bHIP ni piramidna shema, vsaj tako prepričujejo ljudje, ki so v tem projektu. bHIP je nekaj, kar lahko počne vsak – gre se za trženje v družabnih omrežjih in v zadnjem času so se odločili za iskanje novega kadra na vse mogoče načine. bHIP so izdelki, ki “naj” bi pomagali pri hujšanju, pri zdravju, osebni negi in pri energiji. Zveni znano, kajne?

Pred leti je bil Amway, potem je prišel Herbalife in ni hudič, da se niso našli ljudje, ki so “naštudirali” nekaj novega in v času družbenih omrežij začeli to zgodbo deliti preko Linkedina, Facebooka in podobnih komunikacijskih kanalov. Jeap, bHIP je začel svojo zgodbo na Linkedinu, ko so nekateri pripadniki tega branda začeli zelo intruzivno komunicirati in iskati nove kontakte. Na srečo, jih je kmalu minilo, saj je Linkedin vseeno namenjen malce drugim stvarem, kot pa raznim shemam. In ljudje, ki uporabljajo Linkedin, so to tudi precej hitro ugotovili.

Podobne objave na blogu:

Zadnje čase pa so se pri bHIPu odločili, da naredijo malce več promocije, predvsem pa iščejo nov kader preko Facebooka. Ker me je zanimalo kako vse to poteka, sej potrdil prijateljstvo osebi, ki je ne poznam, vendar sem videl, da ji je med drugim všeč tudi bHIP. Ni minilo 10 minut, ko sem dobil njeno zasebno sporočilo.

Sodelujem v novem projektu trženja v družabnih omrežjih in iščem ljudi ki bi v prostem času radi dodatno zaslužili. Bi to zanimalo tebe ali koga ki ga poznaš? Če te zanima mi lahko pustiš telefonsko številko in poskrbela bom da te pokličemo za termin, kjer dobiš vse informacije na podlagi katerih se odločiš ali je to zate.

Moj odgovor je bil povsem preprost – bhip?

Vse predstavimo na sestankih, da lahko vsi zainteresirani dobijo celotno predstavo projekta. Je pa predtavitev brezplačna in nato odločitev ali te zanima sodelovanje ali ne je tako ali tako tvoja.

bHIP mrežni/odnosni marketing, rekrutacija in zagrabipriloznost.si

bHIP mrežni/odnosni marketing, rekrutacija in zagrabipriloznost.si

Zelo jasno. Zakaj bi dajali informacije, če pa lahko dobijo posameznike na sestanek, kjer jim razložijo, kako oh in sploh in super duper bo, kako bodo služili denar, hodili naokoli po svetu, predvsem pa, kako bodo vozili dobre avtomobile.

No, bHIP ni zame, sem si pa vzel par minut časa in poklikal par njihovih strani in med drugim naletel na tole (vir):

bHIP Gobal je prvo priznano podjetje, ki je svetu predstavilo » a new bread of energy« (novo vrsto energije). Zaščitena energijska mešanica » Herbal clean energy« (čista zeliščna energija) predstavlja popolnoma novo kategorijo na trgu pijač. bHIP je prvovrstna pijača BLUE je na voljo potrošnikom v ZDA, Kanada, Portoriko, Mehika, Avstralija, Nova Zelandija, Singapur, Hongkong, Tajvan, Filipini, Španija, Italija, Slovenija, Madžarska, Avstrija, Nemčiji, Nigeriji, Japonski,… Ta visoko prodorni napitek pri uporabnikih sprosti takojšnji učinek in povzroča večurno delovanje. Filozofija bHIP Globala je : ko bo posameznik POIZKUSI-L, ga bo ZAČUTI-L in ga bo želel DELI-ti z drugimi. bHIP Globalov najprodornejši izdelek napitek bHIP Energy distribuirajo promotorji po celem svetu. bHIP Global preusmerja sredstva namenjena marketingu in oglaševanju k tem promoterjem, ki bodo s svojim delovanjem osvojili nove trge in tako ponesli bHIP Energijo v svet. bHIP Global zavzema najvišje standarde integritete tako v delovanju samega podjetja, kot pri posameznih produktih.

Torej gre za mrežni marketing, kjer vsak pripelje nove in nove “promotorje” – no pri bHIPu imenujejo to odnosni marketing. Prebivalci sosednje države bi rekli – isto sranje, drugo pakovanje. In ne bi se veliko motili. Je pa dejstvo, da tako kot so ljudje zaradi Herbalifa izgubili svoje prijatelje, prav tako se je dogajalo pri Amwayu in ostalih mrežnih shemah, bo tudi tu efekt podoben. Nekaj ljudi na vrhu piramide si bo omastilo brke, ostali pa ne bodo morali pripeljati dovolj “prijateljev”, da bi vstopili v shemo in ne bodo imeli ravno velike koristi. Ampak o tem kdaj kasneje.

