Zadnje čase smo bombardirani z oglasi podjetja Tuš. Njihova glavna “poanta” je, da je Tuš doma v Sloveniji in temu je podrejena celotna oglaševalska kampanja. Billboardi, TV oglasi, Facebook videi in podobno. Vse samo za to, da bi se Slovenci zavedali, da ima Tuš domače proizvode. Pa je res to komu sploh še pomembno? Ali Slovenci res kupujemo slovenske proizvode, ali pač izbiramo tiste, ki so cenejši?

Ne bom šel v smer nakupovalnih navad Slovencev, se bom pa dotaknil oglaševalsk akcije, ki je vseprisotna. Jurij Zrnec, kot glavni akter TV oglasov je super izbira, ampak roko na srce – ti oglasi so tako komunikacijsko napačni, da mene Tuš definitivno več ne vidi v svojih trgovinah. Verjetno nisem edini, ki mu gredo stereotipi v oglaševanju precej na živce – še posebej pa v primeru oglaševanja hrane – skoraj edine stvari, do katere bi moralo oglaševanje imeti zelo spoštljiv odnos.

Jurij Zrnec v dvigalu. Jurij Zrnec v bolnišnici… Saj bi še lahko nadaljeval, pa vendar je vsem jasno za katere oglase gre. Glede na to, da se govori o oglasih, bo marsikdo rekel, da so zadeli žebljico na glavico – pa vendar ni vedno tako. Tudi v tem primeru je veliko več negativne konotacije, kot pa pozitivne. Ampak to so TV oglasi.

Potem pa sem pred par dnevi opazil njihove billboarde. Pridelal Janez. Ne Juan ali Xin Chao. Uvoženo z drugega konca Slovenije. In ostale parole, ki so sedaj razobešene naokoli.

Ko sem jih prvič videl, sem se zamislil. Je to res pravi način komunikacije na billboardih? Ali ne gre v tem primeru za nacionalizem? Ali ima Tuš res samo izdelke iz Slovenije? Mogoče pa bi bilo zanimivo preveriti koliko izdelkov pri njih je iz Kitajske? Če že streljajo na prvo žogo z oglasi..

Še bolj smešno je, da se Tuš že dlje časa prodaja. Ne najdejo strateškega kupca, ampak so samo skladi tisti, ki jih zanima Tuš. Kaj pa, če bo najboljšo ponudbo dal kakšen sklad iz Kitajske.

In verjetno ne bi pisal o tem, če ne bi včeraj opazil še oglasa na Facebooku, kjer je Jurij Zrnec v trgovini in se med drugim poliva z mlekom. Resno?

Sicer je video očitno narejen samo za Facebook, v upanju, da bo postal viralen. Ko berem komentarje pod videom, pa opazim, da jim le to ni uspelo. Namreč ljudje so, tako kot sem jaz, razočarani nad videnim – sploh v času, ko se v Sloveniji ne cedita med in mleko.

Rad imam oglaševanje. V končni fazi sem tudi potrošnik. Ampak takšni oglasi niso nekaj na kar bi moral biti naročnik ponosen. V končni fazi je povsem nepomembno katera agencija je to delala. Imeli so idejo in so jo prodali. Naročnik pa je tisti, ki bi se moral zavedati, da takšno oglaševanje ni ok. In res. Tale kampanja je primer, kako gre lahko oglaševanje lahko zelo zelo narobe.

11 Responses to Tuš / doma v Sloveniji / ko gre oglaševanje zelo zelo narobe

  1. Janez pravi:

    Kaj pa če Xin Chao v Sloveniji prideluje slovensko korenje?
    Tuš pravi, da to ni prav! Kdor ni Janez ni Slovenc!

  2. Slovenec pravi:

    Meni je pa reklama res dobra! Samo govori o tem, da je bolje SLOVENSKO kot pa kitajska “super živila”. Ne vem kako se ljudje zadnje čase samo bunijo nad oglasi.

    Je res lažje je jamrati in iskati “napake” :)

  3. Eva pravi:

    Mene TUŠevi oglasi prepričajo in ja, pomembna mi je cena, a pri hrani pač manj. Če lahko kupim slovensko, kupim slovensko, pa čeprav je dražje. In ne ker sem nacionalist, ampak ker bolj zaupam sosedu, kot Juanu in me veseli, če naši pridelovalci uspejo. ;)
    Reklama je pa stvar okusa. Nas iz Maribora bi prej kot nacionalistična nota zmotila barva, ker ljubimo vijolično, a pri TUŠu pač tudi jaz pogledam “skozi prste”. ;)

  4. Annon pravi:

    Eni res nimate nc bolzga za delat, ko pa se pritozevati nad nepomembnimi stvarmi … “smh”

  5. Rebeka Pohlin pravi:

    Reklama je prav zato na mestu, ker pove, da prodajajo Slovensko, ne pa hrano iz Kitajske. Poleg tega pa reklama izstopa iz povprečja. Mi je že bila tista reklama z dvojino res dobra, sedaj pa so samo že naredili korak naprej. Podpiram!

  6. Icotovi zobi pravi:

    Ne bi se spuščal v vsebino, meni je moteča predvsem slaba grafična podoba in zanič fotke. Stiskane ali obdelane so tako obupno, da se po moje fotograf mora držat za glavo. Razen če so jih fotkal s kakim pred-pametnim telefonom ;)

  7. Anonimno pravi:

    Najslabša reklama je še vedno reklama…

  8. Anon pravi:

    Abotni pogled Nova24TV na zadevo:

    http://nova24tv.si/kolumna/visek-abotnosti-levice-trgovec-tus-je-nacionalist-in-sovinist-ali-kako-se-je-levicarjem-popolnoma-zmesalo/
    “Višek abotnosti levice: Trgovec Tuš je nacionalist in šovinist ali kako se je levičarjem popolnoma zmešalo”

  9. Anon pravi:

    Na Nova24TV imajo svoj aboten pogled na oglas:

    http://nova24tv.si/kolumna/visek-abotnosti-levice-trgovec-tus-je-nacionalist-in-sovinist-ali-kako-se-je-levicarjem-popolnoma-zmesalo/
    “Višek abotnosti levice: Trgovec Tuš je nacionalist in šovinist ali kako se je levičarjem popolnoma zmešalo”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.