Imamo nov škandal. Domoljupci skačejo v zrak in obljubljajo bojkot trgovin Lidl, ker so iz pravoslavnih cerkva, ki krasijo embalaže grških jogurtov iz njihove ponudbe, izbrisali križ. No, nekateri gredo celo korak dlje in grozijo, da bodo polepili trgovine Lidl s križi.

Lidl se zna it marketing. Pred časom so imeli v ponudbi pivo Komunajzer, ki ima na embalaži rdečo zvezdo. Že takrat so domoljubi skočili v zrak in začeli z grožnjami o bojkotu trgovin Lidl. Vsi desnosučni mediji so takrat pisali o tej “skrunitvi” in se zgražali nad to potezo – pa vendar je bila to odlična poteza, saj je Lidl dobil toliko medijske pozornosti, kot je sicer ne morejo niti kupiti z denarjem.

In par tednov kasneje se zgodi ponovna zgodba. Grški jogurti so tokrat v glavni vlogi in križ, ki so ga odstranili – sam povsem razumem, da imajo proizvajalci jogurtov narejene raziskave o tem, kakšna konotacija je križa na embalaži in posledično so se odločili, da ga bodo izbrisali. Niso edini, v bistvu je večina embalaž, ki ima na embalaži ta idiličen pogled na grško vas – brez križev.

Seveda tega niso odkrili naši domoljupci, ampak so o tem že pred par dnevi pisali v tujini (vir). Šele, ko je zgodbo povzel Breitbart so skočili v zrak naši domoljupci in začeli s širjenjem nezadovoljstva in obtoževanjem Lidla.

Sicer sem bil prepričan, da domoljupci hodijo v Mercator in kupujejo slovenske izdelke, vendar sem se očitno motil. Grški jogurt jim gre očitno zelo dobro po grlo in očitno jim je vseeno za slovenske proizvode, če pa so v Lidlu cenejši. In to so tisti ljudje, ki takoj skočijo v zrak in začnejo tuliti o svobodi govora – ja, nekako tako si predstavljajo desnosučni demokracijo. Oni lahko, nihče drug ne sme.

Aha. O čem je govora. Par primerov: