Oglasi in oglasni bloki na Pop TV so legendarni. Namreč, ko gledaš zvečer film, se ti pogosto zastavi vprašanje ali gledaš TV oglase in vmes film ali obratno. Vendar priznam, da kljub temu še vedno gledam Pop TV (ne, ne gledam Gorskega zdravnika). Sedaj pa so pri Pop TVju predstavilo novost – Splača se – Namesto daljinca med oglasi na POP TV zdaj raje zgrabi mobilni telefon! V oglasnem bloku se namreč skriva nagradna koda, ki ti lahko vsak dan prinese kar 100 evrov.
- Pop TV in Kanal A plačljiva / zakaj pa ne?
- POP Tv lahko pride na obisk, če prismodite večerjo! #fail
- Janez Janša se zlaže v oddaji Soočenje na POP Tv
Ljudje, ko so na vrsti oglasi, preklapljamo med TV programi. Tega se zavedajo oglaševalci, kot tudi ponudniki zakupa. Gledanost oglasnih blokov je precej manjša, kot bi lahko bila. In kljub temu, da Pop TV ni moja najljubša izbira (sploh Slak in njegovo vodenje večerne oddaje je #mimosunek) jim moram priznati, da razumejo biznis, predvsem pa, da je Splača se “pogruntavščina” odlična!
Kaj je torej Splača se?
V bistvu nič drugega kot to, da med oglasnimi bloki ne preklopiš na drug kanal, ampak vzameš telefon v roke in ko vidiš oglas z unikatno nagradno kodo le to številko pošlješ na 6446. Vendar pozor – koda velja samo 10 minut po predvajanju in samo enkrat. Vendar so med različnimi oglasnimi bloki (med 17. in 23. uro) prikazane različne kode, ki jih lahko pošiljate v nedogled.
SMSi so brezplačni (no, plačate svojemu ponudniku mobilnih storitev ceno SMSa), žrebanje je enkrat na dan in pozor – iz Pop TVja vas pokličejo in se morate oglasiti, sicer kličejo naslednjega.
Ideja je preprosta, pa vendar dokaj smiselna, če te oglase s kodami zavrtijo proti koncu oglasnega bloka, saj s tem “priklenejo” gledalce pred TV in spremljanje oglasov. Me zanima, kakšen je priklic blagovnih znamk v tem primeru?
No, jaz sem prvi dan preizkusil storitev, ker me je zanimalo, kako vse skupaj poteka in koliko me bo stal vsak poslan SMS. Nagrade sicer nisem dobil, sem pa navdušen nad idejo, da Pop TV plačuje svojim gledalcem, da gledajo oglasne bloke. Glede ne to, da vsak dan podelijo 100 eurov – letno to znese 36.500 eurov, kar pa je zanemarljiv strošek v primerjavi s prihodki, ki jih dobijo od oglasnih blokov!
Vprašanje kolk se jim res splača.
Med 100 in 200 sms-ov prejmejo vsakič, tko da….