Elpec aka “električni pecikli” je nova prodajalna z električnimi kolesi v BTCju v Ljubljani. Njihova posebnost je, da ponujajo “refurbished” električna kolesa, ki imajo Bosch “motorje”, kar je novost v Sloveniji in tudi v okolici. Njihov nabor koles je ogromen, cene pa so tisoč in več evrov nižje od cen, ki so v drugih kolesarskih trgovinah po Sloveniji. Ponujajo tudi hitri servis vseh koles in seveda tudi kompleten servis električnih koles.

Ghost, Univega, Electra, Corratec, Husqwarna, KTM, Haibike, Fantic, Bergamont so nekatere blagovne znamke “refurbished” električnih koles, ki so na voljo v trgovini. Od polnovzmetenih, do mestnih, treking in tudi otroških električnih koles. Več kot 700 električnih koles imajo na zalogi, kar je v teh časih prava redkost. Poleg tega imajo v svoji ponudbi tudi nova električna kolesa Malaguti.

Kako se je začela zgodba Elpec električnih koles. V Šempetru v Savinjski dolini sta brata pred tremi leti odprla specializiran center za obnovo električnih koles. Sodelujeta s tujimi partnerji in za njih obnavljata električna kolesa. Vsako elekrično kolo, ki pride k njim, razstavijo, očistijo, poservisirajo, zamenjajo diske in ploščice,  zamenjajo “gume”, ga popolnoma preverijo in odpravijo vse napake in ga tudi vizuelno uredijo, da je kot povsem novo kolo.

Kolo na koncu stestirajo in “zapakirajo”. Vsako kolo dobi Elpec jamstvo enega let na pogonski sklop. “Refurbished” električna kolesa imajo manj kot 1000 prevoženih kilometrov, njihove cene pa so več kot 1000 evrov nižje kot so sicer cene. In še posebnost – za vsako kolo imajo objavljeno tudi točno število prevoženih kilometrov, kar se mi zdi zanimiv pristop.

Primer: polnovzmeteno električno kolo Univega Renegade edition SE, ki stane 3.490,00€, je v Elpecu na voljo za 2.290,00€.

Glede na razmere na trgu koles, ko je skoraj nemogoče dobiti kolesa, ker je večje povpraševanje kot je ponudba je tale novost dobrodošla. Predvsem pa mi je všeč, da znajo svetovati in pomagati uporabniku. Sicer še nisem povsem prepričan, da sem jaz primeren človek za električno kolo, vendar sem zadnje čase opazil zelo velik porast teh kolesarjev, kar se mi zdi super, saj so na električnih kolesih tudi tisti, ki sicer ne bi šli na kolo in v naravo. Poleg tega pa so ta “refurbished” (v slovenskem jeziku nimamo primerne besede za to) prispevek k trajnostnemu razvoju, saj električna kolesa ne pristanejo v “kotu”, ampak dobijo novega lastnika …

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.