Včeraj sem dobil za “en krog” električni skiro Koowheel E1, ki me je tako navdušil, da sem se si ga “prisvojil” za cel dan. Izredno navdušen nad vožnjo z njim, predvsem pa nad dometom in hitrostjo. Še bolj pa nad preprostostjo uporabe. Sam menim, da so elektirčni skiroji lahko prihodnosti mobilnosti v mestih, če bo država pravilno regulirala to področje. Zakaj?
- Električno kolo GoCycle / test električnega kolesa
- Zakaj me je robotski sesalnik iRobot Roomba 980 navdušil / video
- Stabilizator (gimbal) za telefon in GoPro / Zhiyun Smooth Q 3-axis Stabilization Gimbal
- Kako ošiliti svinčnik v letu 2018? S pomočjo vrtalnega stroja …
Z avtom se pripelješ na parkirišče. Vzameš iz njega električni skiro. Ga sestaviš in se odpelješ z njim na sestanek v center. Tam ga sestaviš in vzameš s seboj na sestanek. Med sestankom ga priključiš na električno napajanje in po sestanku se odpelješ do avta. Brez potenja, brez iskanja parkirišča, predvsem pa hitro in preprosto.
Kaj se torej skriva v električnem skiroju Koowheel E1:
- teža: 10,89 kg
- 250 Wattni motor
- 25.5V, 4.3Ah baterija, ki potrebuje do 3 ure, da se napolni do konca
- polni se 3 ure
- 25 kilometrov dosega (kar je odvisno od teže in načina vožnje)
- 25 km/h maksimalna hitrost (lahko se prilagodi)
- električna zavora spredaj
- led žarometi in lučka na nosilcu krmila
- cena: 450 evrov (različna, ker ga prodajajo različni ponudniki)
Prvi občutki, ko sem stopil nanj so bili odlični – dovolj široka kolesa, da sem se počutil varno, predvsem pa resnično preprosto rokovanje. Z eno nogo stopite na skiro, z drugo se odrinete z mesta in z roko “dodate gas”. In že se peljete. Zaviranje je preprosto, saj ima skiro vgrajeno električno prednjo zavoro, lahko pa si pomagate tudi z zaviranje na zadnje kolo.
Še par primerov iz GearBesta:
- Ninebot ES1 No. 9 Folding Electric Scooter from Xiaomi Mijia – BLACK 228318401 – 300 evrov
- Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter – BLACK – 365 evrov
“Balanco”, ki je zložljiva in po višini nastavljiva je potrebno držati z obema rokama, sicer je vožnja malce nestabilna – kar sem doživel, ko sem snemal video z GoPro kamero. Sicer pa sem preizkusil vožnjo tudi po makedamu in travniku in je šlo povsem brez problema.
Mene je navdušil in na električnem skiroju sem se počutil kot 10 letni otrok, ki je dobil novo igračo. Malo je manjkalo, pa bi začel vriskati od veselja. Ja. Moški potrebujemo igrače, čeprav tole ne sodi več v rang igrač, ampak je rešitev za parkiranje v Ljubljani in za sestankovanje v centru. Medtem, ko si na sestanku pač polniš električni skiro in potem skočiš nanj in se odpelješ … Edino regulativo bo potrebno pripraviti na te novosti, predvsem pa določiti natančna pravila.
Hvala https://www.vzivo.si/ za polepšanje popoldneva!
Strinjam se z napisanim, vendar je resnica vsaj v Singapurju precej drugacna. Vozniki elektricnih skirojev so skoraj brez izjeme idioti, ki se s svojimi skiroji vozijo po plocnikih in cestah, kot da so njihove. Pesci smo tako primorani biti res izredno pazljivi, da nas kaksen voznik ne povozi. Ja, precej redno se dogajajo nesrece, tudi s smrtnim izzidom. Ne pomaga tudi to, da jih vecina vozi s slusalkami na usesih (?!).
Pred casom sem tudi sam razmisljal o nakupu, saj bi lahko s z e-skirojem prej prisel od zelezniske postaje do doma in bil bistveno manj presvican, vendar me obnasanje voznikov odvraca od nakupa. OK, tudi moje ravnotezje je zelo slabo, zato nisem preprican, da bi se lahko sploh varno peljal z njim.
hvala za tole. ja, pri vecjem stevilu teh “naprav” verjetno nastanejo tudi problemi.
je pa tole res preprosto za peljati, le z obema rokama ga moras drzati. ti pa svetujem, da ga vseeno poskusis :) res je preprosto upravljanje