O Twitterju sem napisal že mnogo. Na začetku z največjim navdušenjem, ker se mi je to komunkacijsko orodje zdelo zelo uporabno, predvsem pa je bilo zanimivo. Kasneje se je moje razmišljanje malce spremenilo, predvsem pa se je spremenilo, ko so ga odkrila različna podjetja, ki morajo biti vseprisotna in morajo poskušati na vsak način komunicirati z vsemi deležniki na Twitterju – brez strategija, samo da so prisotna povsod.
Nekaj mojih zapisov na temo Twitterja:
- Polovica uporabnikov Twitterja ne tvita!
- Iskanje identitete na Twitterju – zabavna Twitter imena
- Vojščaki SDS na Twitterju in mirno sobotno jutro
- @had – Twitter – pet let na Twitterju
- Kako vplivni ste na Twitterju?
Že od začetka sem trdil, da se Twitterja ne da uporabljati kot PR orodje, ker se ga ne da kontrolirati, ali usmerjati. Seveda mi je marsikdo poskušal dokazati ravno nasprotno in na tem so se bila šila in kopita v preteklosti. Primeri so sami po sebi pokazali svoje in dejstvo je, da je Twitter odlično orodje za širjenje informacij, vendar zelo slabo orodje, ko ima nekdo z njim velike cilje in plane – ne, zavojevanje sveta ni cilj in plan, vendar je lahko cilj, da se najde za HŽ Putnički prevoz #HŽslogan nov slogan in da se z označbo #MyNYPD objavljajo fotografije, kjer se prikazuje prijaznost policistov v New Yorku.
Vendar.. Nikoli ne gre vse po planu, kajne? In se zgodijo takšne in drugačne stvari, na katere očitno ni nihče pomislil. Vendar so se zgodile in so tukaj. Kako jih reševati? Težko, ker se ne da tega orodja kontrolirati..
- Hrvaške železnice so doživele svoj debakl, ko so namesto predlogov in idej za njihov nov slogan dobili dejanski vpogled v to, kaj si ljudje mislijo o njih. In predlogi so zanimivi in zabavni!
Spori smo, ali smo neudobni #HŽslogan
— nikolina štanfel (@Nichelle204) April 17, 2014
Mi smo kao mjesečnica, šizite kada kasnimo, radujete se kada/ako dođemo. #HŽslogan
— Maja Andračić (@the_maja) April 16, 2014
"Usamljeni ste? Družite se na našim dugim lokalnim putovanjima." #HŽslogan
— Davor Pasaric (@dpasaric) April 16, 2014
Mi kasnimo, vi plaćate #HŽslogan
— Bo (@samo_ostro) April 17, 2014
Slowing you down since 1860. #HŽslogan
— Vedran Blaženka (@vblazenka) April 17, 2014
#HŽslogan Kad si točan – nisi svoj
— Web::Klub (@web_klub) April 16, 2014
- Vendar, če ste mislili, da ste že videli vse, potem boste presenečeni. Namreč povsem simpatično planirana akcija na Twitterju #MyNYPD je izpadla še huje, kot pa HŽ akcija!
Začelo se je s preprostim pozivom
Do you have a photo w/ a member of the NYPD? Tweet us & tag it #myNYPD. It may be featured on our Facebook. pic.twitter.com/mE2c3oSmm6
— NYPD NEWS (@NYPDnews) April 22, 2014
Nadaljevalo pa v povsem drugi smeri
One more for the pig campaign #myNYPD pic.twitter.com/pQJMLCjZ54
— The • Steve (@DarthCoffeeus) April 23, 2014
Twitter users continue to savage NYPD social media campaign #myNYPD http://t.co/OLnFd2yWVg pic.twitter.com/zCSiacBkFV
— RT America (@RT_America) April 22, 2014
here's #mynypd helping a friend get up when he fell down VIDEO https://t.co/f5onJpEGnH pic.twitter.com/mfnQ0VFgzo
— Luke Rudkowski (@Lukewearechange) April 22, 2014
"And we're going to have to run you over, just for good measure." #myNYPD pic.twitter.com/q6JMNAajxb
— Casey Aldridge (@CaseyJAldridge) April 22, 2014
Need a lift? The #NYPD's got you! Free Delivery, Only at #myNYPD pic.twitter.com/AStS3ZjoZu
— Occupy Wall Street (@OccupyWallStNYC) April 22, 2014
Ali ste še vedno prepričani, da si želite delati “odlične” komunikacijske strategije na Twitterju? Ali ste prepričani, da se vam ne bo zgodilo kaj podobnega?