Pony - Press - Photo Ziga Intihar-105 Pony - Press - Photo Ziga Intihar-105

Konec zgodbe koles Pony / Pony je pač predrago kolo za Slovence ..

Decembra bo minilo dve leti, ko sta se podjetji BTC in Gorenje odločili, da bosta oživili blagovno znamko Rog in na naše ceste vrnila kolesa Pony. Po poročanju Financ pa se ta zgodba sedaj končuje, saj je BTC že izstopil iz družbe, Gorenje pa naj bi že našlo novega kupca.

Sam nisem bil med tistimi “influneserji”, ki so se ob prenovi blagovne znamke vozili naokoli s kolesi Pony in jih hvalili. Jaz sem bil na temni strani in sem takrat zapisal:

Glede na to, da se je zadnja leta povpraševanje po Pony kolesih v Sloveniji, zaradi Red Bull eventa #gonipony dogodka, izjemno povečalo, sem pričakoval, da bo cena kolesa precej nižja. No, motil sem se. Namreč, če sem povsem iskren, bi bil za Pony kolo pripravljen plačati do 250 eurov – pa še to samo zaradi tradicije in obujanja spominov. Tako pa bom mirne duše preskočil to kolo in verjetno nisem edini, ki bo naredil podobno. Nočem biti negativen, vendar se za lastnike zgodba ne bo dobro končala …

Ja, definitivno je problem v ceni, ki so jo lastniki postavili za ta kolesa – osnovna cena za Pony Classic je 329 eurov. Najdražja izvedba, ki jo ponujajo preko spletnega mesta http://rogbikes.com/ pa je 789 eurov. Najvišja cena Pony Sport je 789 eurov, najnižja pa 429 eurov.

In v tem je bil problem, saj se na trgu najde precej boljših (btw. ta Pony je precej neroden za vožnjo) koles, ki so precej bolj dostopni. Staviti zgolj na nostalgijo in upati, da bo prodaja stekla je precej neumno dejanje. Ampak, kot se pri marsikaterem projektu zgodi, so se tudi tukaj zakalkulirali in sedaj so jasne posledice. Poskušali so s sodelovanjem z Mercatorjem in Tušem in ponujali kolesa precej ceneje, vendar očitno tudi to ni prineslo pravih rezultatov.

Sam sem pričakoval, da želijo prodati čim več takšnih koles – ampak očitno njim Slovenija ni primarni trg. Verjetno so drugje ljudje pripravljeni plačati za retro kolesa precej več, kot pa, vsaj po odzivih in komentarjih na družbenih omrežjih, pri nas. Srečnim lastnikom, ki se bodo odločili za nakup Pony koles, pa veliko varnih in uspešnih kilometrov. Škoda..

Mogoče sem lahko na koncu malce pameten:

  • ljudje ne kupujejo množično takšnih izdelkov zaradi nostalgije
  • v času, ko je cena pomembna, je bila njegova cena previsoka
  • upati, da bodo “hipsterji” kupovali nova kolesa je precej nespametna ideja – hipsterji imajo origanalna Pony kolesa
  • včasih je neumno vse delati “by the book” in se držati usmeritev, ki so se jih zastavili na začetku – svet se spreminja in treba se je prilagajati
  • Slovenec raje da 1000 evrov za iPhone telefon, kot pa 330 evrov za kolo
  • ko bo naslednjič kdo govoril, da se blagovnih znamk ne ubije – tole je en izmed lepih primerov – tudi Tomos in podobni bi se znašli v podobnem “šmornu”

Upam, da so se lastniki kaj naučili iz te zgodbe, predvsem pa, da so ugotovili, da je jeba prodajati “doma” sestavljena kolesa pri nas, ko pa je na trgu toliko ponudnikov. V času Jugoslavije je bila to drugačna zgodba in vsaka “hiša” ga je imela doma. Sedaj pa je zgodba malce drugačna in pričakovati, da ga bodo ljudje kupovali zaradi nostalgije je precej utopično dejanje …

Pony - Press - Photo Ziga Intihar-105
Pony – Press – Photo Ziga Intihar-105y,
  1. Drugac bi bilo to kolo lahko čisto lušten trajnostno nostalgični mobilni koncept vožnje s kolesom npr.v hotelih za goste, potem npr, občinska kolesa za najem Bled, Ljubljana, etc, bi bila lahko ponijeva, za vožnjo po btcju… Skratka res… prodajat po tako dragih cenah tako kolo pa je zgrešen prodajni koncept.

Komentarji so zaprti.