
Vprašanje za konec: kdo odgovarja? DARS? Vlada? Ministrstvo? Nihče. Ker je to pač “normalno”. Slovenski standard. Ampak hej – imamo najlepše označene zapore v Evropi. Z odbojnimi betonskimi ovirami in tablicami, ki se svetijo tudi podnevi.
Če ste danes spet zamudili v službo, ker ste stali 1 uro v koloni, ne pozabite – niste sami. DARS je z vami. Vedno in povsod. In potem se sprašujejo zakaj jih nihče nima rad?