Lansko leto, je Mobitel spremenil svoje pakete – jih preimenoval, podražil in spremenil količine prenosa podatkov – FAIL! in doživel hladen tuš uporabnikov, ki so novodobne komunikacijske kanale izkoristili za protest in predvsem ustvarjanje negativne podobe podjetja.

Včeraj je prišla v javnost informacija, da Simobil spreminja cene na njihovih naročniških razmerjih. Avgust, mesec ko so ljudje na dopustu in niso tako pozorni. Vendar se je zgodba, kot pri Mobitelu, tudi včeraj ponovila. V bistvu ljudi niti ne moti toliko, da so podražili mesečno naročnino pri posameznih naročniških razmerjih za 2€, kot pa dejstvo, da je Simobil včeraj napovedal uvedbo nadomestilo za upravljanje z naročniško številko??!

Ko sem bral njihovo sporočilo za javnost, sem bil prepričan da je prišlo do napake. Kaj hudiča naj bi pomenilo nadomestilo za upravljanje z naročniško številko? Sicer imajo razloženo, kaj to nadomestilo pokriva:

  • spremembo ali menjavo telefonske številke
  • menjavo kartice SIM (velja tudi v primeru menjave za MicroSIM kartico)
  • ponovno aktivirali telefonsko številko (v primeru kraje, izgube ali zamrznitve)
  • zamenjali obračunski cikel
  • prenesli lastništvo ali
  • naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu

Glej ga zlomka, sedaj bom plačeval za nekaj, kar v vsem času odkar sem na Simobilu, nisem še nikoli uporabil. Tale postavka, 9,78€ na leto, se mi zdi popoln mimosunek. Očitno nisem samo jaz, sam ko berem komentarje uporabnikov na internetih, se mi zdi da je ta postavka edina moteča – da se s samimi podražitvami ljudje sploh ne ukvarjamo, smo pa precej bolj pozorni na “skrite stroške”. Namreč do sedaj sem bil prepričan, da je mesečna naročnina, ki jo plačujem mobilnemu operaterju nekakšno upravljanje naročniške številke?!

Očitno sem živel v zmoti in predvsem se bojim, da nihče od nas, ki sklepamo naročniške pogodbe (pa ni tukaj govora samo o mobilnih operaterjih) nikoli ne prebere drobnega tiska, kjer pravniki stvari zapeljejo tako, da se lahko z njihove strani vse stvari vedno spremenijo, stranka pa na žalost nima te možnosti in je edina stvar ki ji preostane, da je tiho (al pa da pizdi na Facebooku) in plača zahtevan znesek.

No, vsaj možnost odstopa od pogodbe obstaja v tem primeru in možnost vračila opreme – v primeru, da je nekdo vzel iPhone 4 in ker prihaja iPhone 5 je mogoče tole odlična priložnost za tak korak.

Najbolj smešno pri vsem tem je pa dejstvo, da v ponedeljek ne bo nihče več govoril o teh podražitvah in se bo svet vrtel naprej. Dejstvo, namreč da se stvari na internetu odvijajo precej drugače in precej hitreje, predvsem pa imajo precej omejen časovni rok – maksimalno par dni!

Boste zamenjali operaterja? Vam pride odstop od pogodbe prav?

Mogoče pa je čas, da uspešne blagovne znamke v Sloveniji začnejo razmišljati v smeri svojih uporabnikov in se jim poskušajo prilagajati, oz. skušajo najti sinergijo z njimi, namesto, da jih postavljajo pred gola dejstva? Je to takšna utopija?

Povezane vsebine na spletu: