Znani so rezultati razpisa za sofinanciranje medijskih vsebin. Zanimiv je pogled na zneske, ki so jih dobili mediji, ki so v lasti SDSa ali pa so njihovi sateliti. Očitno je Vasko Simoniti delil denar med svojimi in posledično pozabil, da v Sloveniji obstajajo tudi mediji, ki niso na desni strani. Portal Necenzurirano je objavil spisek prejemnikov in zneske, ki sploh niso zanemarljivi.

Denar so delili člani strokovne komisije: Matej Makarovič, Borut Rončevič, Tamara Besednjak Valič, Jonatan Vinkler in Suzana Žilič Fišer in dobili so ga:

  • družba Nova24TV, ki je v lasti madžarskih vlagateljev in vidnih članov SDS (19.500 evrov).
  • podjetje Nova obzorja, ki je v solastništvu SDS, izdaja pa strankarski tednik Demokracija in spletno stran Škandal24 (19.451 evrov).
  • podjetje Pro TV, izdajatelj programa TV3. Prijavilo je televizijsko oddajo Faktor, ki jo je do nedavnega vodil Bojan Požar (17.212 evrov).
  • zavodi Iskreni, ki ga vodi Igor Vovk in spada v vplivni prostor Nove Slovenije (19.500 evrov).
  • konservativni spletni medij Časnik.si, ki velja za izrazito naklonjenega vladi (16.033 evrov).
  • družba TS Media, ki je v lasti državnega Telekoma Slovenije (19.500 evrov). Odgovorni urednik je izbranec SDS Peter Jančič.
  • družba Planet TV, ki je od lani v lasti madžarske televizijske hiše TV2 (19.500 evrov).
  • podjetje Družina (19.500 evrov).
  • založba Beletrina pod vodstvom Mitje Čandra (19.500 evrov).
  • zavod Media Ples, ki ga vodi Barbara Drnač. Prijavil je projekt Parada plesa (13.000 evrov).
  • duhovno prosvetni center Dom sv. Jožef (3900 evrov).
  • Inštitut dr. Antona Korošca (14.950 evrov), ki ga vodi Primož Jelševar, član izvršnega odbora stranke SLS.
  • Društvo katoliških pedagogov Slovenije (6071 evrov).

Protesti Ljubljana 15 maj 24

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.