Zanimivo je, da sem ravno v teh dneh odkril tudi domeno http://zagrabipriloznost.si/, ki je namenjena rekrutaciji članov za bHIP. Na spletnem mestu je tudi “testimonial”, ki me je skoraj prepričal:

Ko me je prijatelj seznanil z delom od doma na družabnih omrežjih, sem najprej to delo opravljal občasno. Kmalu pa so prišli zelo dobri rezultati, zato sem se odločil zapreti svoje lastno podjetje, ki sem ga uspešno vodil 5 let, ter pričel ves svoj čas vlagati v tovrstno delo. Način dela mi je zelo všeč, saj lahko delam kjerkoli in kolikor pač želim. Za podporo skrbi ekipa strokovnjakov, na katere se vedno lahko zanesem za pomoč pri samem delu.

Poleg tega pa je očitno ta posel povsem preprost, saj se vse dogaja na družabnih omrežjih in te naučijo vseh trikov – zelo preprosto, kajne in denar pada v žepe vsakodnevno.

Zagrabi priložnost in začni živeti svoje sanje že zdaj!

  • KORAK 1: Izpolni obrazec za sestanek z nami
  • KORAK 2: Na sestanku ti bomo dokazali, da lahko družabna omrežja delajo zate in te naučili vseh trikov
  • KORAK 3: Spletnemu trženju posveti vsaj nekaj ur na teden
  • KORAK 4: Zasluži in napolni svojo denarnico
  • KORAK 5: Brezskrbno uživaj svoje življenje

p.s.: zanima me, kdaj se bo kakšna inšpekcija začela ukvarjati s tem, da ne bo prepozno!?!

bHIP mrežni/odnosni marketing, rekrutacija in zagrabipriloznost.si

bHIP mrežni/odnosni marketing, rekrutacija in zagrabipriloznost.si

Zadnja iskanja:

bhip

20 Responses to bHIP mrežni/odnosni marketing, rekrutacija in zagrabipriloznost.si

  1. Anonimno pravi:

    Zakaj bi se pa naj inspekcija s tem ukvarjala? A krsijo kaksno zakonodajo?

  2. rok pravi:

    če bi ne bil zaposlen pri tvrdki simobil, bi ziher obzobal milijon, večerjo z miss in zlatom. no ja, if you cannot beat them join them. plus violončelista. pa še zokija pa darka bi malce obdelal. v jeziku public enemy, ki je kar star, si one sellout nigger. tudi house nigger.

  3. rok pravi:

    a te niso namestili za piarovca v simobilu? komentarje spremlja precej ljudi, enkrat boš moral odgovoriti. zatorej še enkrat: si bil kdaj v službi pri simobilu ali ne? hvala za odgovor.

  4. jin pravi:

    Tudi sam sem dobil takšno sporočilo od novega prijatelja na Fb. Hvala da si napisal ta blog. Ne verjamem, da gre za kak kriminal, da bi ga morali preganjati inšpektorji. Gre za posel, v katerem lahko nekaj ljudi dobro zasluži, večini pa ne uspe. Ljudje morajo sami vedeti, v kaj se spuščajo in se ne smejo prepustiti požrešnosti, ki tako rada premami naivne, češ, obogatel bom čez noč, ker če bi bilo to tako lahko, bi bili vsi bogati.

    Mene tukaj bolj moti, da če iščeš po spletu o tem podjetju, bolj težko prideš do tega, kaj v resnici prodajajo.

  5. dadsa pravi:

    VZPON ALI PADEC MLM INDUSTRIJE?
    90% ljudi v Sloveniji še vedno premalo pozna MLM industrijo, ki postaja čedalje bolj uveljavljen poslovni model v današnjem svetu. MLM prihaja v velikem slogu na globalnem nivoju, saj se vse več ljudi odloča za sodelovanje s tovrstnimi podjetji.
    Svetovno najbolj priznan poslovni in življenjski trener ter motivacijski govorec Tony Robbins, katerega vikend izobraževalni seminarji stanejo tudi do $10.000, v spodnjem posnetku javno spregovori o moči MLM industrije.
    MLM industrija bo vsekakor v naslednjih letih pričela prevzemati vse večjo vlogo v globalni ekonomiji.

