Petrol klub – kartica zvestobe, zlate točke in katalog ugodnosti

Nekoč je imel Petrol kartico Magna, sedaj ponuja kartico Petrol klub. Vsakič, ko točim gorivo na Petrolu in pridem do prodajnega pulta, slišim enako zgodbo ko prodajalcu ponudim samo eno kartico in ta ni zlata in od Petrola, kot je njihova zvestobna kartica – ali bi mogoče imeli Petrol klub kartico in bi lahko koristili ugodnosti, ki jih ta kartica zvestobe ponuja…

Sledi klasičen odgovor – že imam to kartico in je povezana z American Express kartico, s katero vam bom plačal. Vendar je ta scenarij še nekako normalen, hujše je, ko je pred teboj par ljudi v vrsti in si vsi zaželijo te kartice. Enaka zgodba kot v Sparu, Tušu in ostalih prodajalnah, kjer so ugotovili, da so zvestobni programi odlična zadeva in da si z njo “priklenejo” kupce nase.

Škoda, ker so nekateri to odkrili šele leta 2011, kar drugi s pridom izkoriščajo že več let. Da o bazi podatkov, ki jo dobijo s takšnimi karticami, niti ne govorim – glede na število nakupov enakega izdelka na mesec, bi mi lahko poslali povsem “osebno” ponudbo za taisti izdelek, ampak te stvari bom rajši preskočil, ker o tem bodo ramišljali šele leta 2020.


Pri Petrolu so se odločili da ukinejo Magna kartico in svojim uporabnikom ponudijo dve kartici, Petrol klub kartico zvestobe in Petrol klub plačilno kartico zvestobe, s katero lahko plačujete na obroke, z zamikom, itd.. Vsak euro nakupa je nagrajen z eno zlato točko, ki se beleži na obe kartici. Z zadostnim številom točk se da kupovati izdelke iz kataloga ugodnosti, po precej nižjih cenah, kot veljajo sicer.

Glede na to, da sem zelo veliko v avtomobilu in imam precej stroškov z gorivom, se mi te zlate točke kopičijo na kartici. Ker nimam navade da bi kupoval po katalogih, me ta Petrolov katalog ugodnosti ni “premamil”, niti nisem vedel kaj ponuja. Pred parimi dnevi, ko sem objavil število točk na instagr.am-u in izvedel, da lahko dobim precej ceneje novega BMW-ja 320, sem si vzel čas in šel skozi katalog.

Ker nisem ravno ciljna publika za ta avto, sem vseeno preveril to ponudbo in bil navdušen. Namreč – Petrol klub cena: 2000 Zlatih točk + 23.499,00 €. Redna cena: 35.943,00 €.

Torej za 2000 eurov nakupa pri Petrolu, dobim BMW-ja ceneje za 12.000 eurov?!? Ta ponudba ni od muh in za marsikoga, ki je pred nakupom takšnega vozila, je to odlična priložnost, da pride ceneje do njega.

Ko sem pregledal katalog ugodnosti do konca, sem ugotovil, da nimajo izdelkov, ki bi me trenutno zanimali in da bom, kot do sedaj, samo kopičil točke na kartico – škoda, ker se ne dajo prenašati med uporabniki – potem bi lahko komu pomagal pri kakšnem nakupu.

p.s.: zbirate zlate točke? ste jih že izkoristili? poznate koga, ki bo kupil tega BMW-ja?

  1. Tudi meni je kar nekaj akcij padlo v oči, vendar nič kar bi potreboval. Glede BMWja sem pa nekje na facebooku zasledil, da naj bi že vse prodali? Čeprav malo dvomim v te informacije.
    Kako pa je s povezovanjem American express kartice in petrolovih pik? Se lahko to poveže še s katero drugo kartico?

  2. american express je ponujal kartico amex magna, s katero si dobil tudi magno – tega nisem nikoli uporabljal.. sedaj, ko so sli na kartico Petrol klub, pa so prenesli podatke..

    za druge kartice pa ne vem :(

  3. Pozdravljen,

    s svojo objavo si nas spodbudil, da smo šli preverjati ozadje vsega omenjenega. Pri pripravi kartic ugodnosti smo sledili potrebam vseh naših kupcev, zato pri izboru izdelkov za vsak katalog zasledujemo cilj, da pokrijemo najširši nabor izdelkov oziroma storitev. Ravno z razlogom približati se potrošniku smo pri prenovi spletne strani precej bolj izpostavili uredniški sistem Povej Petrolu (www.petrol.si/povej). Poleg vseh vprašanj, ki se pojavljajo kupcem, smo veseli tudi vseh predlogov kaj vključiti v katalog. Če v tekočem katalogu niste našli nič za vas, vas vabimo da nam svoje želje posredujete. Seveda pa nikoli ne bomo mogli zadovoljiti trenutnih potreb vseh naših kupcev.
    Še naprej razvijamo informacijski sistem, ki bo osnova za še boljšo ponudbo pisano na kožo točno določenemu posamezniku in nam omogočila zgoraj omenjeno ciljno ponudbo.

    Res je, da smo vseh 20 znižanih avtomobilov že prodali, vendar smo si za naše kupce priborili še dodatnih 15, ki pa so tudi že pošli. Trudimo se zagotoviti še dodatna vozila pri dobavitelju, saj je naš interes čimvečje število strank, ki vidi prednost v nabiranju Zlatih točk. S tem artiklom smo vam tudi želeli nakazati našo pot. Vedno se bomo trudili poskrbeti za tiste naše stranke, ki so nam najbolj zveste in imajo nadpovprečno veliko število Zlatih točk.

    Za več informacij o avtomobilih BMW (tudi v Petrol Klub ponudbi) se lahko kupci obrnejo kar na [email protected] ali na njihov telefon 01/88-88-208.

    Hvala za tole objavo in lep vikend vsem,
    Klemen Geršak
    Petrol Marketing

  4. @klemen: hvala za korekten in predvsem konkreten odgovor.. tole je način, kako se komunicira na spletu v sedanjem času..

    definitivno bom naredil spisek zanimivih “gadgetov” in ga posredoval na vaš naslov..

    še enkrat.. hvala in uspešno delo še naprej!

  5. Po tistem, ko je naziinteresni Petrol kamarilji plačeval izbrane odvetnike, bi res kazalo pozorno, po možnosti večkrat, prebrati tole in se potem izjasniti, ali si A, B ali C.

  6. Zanimivo bi bilo videti kdo je kupil bmw-je po tej ceni? Na žalost v tej državi več nobenemu ne verjamem nič

  7. Pri meni je Petrol na tisti *** listi, ampak ne zaradi napisanega, pač pa zaradi bencina…

  8. @smoger: ce bi kdo placal za kritiko :) bi bil neskoncno srecen.. na mojo sreco, ali pa mogoce na zalost, ni tukaj nicesar placanega :)

  9. Delaš jim celo boljšo reklamo kot tisti, ki resnično sodelujejo s Petrolom. :D

  10. Vrhunsko!!!

    Ne dvomim v inteligenco bralcev Financ, ampak bom vseeno poskušal karseda plastično orisati nastalo situacijo, da bi lahko čimveč Slovencev razumelo, kako bizarnemu nategovanju državljanov smo priča.

    Faza 1: državljani A, B in C redno točijo gorivo na Petrolu, ki je v večinski državni lasti. Za natočeno gorivo plačajo trošarino in DDV (keš se zlije direktno v državno kasico prasico). Tudi marža, ki jo Petrol zaračunava za svoje storitve, se v obliki celoletnega dobička razdeli med lastnike (levji delež dobi spet država). Državljani A, B in C torej s tankanjem na Petrolu 2x prispevajo svoj denar v državno blagajno: preko DDV in trošarin + preko dobička, ki ga Petrol vsako leto ustvari.

    Faza 2: država denar, ki ga državljanom A, B in C odžre preko Petrola, DDV in trošarin, nameni (recimo) za gradnjo avtocest. Brez javnih razpisov in s familijarnimi domačijskimi povezavami si posel razdelijo domači gradbinci na čelu z SCT. Posel je izrazito škodljiv za državljane A, B in C, saj ga preplačajo za min. 2 milijardi EUR. Nihče pravzaprav ne ve, kam je ta denar izginil, nihče ga niti več ne išče.

    Faza 3: redke preostale delujoče državne inštitucije (UVK pod Soršakom) začenjajo opozarjati na nepravilnosti, Zidar in pajdaši se znajdejo na zatožni klopi (Čista lopata).

    Faza 4: Zidar in kompanija najame najdražje slovenske odvetnike, da bi jih le-ti na slovenskih sodiščih oprali krivde in da bi se njihova požegnana kraja davkoplačevalskega denarja veselo nadaljevala dalje po starem, business as usual. Zadeva dobro kaže, še posebej, ko leta 2008
    nastopi nova vlada, katere glavni maneken je več kot pripravljen igrati vlogo Zidarjevega osebnega odposlanika v Libiji.

    Faza 5: nastopi kriza. Gradbinci cepajo kot muhe. Denarja ni, fenomenalni posli v Libiji in Rusiji so pod rahlim oklepajem. Drage odvetnike pa je vseeno potrebno plačati, sicer se lahko zgodi, da bodo ugledni direktorji (Ivan, Hilda, Črnigoj) celo obsojeni zaradi svojih rabot in pristali v čuzi. Kar bi bilo seveda popolnoma nesprejemljivo, saj bi se s tem zamajal ustaljeni udbomafijski red stvari. V nacionalnem interesu je, da se dokaže nedolžnost naših poštenih gradbincev. Postopki pa so že v teku in Čeferin kljub vsemu ne dela na IOU pobotnicee. Managerska prioriteta 1: zagotoviti denar za odvetnike, vse ostalo lahko počaka. Toda kje denar dobiti ? SCT je tik pred prisilno poravnavo, Vegrada ni več, Primorje crkuje…

    Faza 6: denar je na voljo v nekaterih dobrostoječih državnih podjetjih.
    Recimo…e, recimo v Petrolu. Kljub vsemu bi bilo preveč sumljivo, če bi se SCT-jevi odvetniški računi plačevali direktno iz Ministrstva za pravosodje. Petrol tudi sredi krize dela dobiček, na račun državljanov A, B in C, zato mu odkup odvetniških terjatev ne predstavlja nobenih resnih težav.

    Sklepna faza 7: državljani A, B in C z denarjem, ki ga pustijo na Petrolu, posredno plačujejo odvetnike, ki na sodišču zastopajo tiste iste ljudi, ki so jih v zadnjih 20 letih okradli za min. 2 milijardi EUR. Državljani A, B in C torej s SVOJIM težko prisluženim denarjem plačujejo tako kriminalca, ki jim že 20 let krade, kot njegove odvetnike, ki se ga trudijo obdržati na svobodi, da bi lahko kradel še naprej.

    Reakcije državljanov A, B in C pa so različne:
    – državljan A še naprej tanka na Petrolu, ker ne razume, kaj se pravzaprav dogaja. Slovenska ofca, od njega ni in nikoli ne bo za pričakovati ničesar.
    – državljan B sicer razume, kaj se dogaja, ampak je v tej državi itak že navajen vsega hudega (“kradlo se je in kradlo se bo”), zato se mu ne ljubi spremeniti svojih bencinskih navad. Še naprej toči na Petrolu, pri čemer občasno benti sam nase, na pofukano državo, na vse skorumpirane odvetnike in politike. Potencial za spremembe, ampak še ne povsem odločen.
    – državljan C se je odločil. Sicer razume, da bo do pravih sprememb še dolga in težka pot, ampak ne pusti se več zajebavati. Tisto, kar lahko naredi tukaj in zdaj, bo naredil. Tam, kjer je možno udbomafijašem pripreti pipco, iz katere se napajajo z njegovim denarjem, jo bo priprl. Petrol je zanj do nadaljnjega na šit-listi.

    Vir

  11. @miran: in kaj je resitev? ne bomo vec tocili goriva na petrolu? in ce je naslednja, konkurenca “pumpa” oddaljena 40 km? kaj potem?

    oprosti, ampak tole zgornje razmisljanje je precej nereseno in ima cel kup lukenj.. nima vsaka vas svojega petrola, omv-ja, tus-a, agip-a.. torej se ti racunica preprosto ne izide, edino ce racunas na to, da so ljudje bedaki in bodo rajsi dali 5 eurov vec (koliko je poraba do tja in nazaj) da bodo tocili gorivo pri konkurenci – govorim o svojem konkretnem primeru..

    pa se nekaj je.. zakaj ne predlagas, da se ljudje en mesec ne vozimo rajsi z avtomobili in bomo naredili vecjo skodo??

  12. @Miran77
    Ko vidim, da nekdo v komentarju krivi udbomafijo, ne morem ničesar izpod njegovih prstov jemati več resno.
    Poleg tega pa na eni strani govoriš o propadlih slovenskih podjetjih in slabemu gospodarskemu stanju, po drugi pa za rešitev predlagaš spodkopavanje enega takšnega podjetja.

    Sicer sama večinoma točim na Petrolu, ker je v mojem okolju največ njihovih pump, nikakor pa me niso s svojo zlato kartico prikovali nase. Tankam takrat in tam, ko pač moram.

  13. Poserjem se jst na un petrolov katalog, točke, nalepke in ugodnosti….
    To je tko kot povsod, nateg za ovce . Kuš, Žpar, Wercator, kartice, nalepkice, znamkice zbirate kej mogoče, morda ?
    Bi albuma imeo pa nalepkice unutar, sljikce, točkice ????????

    Takoj, prvi izdelek v šusu vpisal kumu goglju izdelek iz njihove ponudbe, torej 4-delni set posode Elo Silicano,
    Petrol 84,50 + 150 točk drugač pa kao to stane 169€ my ass, kje to, v Kazakhstanu?

    in potem, trgovinca brez točk, nalepk, kartic in ostalga da šita

    5 sekund dela, google piskri Elo Silicano in :

    Popu šimi kitu Petrol !!!!!!

    Bmwju 320d EfficientDynamics za 23 jurjev pa zmankal, bbbwahhhhhhhhahahh

    Be be beeeeeee

Komentarji so zaprti.