Včeraj se je na obvoznici zgodila prometna nesreča, v kateri so tri osebe izgubile življenje. Voznik tovornjaka je trčil v stoječe vozilo in to vozilo potisnil naprej v drugo osebno vozilo, ki je trčilo v naslednje osebno vozilo. Tovorno in osebno vozilo so zajeli plameni in umrle so tri osebe v dveh osebnih vozilih.
- Namesto da bi se Dars ukvarjal s pretočnostjo prometa, se ukvarja z napisi na totemih
- Še več zastojev na severni ljubljanski obvoznici / bravo Dars
- Čestitke Darsu / več kot 12 ur za odpravo posledic prometne nesreče in prometni infarkt
- Dars predlaga 6,8-odstotno povišanje cen vinjet / parkiranje na avtocesti bo postalo dražje
To, kar se dogaja na naših avtocestah, je kriminal. Vožnja po avtocesti je postala nemogoča zaradi del na cestah, ki trajajo po dve leti. Vozniki tovornih vozil se prehitevajo med seboj, kljub temu da imajo prepoved prehitevanja. In varnostna razdalja je zgolj “črka na papirju”. Pri vsem tem prometu sem presenečen, da ni še več nesreč s smrtnim izidom.
Ob vsem tem dogajanju se mi zastavlja preprosto vprašanje – kdaj bo vlada zamenjala upravo Darsa? Zakaj se pristojna ministrica ne ukvarja s težavo našega avtocestnega omrežja, ki se ni pojavila včeraj, ampak je prisotna že n-let. In vsako leto je stanje na naših cestah vse slabše in slabše.
Da zopet pizdim čez Dars, kar počnem že vrsto let, ko opazujem, kako nesposobni so ti ljudje, ki sedijo v upravi in kako neracionalno se pri nas obnavlja in popravlja cestne odseke – ko se za par kilometrov odcepa obvoznice porabi skoraj dve leti in seveda smo kolateralna škoda vozniki, ki se dnevno vozimo po avtocestah.
No, v bistvu se ne vozimo, ampak bolj bivakiramo na naših avtocestah in kljub temu, da je vsakomur jasno, da bo čedalje več “fluktuacije” po naših avtocestah se nič ne spremeni in nič ne uredi. Vsak dan je več in več tovornjakov na naših cestah, ki okupirajo vozni pas – brez varnostne razdalje, ker se tako privarčuje največ goriva. In ko pride do takšne situacije, kot se je zgodila včeraj -, seveda nastradajo tisti v osebnih vozilih.
Zakaj nimajo v Sloveniji tovornjaki 24/7 prepoved prehitevanja na naših avtocestah? Zakaj nihče ne nadzoruje varnostne razdalje med samimi tovornjaki – z obvozov bi se dalo to povsem preprosto preverjati in tudi sankcionirati. Zakaj se ne prepove v določenem časovnem intervalu vožnjo tovornjakov po naših avtocestah?
Ne, niso vsega krivi tovornjaki, da ne bo pomote. Ampak prispevajo pa precej velik delež k vsem tem “sranju” na naših avtocestah. Pa tudi avtobusarji sodijo v to kategorijo in tista vozila, ki se ne zavedajo, da 92 km/h po prehitevalnem pasu pač ni hitrost, s katero bi lahko kdo prehiteval po naših avtocestah. Ampak točno to se dogaja.
Mogoče lahko še omenim “toteme” in napise, ki so na njih. Namesto da bi pametovali in na njih objavljali motivacijska sranja, naj bodo raje namenjeni obveščanju o stanju v prometu. Ampak na to verjetno še ni nihče pomislil? Namesto da bi opozarjali na prometne nesreče ali pa zastoje, se Darsovcem zdi bolj pomembno, da na njih objavljajo “bruhice” in se potem dičijo s tem.
Še enkrat – zakaj vlada ne odstavi uprave Darsa? Zakaj ob zastojih ni na totemih opozoril o tem? Zakaj ni postavljenih oznak, da so zastoji, ko se le ti začnejo ustvarjati?
Sedaj je prepozno za te tri, ki so včeraj izgubili življenje v prometni nesreči. Bo kdo kdaj odgovarjal za to? Ali pa bomo dobili spet ene 100 totemov, da jih bodo Darsovci lahko izkoristili za motivacijske bruhice? Pfuj in pfej …