    Modrost današnjega dne: “povsod začneš na vrhu samo pri bhipu na dnu”
    Ampak res blagor tistim v klasičnih službah, kjer začnejo svojo kariero takoj na vrhu, direktno iz šole recimo za direktorja bolnice, predsednika uprave banke, nadzornika zavarovalnice..

    No, pa da še jaz pristavim pisker k tej debati okrog piramidnih sistemov, denarnih verig in mrežnega marketinga. To troje so, mimogrede, trije popolnoma različni pojmi za tri popolnoma različne stvari.

    Začnimo s samim podjetjem bHip. Kot je že kolega Martin Krpan napisal dva komentarja nazaj, je to tipičen primer legalnega mrežnega marketinga. Vzel sem si čas in preveril stvar in lahko povem, da je tole daleč od kakršnekoli nelegalne piramidne sheme, oziroma denarne verige. Na tej točki naj povem tudi, da se na te stvari precej spoznam. Ne da sodelujem s kakršnimkoli podjetjem, sem pa zaradi golega zanimanja par let nazaj pregledal in prebral ogromno stvari o MLM-ju. Lahko rečem tudi, da se na zadevo spoznam precej bolje od pisca tega članka, ki je nastal na podlagi dobljenih informacij v enem popoldnevu, brez da bi se avtor tem informacijam posvetil korektno, tako kot bi se vsak novinar v prvi vrsti tudi moral posvetiti!

    Takisto je bilo povedano, da so izdelki dotičnega podjetja v Sloveniji dobavljivi že kar en lep čas in da jih ljudje potemtakem tudi kupujejo. Tudi sam sem pred leti v domačem kraju naletel na podobno prezentacijo, ki jo gospod Tetičkovič podrobno popiše v svojem članku (mimogrede, kako lahko odgovorni urednik časopisa dovoli profesionalcu, ki dela zanj v članku uporabiti stavek: “kot da bi seksali roboti”?). Produktov podjetja bHip mi, iskreno povedano, še ni uspelo poskusiti, takisto ne vem, kakšen kompenzacijski načrt ima podjetje. Ampak pisati o izdelkih dvomljive kakovosti brez, da se te izdelke uporablja vsaj nekaj časa in potem videti rezultat, je pa absurd. Na podlagi napisanega je torej vsak izdelek, ki se ga ne da kupiti v navadni lekarni (mimogrede številka dve, noben izdelek podjetja bHip ni potrjen s strani FDA, da zdravi oziroma preprečuje kakršno koli bolezen, alergijo…) kačje olje, ker o njem ne poročajo na televiziji, v časopisih oziroma v kakršnem koli drugem mediju, ki ga poznamo v naši preljubi Sloveniji, ter pod katerega reklamo ni podpisana ena izmed medijskih hiš, ki narodu ne servirajo ničesar drugega kot drek iz srebrnih pladnjev. Sem prepričan, da bi mi vsak, ki bi mi hotel prodati kak tak izdelek povedal, da jih je treba uporabljati na daljši rok. Niti niso energijski praški edini izdelki v spletni trgovini podjetja bHip. Gospod Tetičkovič torej brez kakršnekoli podlage brezpogojno trdi, da so izdelki podjetja bHip dvomljive kakovosti, sam pa se ni niti toliko potrudil, da bi pogledal, kakšna je ponudba izdelkov na spletni strani podjetja, kaj šele, da bi katerega od izdelkov poskusil na sebi. Očitno je res težko se preživljati s povprečno novinarsko plačo v Sloveniji, da si gospod Tetičkovič z njo ne more privoščiti ene škatle energijskih napitkov, ki stane (zajetnih) 60€.

    Nadalje, kupovanje izdelkov na zalogo za 1300€. Tudi tukaj je bilo omenjeno, da je to stalna praksa vsakega uspešnega MLM podjetja. V članku tudi piše, da podjetje 50% od prodaje nameni svojim distributerjem. Se pravi, če se oseba, ki je na zalogo kupila izdelke v vrednosti 1300€ (v ceno je, kolikor razumem stalno prakso vseh MLM podjetij vključen tudi vpis v podjetje, lastna spletna stran in vsi ostali bonusi in nagrade, ki jih podjetje izplača distributerju ob vpisu novih članov) odloči te izdelke prodati, bo dobila od prodaje do 50% provizije, kar pri znesku 1300€ znaša največ 650€, če se vsi izdelki prodajo po originalni ceni seveda. Na tej točki naj omenim, da se takšni izdelki ponavadi prodajo zelo hitro. Oseba, ki je te izdelke kupila, lahko te izdelke proda tudi po višji ali po nižji ceni, zato 650€ ni fiksna številka. Torej, 50% od prodaje dobi oseba, ki se je včlanila v podjetje, 50% pa dobi kdo? A vas zanima? Kajti verjamem, da je bilo na predstavitvi, ki se je je udeležil gospod Tetičkovič povedano, da ostalih 50% od prodaje gre nazaj podjetju. V primeru, da bi bili izdelki dvomljive kakovosti, kot je to navedeno v članku, bi to bilo sporno, kajti za izdelke dvomljive kakovosti, za katere je potrebno plačati 1300€ in potem 50% od prodaje dati podjetju avtomatsko nazaj, bi se veliko ljudi že zdavnaj pritožilo nad kvaliteto izdelkov. Ker pa takih pritožb na račun izdelkov samih še ni bilo, bom šel roko v roki z dejstvom, da so izdelki preverjene kakovosti in jih bom nekje v bližnji prihodnosti tudi naročil, mogoče se celo spustil v svet MLM-ja, da ga še bolj podrobno spoznam.

