Twitter – orodje, ki se ga ne da kontrolirati – #HŽslogan in #MyNYPD

O Twitterju sem napisal že mnogo. Na začetku z največjim navdušenjem, ker se mi je to komunkacijsko orodje zdelo zelo uporabno, predvsem pa je bilo zanimivo. Kasneje se je moje razmišljanje malce spremenilo, predvsem pa se je spremenilo, ko so ga odkrila različna podjetja, ki morajo biti vseprisotna in morajo poskušati na vsak način komunicirati z vsemi deležniki na Twitterju – brez strategija, samo da so prisotna povsod.

Nekaj mojih zapisov na temo Twitterja:

Že od začetka sem trdil, da se Twitterja ne da uporabljati kot PR orodje, ker se ga ne da kontrolirati, ali usmerjati. Seveda mi je marsikdo poskušal dokazati ravno nasprotno in na tem so se bila šila in kopita v preteklosti. Primeri so sami po sebi pokazali svoje in dejstvo je, da je Twitter odlično orodje za širjenje informacij, vendar zelo slabo orodje, ko ima nekdo z njim velike cilje in plane – ne, zavojevanje sveta ni cilj in plan, vendar je lahko cilj, da se najde za HŽ Putnički prevoz  nov slogan in da se z označbo #MyNYPD objavljajo fotografije, kjer se prikazuje prijaznost policistov v New Yorku.

Vendar.. Nikoli ne gre vse po planu, kajne? In se zgodijo takšne in drugačne stvari, na katere očitno ni nihče pomislil. Vendar so se zgodile in so tukaj. Kako jih reševati? Težko, ker se ne da tega orodja kontrolirati..

  • Hrvaške železnice so doživele svoj debakl, ko so namesto predlogov in idej za njihov nov slogan dobili dejanski vpogled v to, kaj si ljudje mislijo o njih. In predlogi so zanimivi in zabavni!

  • Vendar, če ste mislili, da ste že videli vse, potem boste presenečeni. Namreč povsem simpatično planirana akcija na Twitterju #MyNYPD je izpadla še huje, kot pa HŽ akcija!

Začelo se je s preprostim pozivom

Nadaljevalo pa v povsem drugi smeri

Ali ste še vedno prepričani, da si želite delati “odlične” komunikacijske strategije na Twitterju? Ali ste prepričani, da se vam ne bo zgodilo kaj podobnega?

twitter_vpliv