Ste kdaj preračunali koliko časa izgubite zaradi zastojev na naših avtocestah? Številke so verjetno ogromne in verjetno bi se marsikdo strinjal, da bi nam čas izgubljen v zastojih na naših avtocestah lahko šteli v pokojninsko dobo. Dars bi bil tisti, ki bi plačeval za to, saj je on odgovore za naše avtoceste. Da ne omenjam SDHja in Ministrstva za finance.
- Vozim se po cestah in razmišljam / kako rešiti problem zastojev na naših avtocestah
- Zakaj nastanejo zastoji na cestah ob prvih kapljicah dežja?
- Ko zastoji na cestah in čakanje v kolonah postanejo del našega vsakdana
Mogoče se zgornja ideja sliši kot šala, vendar kdor se v službo vozi po avtocesti, mu je povsem jasno o čem je govora. Za tiste, ki zagovarjate javni prevoz – ja, jaz sem problem, ker sem v avtu in jaz sem kriv za zastoje, ker se vozim z avtom. Sedaj lahko grem nazaj na idejo, kajne?
Če se vsak dan vozite po naših avtocestah v službo in nimate fleksibilnega delovnega časa – in morate biti ob točno določeni uri v službi, potem imate problem. Od doma greste veliko prej, saj ne želite izgubiti službe zaradi nesposobnosti Darsa in izvajalcev del, ki za njih opravljajo dela. In ker ste vsak dan ujeti v zastojih na naših avtocestah, to pomeni, da vsak dan izgubite eno uro. Lahko več, lahko manj. Jaz na relaciji 40 km po avtocesti ponavadi izgubim okoli 30-40 minut – odvisno seveda od ure.
Pa bom za lažje razumevanje vzel pol ure dnevno. Dvajset delovnih dni v mesecu je 10 ur mesečno. Če delate 180 ur mesečno, potem je to 1/18 vašega delovnega časa. Posledično to pomeni, da bi na vsakih 18 let delovne dobe lahko dobili eno leto “gratis” zaradi stanja na avtocestah, ki bi ga sofinanciral Dars. Če vzamem, da dnevno izgubite eno uro, potem je to eno leto na devet let delovne dobe. In to ni mačji kašelj.
Že to, da letno izgubite okoli 120 ur zaradi zastojev in kolon je dokaj resen podatek, ki pa se ga očitno nihče ne zaveda. Kakšna je izguba zarad tega je verjetno težko izračunati, vendar ni zanemarljiva. In vse to samo zaradi zelo učinkovitega vodstva Darsa, ki namesto za nas raje skrbi za žepe svojih podizvajalcev.
to ni rešitev, ker bi potem že spet dvignili upokojitveno starostno mejo in zopet bi naje***i tisti, ki se ne vozimo po avtocestah
hahah. to pa drzi ja :)
Pristranski članek, skratka razmišljanje nekoga ki ne vidi cele slike.
in kaksna je cela slika? daj, poduci nekoga, ki je vsak dan v zastojih?