O Twitterju sem napisal že mnogo zapisov. Kljub temu, da se mi zdi platforma odlična in da je to način komunikacije, ki mi je všeč, nisem nikoli verjel, da je Twitter tako pomembno komunikacijsko orodje, da bi ga morali uporabljati vsi. Ravno nasprotno, velikokrat sem zapisal ravno obratno – Kdo so najvplivnejši politiki in Slovenci na družbenih omrežjih
Twitter ima tako majhen doseg in tako malo uporabnikov v Sloveniji, da je govoriti o vplivu na tem mediju povsem brezpredmetno. Informacije na Twitterju so zanimive par minut in edino mediji so tisti, ki si s pomočjo Twitterja polnijo svoje strani – kajti precej zanimivih tem se najde v “dialogih”, ki potekajo v 140 znakih.
Twitter kot sam je zanimiv in koristen – informacije so hitre in odzivnost ljudi je velika. Vendar, kot se je do sedaj že parkrat izkazalo, je Twitter precej čuden medij, ki ne prikaže dejanskega stanja v družbi. Družinski zakonik, volitve,… primeri, ko je bilo na Twitterju že vse odločeno in polarizirano, vendar je bila realnost precej drugačna. Dejstvo je, da biti vpliven med vplivnimi – namreč vsi aktivni uporabniki Twitterja se lahko imamo za vplivne – saj nam nekdo sledi in komunicira z nami, retvita.., ni nekaj na kar bi bil strašansko ponosen, saj je to še vedno samo komunikacija znotraj zaprte sfere. In doseg ni takšen, kot bi marsikdo si želel, da bi bil.
Vsemu temu pa pritrjujejo podatki iz včerajšnjega članka Report: 44% of Twitter Accounts Have Never Sent a Tweet, kjer so zapisani precej zanimivi podatki. Twitter ima okoli 974 milijonov uporabnikov, vendar od tega, jih 44% ne tvita, oz. niti še ni objavilo prvega tvita. In samo 126 milijonov uporabnikov je v zadnjem mesecu objavilo tvit.
According to the site, approximately 44 percent of Twitter’s 947 million accounts or so have never sent a single tweet. Of the number that have — approximately 550 million — just under half of these accounts are reported to have sent their last tweet more than one year ago (43 percent). Only 126 million have sent any kind of tweet at any point in the past 30 days.
Te številke, ki jih objavil Twopcharts, prikazujejo vse skupaj v malce drugačni luči, kot smo bili navajeni do sedaj. Dičenje s številom sledilcev, ki niso aktivni, predvsem pa dokazovanje vplivnosti glede na njihovo število v tem primeru postane precej brezpredmetno, saj so to v večini primerov zgolj želje in sanje. Torej se ne bomo več pogovarjali o vplivu na Twitterju, ampak bo dovolj, da se pogovarjamo o tvitanju!
Zato ker je Twitter imet moderno, ampak nobenemu se pa ne da pol tudi twittat, razen tistim profesionalcem , ki točno vejo za kaj ga uporabljajo in je orodje za dosego enostavnejše dosegovanje cilja. Sej mislim da je podobno z vsemi podobnimi zadevami.