    In pa še komentar na članek –> Slabo spisano, moje iskreno mnenje. Verjetno bom četrti komentator, ki se mu zdi sporno, da profesionalen novinar pobere avtorske slike iz Facebooka in jih po mili volji prilepi v lasten članek, le-ta pa nato roma v komercialni časopis, ki se ga da kupiti v trafiki sredi Ljubljane. To je zelo neprofesionalno in nepošteno vedenje do avtorjev slik, ki bi lahko zoper gospoda Tetičkoviča tudi vložili kazensko ovadbo na policijo! Kar pa dvomim, da bodo naredili, saj, če že pisec tega članka ni profesionalec in se ne obnaša profesionalno, se bo pa druga stran. Res slabo spisan članek, v katerega sta nametani do sedaj že dve razkrinkani izmišljotini, vsa dejstva v članku so pa spisana na zavajujoč način, ki mora povprečnemu slovenskemu bralcu zagotoviti takojšnje negativno mnenje in negativen pogled na nekaj, kar vsaj malo odstopa od večine stvari, ki jih ta bralec pozna. Kot je že nekdo pred mano napisal – nikomur ni bila s tem člankom narejena škoda, kar je očitno bil prvoten namen. Samega sebe vidim kot zelo pametnega človeka, ki je sposoben videti preko takihle medijskih puhlic in natolcevanja. Se pa v istem stavku klasificiram kot povprečen slovenski bralec časopisov, ki od medijev pričakuje kakovostno spisane članke s preverjenimi dejstvi in trditvami, ki v bralcu zbudijo zanimanje in interes za nove stvari, sploh za mrežni marketing in še posebej nasploh, če je treba za takšne članke v trgovini odšteti denar! Z gotovostjo lahko trdim, da je tole najslabše spisan članek, kar sem jih trenutno v tem letu prebral in tudi dvomim, da bo to titulo prevzela kakšna druga novica. Še posebej ob dejstvu, da so v članku uporabljene primerjave, citiram; “Iz zvočnikov doni elektronska glasba, slišati je, kot bi seksali roboti.”. Vem, da je članek bil napisan na podlagi lastnega razmišljanja in izkušnje, ki ji je gospod Tetičkovič bil priča. Ampak je še vedno napisan na nepravilen način, ki bralcem ne pove ničesar konkretnega, zanimivega ali konstruktivnega in je pisan izključno iz pogleda novinarja, ki mu je vseeno, kaj si bodo mislili bralci, le da mu njegov šef na koncu meseca nakaže (mizerno) izplačilo. Hej, imam idejo zate, gospod Tetičkovič, zakaj raje ne opustiš novinarskega posla, ki več kot očitno ni zate in se povežeš s svojim kontaktom, preko katerega si prišel na prezentacijo podjetja bHip in se bolje poglobiš v samo stvar? Še ena skrivnost – Če ti izdelki niso všeč, lahko v roku 30 dni od nakupa še vedno zahtevaš svoj denar nazaj. A je to fer od distributerjev v piramidni shemi bHip, v katero se vstopi na dnu, ali je to popolnoma nefer in se klasificira kot molzenje denarja od ljudi, ki jim je cilj po tvojem očitno osiromašiti še vsaj 50.000 dodatnih Slovencev?

  6. od1do7 pravi:

    Had sej si vedel, da te bodo po komentarjih zacel trollat :D

    No zdej vsdaj vemo kaj bomo za pusta.

  7. janez janša pravi:

    Vrh piramide bhipa se lahko pohvali,da je nategnil že vsaj 100 000 naivnih slovencev ,jim pobral 1300 evrou za njihov pristop in bo to počel še brez ovir naprej.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.