Vožnja iz Zasavja proti Ljubljani po avtocesti je kot loterija. Nikoli ne veš povsem natančno kdaj boš prišel v Ljubljani. Tudi več kot dve uri traja vožnja od Trojan do Ljubljane, ker preljubi Dars že tri mesece podira cestninsko postajo Kompolje. Ali pa ker se zgodi nesreča in nastane več 10 kilometrski zastoj. Zakaj Zasavci protestno ne zapremo avtoceste proti Ljubljani za par ur in Darsu na ta način sporočimo, da to kar počnejo že vrsto let ni ok!

V zapisu omenjam Zasavce, čeprav bi lahko omenil tudi Celjane, ali pa Mariborčane – v bistvu vse, ki se vozijo po štajerski avtocesti proti Ljubljani – no, ne gre za vožnjo, ampak jutranje stanje na tem delu avtoceste.

Od Trojan do Ljubljane je približno 40 kilometrov avtoceste, kar je približno 30 minut vožnje po predpisih. Če se zjutraj odpravljate v Ljubljano v službo, potem vam je jasno, da morate za 40 kilometrov dolgo pot dodati še vsaj kakšno uro rezerve – ker na naših avtocestah nikoli ne veš točno kdaj boš prišel na sam cilj.

V bistvu je s štajersko avtocesto tako kot z Adrio Airways – na cilj boš verjetno prišel, nikoli pa ne boš vedel točno kdaj! In če imaš sestanek v Ljubljani v jutranjem času, potem obstaja velika verjetnost, da boš zamudil na sestanek, ker to kar se dogaja na štajerski avtocesti že meji na norost.

Pred leti smo Zasavci stopili skupaj in šli protestno v Ljubljano pred Vlado proti sežiganju odpadkov. Borut Pahor se je skril in se ni upal soočiti z Zasavci – kako pričakovano, kajne? In očitno bi bil sedaj zopet čas, da se organizira protest proti sranju na naših avtocestah, predvsem pa proti Darsu in njihovem neučinkovitem upravljanju avtocest, predvsem pa mesece in mesece trajajočim popravilom cest.

Dars sodi pod SDH. In SDH sodi pod Ministrstvo za finance. Pričakoval bi, da bi kdorkoli v tej deželi opazil, da nekaj ni ok z našimi avtocestami in posledično bi se lotil tega problema, ki je vsako leto hujši. In verjamem, da je marsikdo prodal svojo nepremičnino v Ljubljani pred leti in se odločil za življenje izven Ljubjane in pristal na dnevne migracije, ker je bil dostop do Ljubljane hiter in preprost. Odkar imamo vinjete je ta situacija povsem drugačna in nikoli ne veš kdaj ti bo uspelo priti v Ljubljano.

Glede na to, da se pristojni ne ukvarjajo s tem problemom, ki pa je za dnevne migrante ključnega pomena, bi bila mogoče protestna zapora avtoceste za par ur dovolj veliko opozorilo, da začne nekdo razmišljati o tem problemu. In da je potrebno najti rešitve, kajti vsak dan več prometa bo na tej avtocesti … Mogoče pa bi šele takrat odgovorni opazili, da je treba namesto za študije o zadovoljstvo uporabnikov avtocest za 39.000 evrov investirati denar v kaj drugega – tudi to, da je Dars plačeval Bojanu Požarju “oglaševanje” spada v isto kategorijo.

Je protest res edina možnost, da se v Sloveniji karkoli spremeni?

Ko zastoji na cestah in cakanje v kolonah postanejo del nasega vsakdana
Ko zastoji na cestah in cakanje v kolonah postanejo del nasega vsakdana