V tujini je v zadnjem času praksa dvojnih cen za pogonska goriva. Za domačine so cene goriv, ki jih “sofinancira” država nižje kot so za tujce, ki plačajo višjo ceno goriva. Zakaj tega ni v Sloveniji in zakaj država “sponzorira” polne “tanke” goriva tujcem, ki so samo tranzitni gosti.

Dvojne cene niso nobena novost. Še daleč od tega. In dejansko se jih poslužuje veliko sosednjih držav, kjer so omejili cene goriv. Glede na to, da država “sofinancira” gorivo so se v teh država odločili, da bodo cene goriv za domačine nižje kot pa so cene za tujce.

Ker se bo jutri podražilo gorivo, po nekaterih informacijah naj bi bila cena bencina 1,74 evra/liter in 1,81 evra/liter za dizel, bi lahko storili podobno tudi v Sloveniji. S tem bi lahko lastniki bencinskih črpalk sami določali ceno goriva za tujce, medtem ko bi bila cena goriva za domačine “uravnotežena”.

S tem bi ustrelili dve muhi na en mah – za domače obiskovalce bi bila cena enaka povsod, pri tujcih pa bi bila cena verjetno vseeno nižja kot je v njihovih državah in bi vseeno točili gorivo. S tem ne bi Slovenija “sponzorirala” rezervoarjev goriva tranzitnih gostov, prav tako pa bi lastniki bencinskih črpalk “dodatno zaslužili” – saj se precej pritožujejo, da jim te višje cene jemljejo dobiček.

Ob vsem tem bi bil pa čas, da se tudi poveča vrednost kilometrine, ki jo zaposleni dobijo, če se peljejo na službeno pot s svojim vozilom ali pa če se jim tako obračunava prevoz na delo. Namreč, kilometrina je še vedno na ravni cene goriva pod 1 evro.